Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 17 Sept 2019 07:22

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 16 Apr 2013 21:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 14:21
Postitusi: 427
Asukoht: Tallinn
Oma 408-ga pikemat sõitu tehes oli mul aega loodust nautida ja küsimusi välja mõelda.
Nimelt...
Mis on normaalne kiirus 1.3 liitrise 408-ga sõitmiseks, et mootorit liialt ei ruunaks?
(korra proovides sain pika peale natuke üle 100km/h hoogu gps´i järgi- spido näitas tiba üle 120 km/h. see oli ka kõik ja olen kindel, et selline pikem sõit mootorile head ei tee. Kas see ongi kõik mis see mootor suudab? Omale tundus, et 80-90 km/h sõita on norm ilma et mootor nutaks nende õnnetute poolraamide vahel.) Keegi oskab äkki kommenteerida kel on kogemusi sellise autoga?

Kas 412-ne ja 408 käigukastide neljanda käigu ülekande kiirused on samad?
(hetkel on all sellel 412-ne kast, aga tahaks originaali vastu vahetada, aga kui originaali neljas käik on aeglasema ülekandega, siis pean veel mõtlema selle vahetuse üle).

Mis on selle mootori norm kütusekulu?

Asjalike vastuste eest tänan juba ette ära

_________________
Azlk 408 ´65 ja Iz 412 ´84


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 16 Apr 2013 21:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Postitusi: 1298
Asukoht: Läänemaa
Kui ma ei eksi, peaks olema 407 numbriga kast sellel all hoopis? Kiirust ära jah väga üle 90 aja, kõrged pöörded sulatavad klappe. Ökonoomuse tase saadi vist 80 pealt, edasi hakkas "rüüpama".

_________________
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 16 Apr 2013 21:56 

Liitunud: 07 Juun 2011 22:26
Postitusi: 1084
407,408 ja 412 neljas käik kõigil neil sama ehk siis 1 ,diffrid erinevad.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 16 Apr 2013 23:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Postitusi: 1705
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Urukoer kirjutas:
407,408 ja 412 neljas käik kõigil neil sama ehk siis 1 ,diffrid erinevad.

408 ja 412 samad tagasillad, diffrid enamasti 4,22. Kõikide Mossede käigukastidel 4. käik on otse s.o. 1,00.
Usun, et hea kiirus on 70km/h, seda nii 408 kui 412. Viimase mudeliga võib muidugi ka kiiremini sõita kui juhi kõrvad müra kannatavad :D

_________________
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 17 Apr 2013 00:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21 Dets 2009 01:55
Postitusi: 2642
pff, mul standard 95km/h Global Positioning Systemi järgi ja ei puudu ka 138.7km/h(minu mosse absoluutne tippkiirus, isegi mäest alla ei lähe rohkem) sama süsteemi järgi


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 17 Apr 2013 06:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Postitusi: 3268
Asukoht: virtsu
optimaalne kiirus ökonoomsuse ja mosse mootori hoidmiseks on 70 ja 80km/h vahel, MIna sõidan ise enda mossega regulaarselt 90-100 vahel ei müra ei ole kl suurem kui 70-80-ga sõites. muidugi küttekulu on sellega kõrgem ka loomulikult, nii 9L sajal

_________________
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 17 Apr 2013 08:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21 Dets 2009 01:55
Postitusi: 2642
peab moskiitoga nõustuma, minu arust kui kuskil alla 40-50km/h ei sõida siis on müratase suht sama, jah tõuseb natuke kiiruse tõusuga aga umbes sama ta ikkagi on


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 17 Apr 2013 09:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Postitusi: 3744
Asukoht: Läänemaa, Palivere
Rallikal mul 4.55 differ ja 85ga sõites küttekulu peaks sinna 17 kanti jääma. 102-te muidugi :lol GPS järgi tipp on samuti midagi 140ne kanti, kuid 4.55 diffriga. Salatiga sõidan 14´ rehvidega ja 3.9 ülekandega. 85e pealt küttekulu maanteel 7.5 kanti.

_________________
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 3 x 412(osa IE osa mitte) , 2715

Kokku omanud 67 mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 17 Apr 2013 09:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21 Dets 2009 01:55
Postitusi: 2642
stern100 kirjutas:
Rallikal mul 4.55 differ ja 85ga sõites küttekulu peaks sinna 17 kanti jääma. 102-te muidugi :lol GPS järgi tipp on samuti midagi 140ne kanti, kuid 4.55 diffriga. Salatiga sõidan 14´ rehvidega ja 3.9 ülekandega. 85e pealt küttekulu maanteel 7.5 kanti.

usun et mul läheks rohkemgi välja aga karpa tootlikus väike, tunda oli kohe kuidas masin on "piirajas" ja rohkem ei annud pöördeid, isegi mäest alla hakkas juba tagasi hoidma... kes tuunib karpa ilusti ära? siin on selliseid mehi?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 17 Apr 2013 19:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 14:21
Postitusi: 427
Asukoht: Tallinn
Siit tekkis kohe järgmine küsimus... tegelikult isegi kaks.

Kas 412-ne ja 408 diffrid on samasugused... annab 412-ne oma 408 külge panna? Või on ka 408-l erinevate ülekannetega diffreid?

On Tallinas või lähiümbruses kedagi kes paneks mu 408-l süüte korralikult paika ja võib-olla näpiks vähe ka karpat nii mõõdaminnes?

_________________
Azlk 408 ´65 ja Iz 412 ´84


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7