2. leht 2-st

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 18 Veebr 2013 22:50
Postitas Seenior
N-liidu ajal oligi tavaline asi plekitöö tegemiseks atsetüleeni-hapniku tuli ja raudtraadiga-leegiga plekk punaseks ja traati sulatati peale.

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 18 Veebr 2013 22:59
Postitas marko
Seenior kirjutas:N-liidu ajal oligi tavaline asi plekitöö tegemiseks atsetüleeni-hapniku tuli ja raudtraadiga-leegiga plekk punaseks ja traati sulatati peale.

Ja kusjuures see ajas asja edukalt ära,harrastatakse ka tänapäevalgi vahest sellist varjanti.

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 19 Veebr 2013 00:23
Postitas SanderV
ja auto pidi pärast keevitamist 5cm lühem olema :D

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 19 Veebr 2013 07:44
Postitas moskiito
SanderV kirjutas:ja auto pidi pärast keevitamist 5cm lühem olema :D
räägib inimene kes ei ole kunagi sellist asja kasutanud. Mina olen ja ei ole autoga midagi juhtunud, jah, plekk lainetab kuid siis leegiga punaseks ning kopputad sirgeks tagasi.
gaasiga remonditud põhi kl kaua vastu ei pidanud aga mõned aastad oli mureta.

Re: Keevitamise kvaliteet

Postitatud: 19 Veebr 2013 09:07
Postitas wax
Atsetüleeni+traati pole ma oma käega proovinud ja ausaltöeldes on tore, et ma siis veel liiga poisike olin kui seda kasutati :) Tänapäeval on masinad ja seadmed niivõrd arenenud ning traatkeevituse masinad juba nii odavad, et rumalus oleks autot gaaskeevitusega retsida. Jah kindlasti saab ka nii, et plekki üle ei kuumuta, kuid see eeldab pidevat suruõhuga jahutamist ning see on hellova aeganõudev ja tüütu.
Ma ise kasutan serv serva vastu meetodit. Lõikan alati pigem suurema tüki välja kui vaja, ning lõikan uue tüki augu või vana tüki järgi valmis. Teise pleki peale keevitamine tundub ülimõttetu. Juurde see midagi ei anna (lisakaalu vaid), ja pigem on kahe pleki vaheline ala lihtsalt ebameeldiv lisavõimalus roostepesa uueks tekkimiseks. :)