Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 14 Nov 2019 15:22

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 38 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: mootori vinkood.....
PostitusPostitatud: 13 Jaan 2013 12:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Postitusi: 1892
Asukoht: Tartumaa
wax kirjutas:
Pole mõtet vaielda. Näiteks ka 1978. aasta raamatus "Sõiduautod Moskvitš" lk 12 tabelis on kirjas, et 407Э, 403Э, 408Э, 412Э on eksportvariandid.
Ja nagu Stern eespool mainis, ю on troopikavariant.


Ma olen ka seda lugenud aga see jutt ei klapi sellega,mis venekeelses raamatus kirjas.

_________________
ex AZLK 2140 1986,ex IZ 2715 1985. Praegust MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: mootori vinkood.....
PostitusPostitatud: 13 Jaan 2013 16:07 

Liitunud: 07 Juun 2011 22:26
Postitusi: 1084
stern100 kirjutas:
Pilt
Deforss mootor! Kahjuks ei tea mis tähendab täht, mis on sisse löödud peale aastaarvu.



vaatasin ka enda 2140 numbri ära.
ka algus täpselt sama 412 D E.......87 aga passi järgi peaks olema 2140 . Vähemalt passis nii kirjas.
mootorinumber ja aastaarv ka klapivad ja kindlasti on siseturule mõeldud variant.
huvitav kas siis tootmise lõpus lihtsalt pandi peale mootor ,mis parasjagu saada tehaselaos oli?
vaid spirka peale on modifikatsiooni kohal vist löödud D (väga vaevu arusaadavalt)
mudeli nimetuse kohal kindlasti lahter tühi st vaid 2140 ei ole 6 lisaks.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: mootori vinkood.....
PostitusPostitatud: 14 Jaan 2013 22:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Postitusi: 1712
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Urukoer kirjutas:
vaatasin ka enda 2140 numbri ära.
ka algus täpselt sama 412 D E.......87 aga passi järgi peaks olema 2140 . Vähemalt passis nii kirjas.
mootorinumber ja aastaarv ka klapivad ja kindlasti on siseturule mõeldud variant.
huvitav kas siis tootmise lõpus lihtsalt pandi peale mootor ,mis parasjagu saada tehaselaos oli?
vaid spirka peale on modifikatsiooni kohal vist löödud D (väga vaevu arusaadavalt)
mudeli nimetuse kohal kindlasti lahter tühi st vaid 2140 ei ole 6 lisaks.

Sul võib põllumajanduslik varjant olla. Vaata põhja alla, sellisel juhul peaks kere olema täisraamil.

_________________
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: mootori vinkood.....
PostitusPostitatud: 14 Jaan 2013 22:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Postitusi: 3758
Asukoht: Läänemaa, Palivere
Edel kirjutas:
Urukoer kirjutas:
vaatasin ka enda 2140 numbri ära.
ka algus täpselt sama 412 D E.......87 aga passi järgi peaks olema 2140 . Vähemalt passis nii kirjas.
mootorinumber ja aastaarv ka klapivad ja kindlasti on siseturule mõeldud variant.
huvitav kas siis tootmise lõpus lihtsalt pandi peale mootor ,mis parasjagu saada tehaselaos oli?
vaid spirka peale on modifikatsiooni kohal vist löödud D (väga vaevu arusaadavalt)
mudeli nimetuse kohal kindlasti lahter tühi st vaid 2140 ei ole 6 lisaks.

Sul võib põllumajanduslik varjant olla. Vaata põhja alla, sellisel juhul peaks kere olema täisraamil.


Parandan! Ei peaks! Endal käis käest läbi 1978 aasta 21406, mille kere nr oli 000600 millegiga! taga suuremad pakid, ees jäigemad vedrud, deforss mootor kuid ei olnud täisraamidel. Aga näiteks oli peal veel originaalis olnud ka tuledepesu.

_________________
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 3 x 412(osa IE osa mitte) , 2715

Kokku omanud 68 mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!


