Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 20 Mär 2019 00:13

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Co tase
PostitusPostitatud: 01 Sept 2016 13:38 

Liitunud: 29 Aug 2016 17:49
Postitusi: 7
Probleem selles, et küll all uus pütt ja ajad aga üv siiski ei saa kuna co kõrge. Mida soovitate vaadata teha, et seda alla saada.

_________________
:auto 2140 (1993) :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Co tase
PostitusPostitatud: 01 Sept 2016 14:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Postitusi: 1118
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Küünlad, juhtmed, kontaktid, jagaja, karburaatori reguleering, segukruvi korrasolekut, öhufilter, lekked - kriitiline pilk peale, kas on korras. Kui on köik nimetatud asjad korras, siis peab minema läbi.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Co tase
PostitusPostitatud: 01 Sept 2016 16:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 1994
Asukoht: Tallinn
Raivo456 kirjutas:
Probleem selles, et küll all uus pütt ja ajad aga üv siiski ei saa kuna co kõrge. Mida soovitate vaadata teha, et seda alla saada.

Reguleeri klapivahed ja süütemoment õigeks + see mida sass lisaks kirjutas...
+1 asi veel, aga selle saaks korda minu käte vahel ja see tasuline teenus... :)

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Co tase
PostitusPostitatud: 01 Sept 2016 16:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24 Juul 2015 11:05
Postitusi: 91
Asukoht: Järvamaa/Tartumaa
Karteri tuulutuse toru ühenda lahti v suuna mootori alla. See vist peaks ka aitama?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Co tase
PostitusPostitatud: 01 Sept 2016 17:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 1994
Asukoht: Tallinn
rs_ kirjutas:
Karteri tuulutuse toru ühenda lahti v suuna mootori alla. See vist peaks ka aitama?

Egas lada mootor pole :D ja peale soolika nägemist mootori vahelt ülevaatuse punktis ,öeldakse kohe, et tee nii, et soolikat näha poleks....

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
cron
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7