Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 16 Dets 2019 13:42

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Mootori vahetus
PostitusPostitatud: 04 Dets 2015 13:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21 Dets 2009 01:55
Postitusi: 2642
sass kirjutas:
Mõte tore ja hea, aga miks just BMW? Ei ole need 1,6 ja 1,8 sugugi säästlikumad-mõistlikumad, kui korralik 412 mootor. Lisaks ei ole see E30 pealt nii lihtsalt ümber tõstetav, nagu enamik arvab... Sillatala jääb kogu täiega ette, karteri paun M10 ja M40 mootoritel ees, 412 mootoril teatavasti taga. Kumba ümber teha, kas sillatala või karterit? Alustuseks peaks piisav probleem olema. BMW mootorid on sama sarnased 412 mootorile, nagu tolle ajastu päris mitmed rida 4 mootorid (Mercedes jt). PS. BMW M10 karburaatoriga variant on täielik õnnetus, seda pole mõtet isegi möelda, et see sinna mosse mootori asemele panna...

Kui mosset üldse kaaluda igapäevaseks kasutamiseks, siis kindlasti tuleb sinna leida 3,9 ülekanne SL-i alt, käigukast uuema IŽ tüüpi masina küljest, mis on viiekäiguline (venest ehk saab, kui hästi otsida) või siis kasutada vaheplaati ja mõnda muud viiekäigulist kasti (a.la Lada, Sierra vms). Lada kast suhteliselt kallis ja mõttetu, parem siis juba korralik Fordi oma või BMW/Opeli alt Getrag.

Mootor korda teha (vajadusel suurem kolvi-hülsigrupp), plokikaas viisakaks teha, pritse peale, ajuks MS ja tuld. Kui ükskord selle valmis saad, siis igapäevasõitudeks seda ikka ei kasuta...

Soovitan sama, mis wax. Igapäevaauto olgu vastavalt rahakotile muretu masin, millega lihtsalt sõita (a.la Astra/Vectra, Golf, E36, E46, Corolla vms).

aga kuhu skorpa jäi :D


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Mootori vahetus
PostitusPostitatud: 04 Dets 2015 14:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05 Veebr 2009 12:29
Postitusi: 424
Asukoht: Pärnu/Tartu
Ei taha küll demoraliseerida või kiusupärast midagi öelda, aga tasuks enne sellise ptojekti ettevõtmist oma võimaluste peale mõelda, näiteks su enda mosse teemast paar näidet:

...Siis sai ette võetud juhipeegel ja peale jamamist istub ta ideaalselt oma koha peal :) Ja aega võttis...*trummipõrin*....5 tundi...

Katuseraami taastamise kohta: Sai valatud higi,verd,raha ja roppu moodi vaeva nähtud,aga nüüd on ta lõpuks valmis...

Kui peeglivahetus võtab 5 h ja katuseraami värvimine märkimisväärselt raha, higi ja verd siis mina isiklikult teemakäsitluses olevast mootorivahetusest läheks küll suure kaarega mööda.

Kirjutan, sest ma ise samasugune näide, 408-at taastan juba 2009. aastast saadik, algne plaan oli 1- max. 2 aastat. Nüüd tagantjärele targana ei oleks sellist ronti mõtet olnud tegema hakatagi üldse, aga kui juba pooleli on siis võiks lõpuni minna. Pole veel tegemistega poolepealgi ning raha on läinud vähemalt 2 korda rohkem kui algselt plaanis oli ja läheb veel jaa veel... Ning hullem jama on see, et aega ei ole, mida ei osanud üldsegi 6 aastat tagasi ette näha :(


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
cron
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7