Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 20 Okt 2019 09:55

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: bensu kogus mõjub minekule
PostitusPostitatud: 25 Mär 2010 22:18 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Okt 2009 23:11
Postitusi: 217
Asukoht: Põlvamaa/Kanepi
endal selline asi, et kui mossesse panna seal 5-6liitri kaupa bensu,siis on minek halvem ja jõudu vähem, aga kui paned korraga miski 10 liitrit või rohkem, on minek tunduvalt parem ja jõudu rohkem.kas teil on ka selline asi või on see ainult minu mosul nii ja millest see tingitud võiks olla siis?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 25 Mär 2010 22:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Postitusi: 1711
Asukoht: Jüri,Harjumaa
ivorturb12 kirjutas:
endal selline asi, et kui mossesse panna seal 5-6liitri kaupa bensu,siis on minek halvem ja jõudu vähem, aga kui paned korraga miski 10 liitrit või rohkem, on minek tunduvalt parem ja jõudu rohkem.kas teil on ka selline asi või on see ainult minu mosul nii ja millest see tingitud võiks olla siis?

Arvan,et ennem on see tingitud bensiini kvaliteedist,kogus nagu ei tohiks kuidagi mootori "edasiminekut" mõjutada.

_________________
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 25 Mär 2010 22:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Okt 2009 23:11
Postitusi: 217
Asukoht: Põlvamaa/Kanepi
Edel kirjutas:
ivorturb12 kirjutas:
endal selline asi, et kui mossesse panna seal 5-6liitri kaupa bensu,siis on minek halvem ja jõudu vähem, aga kui paned korraga miski 10 liitrit või rohkem, on minek tunduvalt parem ja jõudu rohkem.kas teil on ka selline asi või on see ainult minu mosul nii ja millest see tingitud võiks olla siis?

Arvan,et ennem on see tingitud bensiini kvaliteedist,kogus nagu ei tohiks kuidagi mootori "edasiminekut" mõjutada.


ei usu eriti seda ise.sest olen võtnud vene bensu ja mitmest erinevast tanklast samuti ja teised autod väga kenasti sõitnud nende samaste tanklate ja selle sama vene bensuga.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 25 Mär 2010 23:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Postitusi: 3752
Asukoht: Läänemaa, Palivere
see ei saa reaalne olla kui sul just väga kerge auto paari kuubikulise mootoriga ei ole et kaaluvahe mõjutab :D Muidugi võib ka väga vähese bensuga õhku vahele ahmida, kui sul see toru seal paagis väga sügavale ei ulatu.

_________________
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 3 x 412(osa IE osa mitte) , 2715

Kokku omanud 68 mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 25 Mär 2010 23:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Okt 2009 23:11
Postitusi: 217
Asukoht: Põlvamaa/Kanepi
stern100 kirjutas:
see ei saa reaalne olla kui sul just väga kerge auto paari kuubikulise mootoriga ei ole et kaaluvahe mõjutab :D Muidugi võib ka väga vähese bensuga õhku vahele ahmida, kui sul see toru seal paagis väga sügavale ei ulatu.


Muidu mainimata jäi et tegu 2140mossega.vanal mossel seda janti ei olnud, too liikus kõik aeg ühtemoodi,oli kas 2liitrit või 10liitrit.aga sellel juba mitukorda katsetand nii ja annab tunda ei saa ise ka aru mis seda põhjustada võib.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 26 Mär 2010 07:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Postitusi: 3268
Asukoht: virtsu
toru ei ulata piisavalt sügavale ja paari liitriga hakkab õhku vahele võtma kui gaasi annad või pidurdad

_________________
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 26 Mär 2010 22:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 23:04
Postitusi: 327
Asukoht: Kuressaare
Mõne Mossega sõites on ikka vahe vahel küll sellel, kas sõita täispaagiga või tilk põhjas. Näide elust enesest: 2003 Suverallil otsustasime paaki silmini mitte täis panna ning eelviimasel ja viimasel katsel paremkurvides jäi toru kuivale. Hiljem sai pidevalt jälgitud, et vähemalt veerand paaki oleks täis. Autoks oli 1986 aastal valmistatud 21406, mis eeldatavalt koosnes tehasejuppidest. Vähemalt eriti remonditud väljanägemist sellel ei olnud.
Ma hakkasin praegu mõtlema, et kas ikka paremkurvides tõmbas kuivaks või oli see hoopis vasakkurvides. Aga peaks ikka paremkurv olema, kuna viimane katse oli Vasalemma kardirada ja sel oli kohe alguses pikk parem, kus bensiini kätte ei saanud. Sellel järgnesid põhiliselt karmimad vasakud ja leebemad paremad ning probleeme rohkem ei olnud.
Lõpetuseks. Teiste Mossedega pole taolist probleemi nii teravalt olnud. Õigemini teistega ei olnud. Võibolla lihtsalt kartusest sai rohkem sees hoitud kui vaja. Muidugi Viljandis oli üks ere näide kalli konkurendi poolt, kes tuli just tehnohoolde alast, sõitis 150 meetrit katse starti, startis ja 50 meetri pärast sai bensiin otsa. Võttis siis pagassist kanku, valas paaki ja küttis edasi. Muidugi meil oli nalja nabani. Pärast irvitasime, et kankus olev bensiin on kergem. Kui paaki valada, muutub see kohe jupi raskemaks.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7