Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 17 Nov 2019 13:14

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 23 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 02 Aug 2016 12:51 

Liitunud: 12 Juun 2016 17:20
Postitusi: 13
Kui need küljepealt väljatõmmatavad torud on emulsioonitorud siis, jah, need olen üle vaadanud-puhunud küll!


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 02 Aug 2016 13:17 

Liitunud: 29 Juul 2016 12:39
Postitusi: 11
Ei ole küljelt väljatõmmatavad, vaid ülevalt. Asuvad need otse õhudüüside all. Ehk siis peale karburaatori kaane ja õhudüüside eemaldamist urgitsetakse need tavaliselt sobivas mõõdus puidu- vms. kruviga välja. Üldiselt soovitan antud teemal vaadata selle mehe videosi. Tüüp töötas ise kunagi DAAZ-is ja tundub teadvat, mida teeb.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 07 Aug 2016 18:18 

Liitunud: 12 Juun 2016 17:20
Postitusi: 13
Vaalo, suur tänu, selle daazi-mehe töövõtetest oli kasu. Puhastasin emulsioonitorud ära ja panin kohe põnevusega väiksema kütusedüüsi- nr 125 (enne oli siis suurem, kunagi teises lõõris olnud düüs, millel nr ära kulunud) Nüüd siis veab auto niimoodi, et tooreklapp peab olema 1cm välja tõmmatud, muidu hakkab auto aevastama ja aeglaselt pöördeid suurendades välja surema. Nüüd siis küsimus: kuidas võtab auto rohkem kütust, kas kerge toores peal või suurema düüsiga ja tooreta? Tänud vastajatele!


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 23 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
cron
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7