1. leht 1-st

412 uus karburaator

Postitatud: 06 Juul 2012 01:31
Postitas tanelv
Tervist! Kuna oman oma esimest mosset ja olen vene masinatele üleüldiselt suhteliselt võõras inimene(tehnilise külje pealt) siis sooviks teadjamate käest küsida, et millist karburaatorit sobiks 412 mootorile panna? Hetkel on peal DAAZ tüüpi karburaator, kuid olen kuulnud, et asi ei ole just kõige mõistlikum ning ta ei taha mul hästi funktsioneerida ka. Karburaatori taastamisest väga huvitatud pole ega ka sama tüübi ostmisest. Olen kuulnud, et mingi Renault karbuss ja ka 01 oma mingi vahejupiga sobivad? Tänan juba asjalike kommentaaride eest ette ära! :) (100% kindel pole, et 412 mootor, masin ise 2140 aga kere ja mootor erinevast partiist, peaks olema 412 oma)

Re: 412 uus karburaator

Postitatud: 06 Juul 2012 02:42
Postitas partnermosse
Niipalju kui mina tean,siis 2101 karburaator on samuti DAAZ tüüpi...

Re: 412 uus karburaator

Postitatud: 06 Juul 2012 09:12
Postitas tanelv
Ma olen kuulnud, et karburaatorid on väga sarnased kuid mitte identsed ja 01 karpa päris otse peale ei istu siiski.

Re: 412 uus karburaator

Postitatud: 06 Juul 2012 11:47
Postitas SanderV
01 karpale mingit vahetykki pole küll vaja... puuri lihtsalt augud suuremaks ja olemas. neid DAAZ tüüpe on palju, minu teada kõik siksi karpad DAAZ tüüpi. Mosse daazi mina omal sõitma ei saanud panin 05 karpa. 2 kruviga eraldi timmimiseks tühikäik ja segu. 01 karpal on 1 kruvi nii segu kui tühikäigu timmimiseks ja seda mind omal väga säästlikult sõitma ei saanud, ja puterdas ka teine.

Re: 412 uus karburaator

Postitatud: 06 Juul 2012 11:52
Postitas stern100
SanderV kirjutas:01 karpale mingit vahetykki pole küll vaja... puuri lihtsalt augud suuremaks ja olemas. neid DAAZ tüüpe on palju, minu teada kõik siksi karpad DAAZ tüüpi. Mosse daazi mina omal sõitma ei saanud panin 05 karpa. 2 kruviga eraldi timmimiseks tühikäik ja segu. 01 karpal on 1 kruvi nii segu kui tühikäigu timmimiseks ja seda mind omal väga säästlikult sõitma ei saanud, ja puterdas ka teine.
kui on otse siksi pealt võetud karpa siis tuleb gaasihoob v see julla ära vahetada

Re: 412 uus karburaator

Postitatud: 06 Juul 2012 11:55
Postitas tanelv
Aga kas on ka mõtet sellele vahetusele? 01 oma 2140ele või on tegemist tõesti sama asjaga?

Re: 412 uus karburaator

Postitatud: 06 Juul 2012 12:30
Postitas SanderV
ei ole sama.

Re: 412 uus karburaator

Postitatud: 06 Juul 2012 13:27
Postitas sass
412 mootorile pandi ka alguses 2101 tüüpi DAAZ karburaatoreid, mis iseenesest on WEBER karburaatoritega üsnagi sama. Ainus suurem vahe, mis 2140 (412) DAAZ karburaatoril on 2101 karburaatoriga, on see, et 2101 on täismehaaniline, kui 412 ja 2140-l avaneb teine löör vaakumiga. Midagi ümber ei pea puurima, istub 1:1. Muidugi on veel lööride jämedused erinevad, aga neid peast ei mäleta... Ja üldiselt ei ole mul isiklikult Lada pealt ümber töstetud karburaatorid korralikult kunagi tööle hakanud. Alati on vaja enne midagi seadistada.

Autole tuleb panna peale selline karburaator, mis töötab. See tähendab siis, et sobib nii 2101, 412, 2140 vöi hoopis 2107 pealt DAAZ karburaator. Vöib panna peale ka K126 karburaatori, mis on üsna lihtne seadistada ja töötab üsna igast asendist... Samas veel edasi minna, siis võib võtta näiteks Sierra 2.0 SOHC mootori pealt DGV 32/36 karburaatori, mis pisikese seadistamise ja puurimise peale peaks üsna kenasti töötama ja võimalik, et tuleb isegi natuke jöudu juurde. Iga karburaatori puhul on tähtis, et on puhas, tihendid korralikud ja hästi seadistatud.

Re: 412 uus karburaator

Postitatud: 06 Juul 2012 14:00
Postitas tanelv
Ehk siis kõige mõttekam on siiski mul kellegil lasta see olemasolev karburaator ilusti käima ajada ja paika sättida?

Re: 412 uus karburaator

Postitatud: 06 Juul 2012 14:32
Postitas viirusboy
tanelv kirjutas:Ehk siis kõige mõttekam on siiski mul kellegil lasta see olemasolev karburaator ilusti käima ajada ja paika sättida?
Täpselt nii..