Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 23 Sept 2019 06:10

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 18 Veebr 2013 22:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Postitusi: 661
Asukoht: Lavassaare
N-liidu ajal oligi tavaline asi plekitöö tegemiseks atsetüleeni-hapniku tuli ja raudtraadiga-leegiga plekk punaseks ja traati sulatati peale.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 18 Veebr 2013 22:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Veebr 2009 20:16
Postitusi: 781
Asukoht: Tartu
Seenior kirjutas:
N-liidu ajal oligi tavaline asi plekitöö tegemiseks atsetüleeni-hapniku tuli ja raudtraadiga-leegiga plekk punaseks ja traati sulatati peale.



Ja kusjuures see ajas asja edukalt ära,harrastatakse ka tänapäevalgi vahest sellist varjanti.

_________________
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 86a,AZLK 2137 84a


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 19 Veebr 2013 00:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21 Dets 2009 01:55
Postitusi: 2642
ja auto pidi pärast keevitamist 5cm lühem olema :D


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 19 Veebr 2013 07:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Postitusi: 3268
Asukoht: virtsu
SanderV kirjutas:
ja auto pidi pärast keevitamist 5cm lühem olema :D

räägib inimene kes ei ole kunagi sellist asja kasutanud. Mina olen ja ei ole autoga midagi juhtunud, jah, plekk lainetab kuid siis leegiga punaseks ning kopputad sirgeks tagasi.
gaasiga remonditud põhi kl kaua vastu ei pidanud aga mõned aastad oli mureta.

_________________
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Keevitamise kvaliteet
PostitusPostitatud: 19 Veebr 2013 09:07 
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Postitusi: 1805
Asukoht: Linnuvabrik
Atsetüleeni+traati pole ma oma käega proovinud ja ausaltöeldes on tore, et ma siis veel liiga poisike olin kui seda kasutati :) Tänapäeval on masinad ja seadmed niivõrd arenenud ning traatkeevituse masinad juba nii odavad, et rumalus oleks autot gaaskeevitusega retsida. Jah kindlasti saab ka nii, et plekki üle ei kuumuta, kuid see eeldab pidevat suruõhuga jahutamist ning see on hellova aeganõudev ja tüütu.
Ma ise kasutan serv serva vastu meetodit. Lõikan alati pigem suurema tüki välja kui vaja, ning lõikan uue tüki augu või vana tüki järgi valmis. Teise pleki peale keevitamine tundub ülimõttetu. Juurde see midagi ei anna (lisakaalu vaid), ja pigem on kahe pleki vaheline ala lihtsalt ebameeldiv lisavõimalus roostepesa uueks tekkimiseks. :)

_________________
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - Iž 27151 '79 - AZLK 2140 '78
https://www.facebook.com/WaxGarage
http://www.whitewalls.ee


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
cron
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7