4. leht 4-st

Re: Tugevam tagasild mossele

Postitatud: 22 Veebr 2013 11:57
Postitas sass
wax kirjutas:sass, kiire auto ehitamist alustatakse ikka piduritest, mitte turbost :) Ehk siis, kui on kindel plaan midagi võimsat vahele aretada, on mõistlik "tagant ettepoole liikuda" järjest mööda nõrku lülisid :)
Tõsi. Ei olnudki mõttes see, et peaks turbost alustama - esialgu ei saanud aru, mis teemaalgatajal mõttes oli. Oleks pidanud kohe mainima, et väheke teine mootor tuleb peale, siis arusaadav. Muide, pidurid saab mosse enda sillaga ka välja vahetada paremate vastu. :D

Re: Tugevam tagasild mossele

Postitatud: 22 Veebr 2013 12:31
Postitas Lauri-L
Teema saigi algatatud kahel póhjusel, endal infot vaja ja eks ole teisi ka kes asjast huvitatud.

Aga ehk oskab keegi hiace difri ülekannetest rääkida.

Üks avastus mille ise hiljuti tegin, nimelt toyotal on ka kastikas hiacega sama tehnika peal, pm on kuudi asemel kast, muu sama, mudelit pole viitsinud välja selgitada, kuid eks ta ole otsingutel kellegile kasuks kindlasti, ise saan ka sellise alt silla :D
Eks kui alla hakkan toda panema siis kirjutan ka siia natuke täpsemalt, et kuidas, kuhu jne.

Re: Tugevam tagasild mossele

Postitatud: 22 Veebr 2013 20:41
Postitas Martpoiss
Kastiga Hiace jääb ikka Hiaceks :lol
Pilt
Või mõtled Hiluxit?

Aga kui sul tänavalegaalsus niikuinii plaanis ei ole, siis tee midagi huvitavamat, nt pane siis juba sõltumatu vedrustusega Opeli tagasild ka. Kardaani leiutamine läheks ka lihtsamalt. Saaksid kõik vajamineva mingi Omega pealt maha kruvida.

Re: Tugevam tagasild mossele

Postitatud: 22 Veebr 2013 22:27
Postitas Lauri-L
Selle omega silla paigaldamine on paras keberniit, kuna jõudu kasutan üldjuhul otse sõiduks, või rehvi põletamiseks, siis sobib ka see hiace sild väga hästi, rajale mineku plaani pole :)