Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 25 Aug 2019 16:19

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 22 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 28 Jaan 2013 23:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Postitusi: 661
Asukoht: Lavassaare
Üks kriitiline koht on veel rattalaagrid,eriti tagumine,sest kui see juhtub lagunema,on selline probleem,et autot ei saa lihtsalt paela otsas vedada,aga tervet pooltelge alati kaasas kanda on ka tülikas.Olen ise kunagi käinud teepeal seda vahetamas,kuna tollel ajal oleks auto teelt ära toomine olnud võimalik vaid mõne veoka kastis,lisaks kraana vajadus,praegu on muidugi võimalik puksiir tellida.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 28 Jaan 2013 23:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Postitusi: 1450
Asukoht: Viljandimaa
Seenior kirjutas:
Üks kriitiline koht on veel rattalaagrid,eriti tagumine,sest kui see juhtub lagunema,on selline probleem,et autot ei saa lihtsalt paela otsas vedada,aga tervet pooltelge alati kaasas kanda on ka tülikas.Olen ise kunagi käinud teepeal seda vahetamas,kuna tollel ajal oleks auto teelt ära toomine olnud võimalik vaid mõne veoka kastis,lisaks kraana vajadus,praegu on muidugi võimalik puksiir tellida.

Vaat see on õige küll. Vast kuni 150 tuh. sõitnud autol seda jama ei juhtu.

_________________
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 28 Jaan 2013 23:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Postitusi: 1701
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Igapäevaselt on kõik põhi- ja osa vähemvajaminevad -tööriistad (mina nimetan seda töökojaks :D ) kaasas. Varuosadest bensupump, jagaja, ventika rihm, puksiirköis, rattavahetuse riistad ja mõningat väiksemat mudru lisaks. Kui kaugemale sõita, saab midagi veel pagassi visatud. Tavaliselt ei juhtu midagi aga igaks juhuks võib. VAZ-il 5 aasta eest pidin teise Eesti otsa sõitma ja juhtumisi sai otsa roolisambal olevad lülitid, mille puhul lähituled puudusid. Sai kaasa võetud pika jämeda juhtmega lähituled otse aku pealt pandud ja sai koju jõutud.
Mossega üks kord teepeale jäädud. 2009a. sügisel lõppes jagaja otsa ja sai pagassist järgmine asemele pandud.
Varu bensupumpa tasub kontrollida. Pikalt seisavad siis pikapeale ei taha see enam ettenähtud tööd teha. Omajagu kasutan paagist kütte väljaimemiseks, kasutades käsihooba. Eelmine sügis sai nii Ikaruse paagist 20 liitrit diislit välja tõmmatud :D Ütlen kohe, et mina suuga ei ime ja pump saab ka natuke trenni teha. Loodan, et diislikütus membraanile halvasti ei mõju...

_________________
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 29 Jaan 2013 20:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Juul 2012 22:58
Postitusi: 146
Asukoht: Elva
Ei ole küll mossega eriti kruiisinud, kui loodan seda edasipidi nüüd teha, aga teised autod millega on au igapäevaselt sõita sisaldavad 4 põhiasja pagasnikus- pukseerköis, krokodillid(käivitusjuhtmed), tööriistakast ja lumelabidas, eriti talvisel ajal.
Mossega kruiisin, siis on lisaks eelpool mainitud asjadele kaasas ka 5l kanku bensiiniga :D
Kordumatud kogemused on õpetanud, et ilma ei julge enam sõita- viimane kord oli maru vähe maad koju, aga väga palju maad tanklasse uue kütuse järgi. :lol

_________________
ИЖ 412ИЭ


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 30 Jaan 2013 01:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21 Dets 2009 01:55
Postitusi: 2642
no lisan ka siis, ise kui kodus sõitsin, kaasas köis ja muud midagi, kui tartu tulin, siis :
tööriistad
krokodillid
5l bensu
lehter
jagaja
karpa
bensupump
küünlad
tung
varuratas
dot4 suur pudel
mootoriõli
tosooli 5l
tõkiskingad
kindlasti midagi veel aga hetkel ei meenu...


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 30 Jaan 2013 01:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23 Nov 2011 21:50
Postitusi: 137
Asukoht: Rakvere
väikevend kirjutas:
Pikema sõidu peale olen pagasnikusse visanud terve generaatori, karburaatori, jagaja, hunnik küünlaid, pirne, geneka rihm nagu ikka.
Lisaks on lisavarustuses kurikas ebameeldivate inimeste tõrjeks. :lol Siiamaani pole seda vaja läinud :devil
Pilt


Haha kurikas :evil
Mul ka metallist kurikas olemas ja läheb ka pagassi nähtavasti :D

_________________
Keevitustööd Rakveres. Tel.56933617


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 30 Jaan 2013 03:16 

Liitunud: 23 Jaan 2011 05:13
Postitusi: 177
Asukoht: Tallinn
Kui minu igapäevane auto oli MZMA 408 siis kaasa oli generatori rihm , kast töövahenditega, käigukastile õliga pudel ,tungraud ja pukseerimisköis - see oli kõik mis oli 45 aastases autos pagasnikus. Ainult Talverallile 2012 võtsin veel küünlad , süütepool ,tosol , motori õli , jagaja , kondensaator , ja voolik , aga mitte midagi ei kasutanud . Saan uhkelt ja ausalt öölda et minu 408 oli usaldusväärne ja ei olnud vaja kaasa võtta terve auto varuosad :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 30 Jaan 2013 22:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29 Mär 2010 12:26
Postitusi: 520
Kuulge kurikakangelased, teate et kui teil pesapallikinnast või -palle autos ei ole liigitub kurikas külmrelvaks ja võib teile krim. asja tuua? :D

Muidu on kaasas pukseerimisköis ja võtmekarp, kus on vist paar varuküünalt ka. Teele olen jäänud paar korda natuke valetava bensunäidiku tõttu :beer


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 30 Jaan 2013 23:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Veebr 2009 16:15
Postitusi: 131
Asukoht: Tartu
Meie oleme läbinud tuhandeid kilomeetreid Venemaa teedel ja kaasas on olnud vaid mõned pirnid, paar küünalt, jagaja kontaktid, veoköis, originaalne Mosse tööriistade komplekt, korralikud toruvõtmed (muide ka veneaegsed) ja paar õhukummi. Sama varustusega oleme läbinud ka Uunikumide Talve- ja Suverallid. Õnneks pole midagi neist vaja läinud. Mõistlik oleks nii pikale sõidule veel kaasa võtta bensiinipump, jagaja, süütepool ja karburaatori nõelklapp. Aga pole raatsinud neid varuks osta... :lol
Eks 30 aasta vanusel autol võib mis iganes laguneda aga ega teist autot varuosadena kaasa ikka ei võta. Tuleb loota enda nutikusele ja heade inimeste abile ja õnnele... :)

_________________
Moskvich 2140 SL 1985.a., IZ-412 IE 1985.a.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 21 Veebr 2014 15:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18 Apr 2009 10:47
Postitusi: 646
Asukoht: Võrumaa, Rõuge
Viimasel talverllil läks käiku tagavara genekarihm, sobis väga hästi summuti hoidmiseks :beer

_________________
Vahetusfond:
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 22 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7