Eesti Moskvich Klubi
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/

Tugevam tagasild mossele
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/viewtopic.php?f=8&t=3379
3. leht 4-st

Autor:  wax [ 19 Veebr 2013 12:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Tugevam tagasild mossele

sass, kiire auto ehitamist alustatakse ikka piduritest, mitte turbost :) Ehk siis, kui on kindel plaan midagi võimsat vahele aretada, on mõistlik "tagant ettepoole liikuda" järjest mööda nõrku lülisid :)

Autor:  Lauri-L [ 19 Veebr 2013 12:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Tugevam tagasild mossele

Jupid kogunevad et kevadel kokku panna asi hetkel on olemas olev doonor 2.0 85kw motoga, kuid selle asendab arvatavasti 16V mootoriga millel juba 110kw, sild on hetkel kóge suurem jupp mis puudu on, olen ka üpris kindel et mosse oma ei pea sellele 85kw konele vastu, rääkimatta 110kw.
Ei armasta selliseid projekte mille ehitamine pool aastat aega vótab, pigem kogun asjad kokku ja siis ehituse, saab niikaua originaalile pähe anda kui asju kogun.

Muidugi wax'il óigus ehitus järjekoha poolest.

Autor:  Martpoiss [ 19 Veebr 2013 18:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Tugevam tagasild mossele

Opeli 2,0 mootoriga 412 oli vahepeal müügis ka. Kuidas sa legaalseks kavatsed saada sellise ehituse? Iga aasta ÜV jaoks mootorit ikka vahetada ei viitsiks ju :D

Autor:  TALUPOEG TALUJA [ 19 Veebr 2013 19:48 ]
Teema pealkiri:  Re: Tugevam tagasild mossele

Kas kellegil on silma alla sattunud mõne auto tagasild mis oleks kiirem kui see SL i -3,9 ja oleks paigaldatav Mossele?

Autor:  Manks [ 19 Veebr 2013 21:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Tugevam tagasild mossele

TALUPOEG TALUJA kirjutas:
Kas kellegil on silma alla sattunud mõne auto tagasild mis oleks kiirem kui see SL i -3,9 ja oleks paigaldatav Mossele?

Ise vaatan hetkel bemmude tagasilla reduktoreid, kust saaks taldriku ja käbi. Siiani on juhtunud 2,7 ülekandega, need mitte ei sobi. Ehk oskab keegi öelda, mille tagasillas on ülekandeks 3,5 - 3,7?

Autor:  Lauri-L [ 19 Veebr 2013 23:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Tugevam tagasild mossele

Martpoiss kirjutas:
Opeli 2,0 mootoriga 412 oli vahepeal müügis ka. Kuidas sa legaalseks kavatsed saada sellise ehituse? Iga aasta ÜV jaoks mootorit ikka vahetada ei viitsiks ju :D

Ega ei saagi vist, eestis vähemalt.

Aga talupoeg, milleks nii kiiret ülekannet vaja ?

Autor:  Manks [ 20 Veebr 2013 00:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Tugevam tagasild mossele

Tsiteeri:

Aga talupoeg, milleks nii kiiret ülekannet vaja ?


Diisli jaoks :)

Autor:  TALUPOEG TALUJA [ 20 Veebr 2013 09:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Tugevam tagasild mossele

Lauri-L kirjutas:
Martpoiss kirjutas:
Opeli 2,0 mootoriga 412 oli vahepeal müügis ka. Kuidas sa legaalseks kavatsed saada sellise ehituse? Iga aasta ÜV jaoks mootorit ikka vahetada ei viitsiks ju :D

Ega ei saagi vist, eestis vähemalt.

Aga talupoeg, milleks nii kiiret ülekannet vaja ?


Eks ikka selleks,et kiiremini kohale jõuaks....

Autor:  moskiito [ 20 Veebr 2013 13:02 ]
Teema pealkiri:  Re: Tugevam tagasild mossele

TALUPOEG TALUJA kirjutas:
Lauri-L kirjutas:
Martpoiss kirjutas:
Opeli 2,0 mootoriga 412 oli vahepeal müügis ka. Kuidas sa legaalseks kavatsed saada sellise ehituse? Iga aasta ÜV jaoks mootorit ikka vahetada ei viitsiks ju :D

Ega ei saagi vist, eestis vähemalt.

Aga talupoeg, milleks nii kiiret ülekannet vaja ?


Eks ikka selleks,et kiiremini kohale jõuaks....

Ja ökonoomsemalt :)

Autor:  TALUPOEG TALUJA [ 20 Veebr 2013 15:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Tugevam tagasild mossele

moskiito kirjutas:
TALUPOEG TALUJA kirjutas:
Lauri-L kirjutas:
Martpoiss kirjutas:
Opeli 2,0 mootoriga 412 oli vahepeal müügis ka. Kuidas sa legaalseks kavatsed saada sellise ehituse? Iga aasta ÜV jaoks mootorit ikka vahetada ei viitsiks ju :D

Ega ei saagi vist, eestis vähemalt.

Aga talupoeg, milleks nii kiiret ülekannet vaja ?


Eks ikka selleks,et kiiremini kohale jõuaks....

Ja ökonoomsemalt :)

Ja vaiksemalt... :D

3. leht 4-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/