3. leht 4-st

Re: mootori vinkood.....

Postitatud: 13 Jaan 2013 12:15
Postitas MAZ
wax kirjutas:Pole mõtet vaielda. Näiteks ka 1978. aasta raamatus "Sõiduautod Moskvitš" lk 12 tabelis on kirjas, et 407Э, 403Э, 408Э, 412Э on eksportvariandid.
Ja nagu Stern eespool mainis, ю on troopikavariant.
Ma olen ka seda lugenud aga see jutt ei klapi sellega,mis venekeelses raamatus kirjas.

Re: mootori vinkood.....

Postitatud: 13 Jaan 2013 16:07
Postitas Urukoer
stern100 kirjutas:Pilt
Deforss mootor! Kahjuks ei tea mis tähendab täht, mis on sisse löödud peale aastaarvu.

vaatasin ka enda 2140 numbri ära.
ka algus täpselt sama 412 D E.......87 aga passi järgi peaks olema 2140 . Vähemalt passis nii kirjas.
mootorinumber ja aastaarv ka klapivad ja kindlasti on siseturule mõeldud variant.
huvitav kas siis tootmise lõpus lihtsalt pandi peale mootor ,mis parasjagu saada tehaselaos oli?
vaid spirka peale on modifikatsiooni kohal vist löödud D (väga vaevu arusaadavalt)
mudeli nimetuse kohal kindlasti lahter tühi st vaid 2140 ei ole 6 lisaks.

Re: mootori vinkood.....

Postitatud: 14 Jaan 2013 22:29
Postitas Edel
Urukoer kirjutas: vaatasin ka enda 2140 numbri ära.
ka algus täpselt sama 412 D E.......87 aga passi järgi peaks olema 2140 . Vähemalt passis nii kirjas.
mootorinumber ja aastaarv ka klapivad ja kindlasti on siseturule mõeldud variant.
huvitav kas siis tootmise lõpus lihtsalt pandi peale mootor ,mis parasjagu saada tehaselaos oli?
vaid spirka peale on modifikatsiooni kohal vist löödud D (väga vaevu arusaadavalt)
mudeli nimetuse kohal kindlasti lahter tühi st vaid 2140 ei ole 6 lisaks.
Sul võib põllumajanduslik varjant olla. Vaata põhja alla, sellisel juhul peaks kere olema täisraamil.

Re: mootori vinkood.....

Postitatud: 14 Jaan 2013 22:35
Postitas stern100
Edel kirjutas:
Urukoer kirjutas: vaatasin ka enda 2140 numbri ära.
ka algus täpselt sama 412 D E.......87 aga passi järgi peaks olema 2140 . Vähemalt passis nii kirjas.
mootorinumber ja aastaarv ka klapivad ja kindlasti on siseturule mõeldud variant.
huvitav kas siis tootmise lõpus lihtsalt pandi peale mootor ,mis parasjagu saada tehaselaos oli?
vaid spirka peale on modifikatsiooni kohal vist löödud D (väga vaevu arusaadavalt)
mudeli nimetuse kohal kindlasti lahter tühi st vaid 2140 ei ole 6 lisaks.
Sul võib põllumajanduslik varjant olla. Vaata põhja alla, sellisel juhul peaks kere olema täisraamil.
Parandan! Ei peaks! Endal käis käest läbi 1978 aasta 21406, mille kere nr oli 000600 millegiga! taga suuremad pakid, ees jäigemad vedrud, deforss mootor kuid ei olnud täisraamidel. Aga näiteks oli peal veel originaalis olnud ka tuledepesu.

Re: mootori vinkood.....