Viimati muutis stern100, 14 Jaan 2013 23:12, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: mootori vinkood.....
PostitusPostitatud: 14 Jaan 2013 22:43 

Liitunud: 07 Juun 2011 22:26
Postitusi: 1084
Uurisin ja sain niipalju targemaks.
On olemas 2140 D millel ongi deforseeritud mootor . Kindlasti oli selle mudeli sihtgrupp omalajal ettevõtted ja automajandid kus kasutati laialdaselt bensiini A 76.
Olla omal ajal väga nõutud kaup olnud tänu A 76 bensiinile.
Kusjuures on ka raamid minu eksemplaril ühendatud.
Ees ketaspidurid aga need olid 21406 ka vist lõpus juba kettad.
Panen huvilistele ka lingi,küll venekeelne aga info olemas.
Samas kaldun arvama ,et aeg oli 87..88 ja mudeli viimane aasta ,enne 2141 tulekut,koostati suuresti autosid tehases detailidest mida just saada oli.
Sarnaselt 76 aastal, kui 2140 tootmisse tuli, kui osad detailid olid 412 omad.
http://ru.pages.wikia.com/wiki/%D0%9C%D ... D1%87-2140


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: mootori vinkood.....
PostitusPostitatud: 15 Jaan 2013 12:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Okt 2012 01:40
Postitusi: 522
Asukoht: Raplamaa
Nii et ilma auto originaal dokumentidetta ei saagi teada mootori originaalsusest.Kui minu auto on eksport vajant ja
Eestis arvele 1.jaanuar 1978 siis loeti ensv-d eksport riikide alla?
Mis selles deforseeritud mootoris nii erilist on?

_________________
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: mootori vinkood.....
PostitusPostitatud: 15 Jaan 2013 13:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Postitusi: 3268
Asukoht: virtsu
Rahvas. Ma natuke parandan fakte mis siin teemas läbi lipsanud ja see puudutab keret. Mosset ei ole toodetud "täisraamil" ja see on kere tugevdus mis ühendab raame.

_________________
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: mootori vinkood.....
PostitusPostitatud: 15 Jaan 2013 13:40 

Liitunud: 07 Juun 2011 22:26
Postitusi: 1084
tanello2 kirjutas:
Nii et ilma auto originaal dokumentidetta ei saagi teada mootori originaalsusest.Kui minu auto on eksport vajant ja
Eestis arvele 1.jaanuar 1978 siis loeti ensv-d eksport riikide alla?
Mis selles deforseeritud mootoris nii erilist on?



78 aastal olime kõik üks vennalik pere.Ekspordi alla ta nüüd kindlasti ei klassifitseerunud.
Eksport oli ikka vennalikud sotsmaad ,soome jne.
Mootorinumbril kaks viimast numbrit näitavad ju valistamisaastat ja kui sul see langeb kokku auto valmistamisaastaga siis suure tõenäosusega tegu originaalmootoriga.

Mootoril vaid see vahe ,et sees kolvid siledad ,et surveaste oleks madalam, kasutades kehvemat bensiini A 76.
Standardmootoril on kolvid ülalt kumerad ja surveaste kõrgem.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: mootori vinkood.....
PostitusPostitatud: 16 Jaan 2013 13:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Okt 2012 01:40
Postitusi: 522
Asukoht: Raplamaa
Urukoer kirjutas:
tanello2 kirjutas:
Nii et ilma auto originaal dokumentidetta ei saagi teada mootori originaalsusest.Kui minu auto on eksport vajant ja
Eestis arvele 1.jaanuar 1978 siis loeti ensv-d eksport riikide alla?
Mis selles deforseeritud mootoris nii erilist on?



78 aastal olime kõik üks vennalik pere.Ekspordi alla ta nüüd kindlasti ei klassifitseerunud.
Eksport oli ikka vennalikud sotsmaad ,soome jne.
Mootorinumbril kaks viimast numbrit näitavad ju valistamisaastat ja kui sul see langeb kokku auto valmistamisaastaga siis suure tõenäosusega tegu originaalmootoriga.

Mootoril vaid see vahe ,et sees kolvid siledad ,et surveaste oleks madalam, kasutades kehvemat bensiini A 76.
Standardmootoril on kolvid ülalt kumerad ja surveaste kõrgem.


vaatasin "pirka" ka üle,ning selgus et mootor ongi originaalist....milline kergendus.

_________________
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: mootori vinkood.....
PostitusPostitatud: 18 Jaan 2013 14:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Postitusi: 1892
Asukoht: Tartumaa
Kuna ma olen jätkuvalt arvamuse,et säärane asi nagu 412 eksport mootor on pigem külajutt siis soovitaksin järgneva tekstiga tutvuda fotol!
Pilt
Pärineb see Moskvichiga tehasest kaasa tulevast raamatust.

_________________
ex AZLK 2140 1986,ex IZ 2715 1985. Praegust MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 38 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7