Postitatud: 14 Jaan 2013 22:43
Postitas Urukoer
Uurisin ja sain niipalju targemaks.
On olemas 2140 D millel ongi deforseeritud mootor . Kindlasti oli selle mudeli sihtgrupp omalajal ettevõtted ja automajandid kus kasutati laialdaselt bensiini A 76.
Olla omal ajal väga nõutud kaup olnud tänu A 76 bensiinile.
Kusjuures on ka raamid minu eksemplaril ühendatud.
Ees ketaspidurid aga need olid 21406 ka vist lõpus juba kettad.
Panen huvilistele ka lingi,küll venekeelne aga info olemas.
Samas kaldun arvama ,et aeg oli 87..88 ja mudeli viimane aasta ,enne 2141 tulekut,koostati suuresti autosid tehases detailidest mida just saada oli.
Sarnaselt 76 aastal, kui 2140 tootmisse tuli, kui osad detailid olid 412 omad.
http://ru.pages.wikia.com/wiki/%D0%9C%D ... D1%87-2140

Re: mootori vinkood.....

Postitatud: 15 Jaan 2013 12:45
Postitas tanello2
Nii et ilma auto originaal dokumentidetta ei saagi teada mootori originaalsusest.Kui minu auto on eksport vajant ja
Eestis arvele 1.jaanuar 1978 siis loeti ensv-d eksport riikide alla?
Mis selles deforseeritud mootoris nii erilist on?

Re: mootori vinkood.....

Postitatud: 15 Jaan 2013 13:01
Postitas moskiito
Rahvas. Ma natuke parandan fakte mis siin teemas läbi lipsanud ja see puudutab keret. Mosset ei ole toodetud "täisraamil" ja see on kere tugevdus mis ühendab raame.

Re: mootori vinkood.....

Postitatud: 15 Jaan 2013 13:40
Postitas Urukoer
tanello2 kirjutas:Nii et ilma auto originaal dokumentidetta ei saagi teada mootori originaalsusest.Kui minu auto on eksport vajant ja
Eestis arvele 1.jaanuar 1978 siis loeti ensv-d eksport riikide alla?
Mis selles deforseeritud mootoris nii erilist on?

78 aastal olime kõik üks vennalik pere.Ekspordi alla ta nüüd kindlasti ei klassifitseerunud.
Eksport oli ikka vennalikud sotsmaad ,soome jne.
Mootorinumbril kaks viimast numbrit näitavad ju valistamisaastat ja kui sul see langeb kokku auto valmistamisaastaga siis suure tõenäosusega tegu originaalmootoriga.

Mootoril vaid see vahe ,et sees kolvid siledad ,et surveaste oleks madalam, kasutades kehvemat bensiini A 76.
Standardmootoril on kolvid ülalt kumerad ja surveaste kõrgem.

Re: mootori vinkood.....

Postitatud: 16 Jaan 2013 13:42
Postitas tanello2
Urukoer kirjutas:
tanello2 kirjutas:Nii et ilma auto originaal dokumentidetta ei saagi teada mootori originaalsusest.Kui minu auto on eksport vajant ja
Eestis arvele 1.jaanuar 1978 siis loeti ensv-d eksport riikide alla?
Mis selles deforseeritud mootoris nii erilist on?

78 aastal olime kõik üks vennalik pere.Ekspordi alla ta nüüd kindlasti ei klassifitseerunud.
Eksport oli ikka vennalikud sotsmaad ,soome jne.
Mootorinumbril kaks viimast numbrit näitavad ju valistamisaastat ja kui sul see langeb kokku auto valmistamisaastaga siis suure tõenäosusega tegu originaalmootoriga.

Mootoril vaid see vahe ,et sees kolvid siledad ,et surveaste oleks madalam, kasutades kehvemat bensiini A 76.
Standardmootoril on kolvid ülalt kumerad ja surveaste kõrgem.
vaatasin "pirka" ka üle,ning selgus et mootor ongi originaalist....milline kergendus.

Re: mootori vinkood.....

Postitatud: 18 Jaan 2013 14:16
Postitas MAZ
Kuna ma olen jätkuvalt arvamuse,et säärane asi nagu 412 eksport mootor on pigem külajutt siis soovitaksin järgneva tekstiga tutvuda fotol!
Pilt
Pärineb see Moskvichiga tehasest kaasa tulevast raamatust.