Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 16 Okt 2019 14:50

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 05 Okt 2009 20:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Okt 2009 23:11
Postitusi: 217
Asukoht: Põlvamaa/Kanepi
Kuna lähipäevil olen arvatavasti Moskvich 2140 omanik,mille kapoti all seisab 1.5liitrine originaal 55kw mootor,millele pole miskit tehtud. Küsimus siis,et mida kõike teha,et minekut paremaks saada ja kiirendust?
On soovitatud panna vaz-i karburaator,kuid kas see õigustab end ära? Ning kas ta istub sinna üks ühele vahele või peab uued augud treima?
Otseselt forseerimist mootorile teha ei taha,kuid samas mida on veel kerge teha et asi muutuks erksamaks?
Tänud ette.

_________________
Moskvich 2140 ! :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 05 Okt 2009 21:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Postitusi: 1128
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Esialgu katsu need tehase 55kW kätte saada - kasutades tasakaalustatud ja korralikke valitud originaaljuppe. Kui siis veel väheks jääb - vaheta karburaator (kas siis parema vastu või pritse vastu). Järgmisena saaksid surveastet tösta (plokikaan madalamaks), siis juba nukkvõll ja klapid. Kui sinnamaani oled jõudnud, siis oskad ilmselt ise edasi möelda, mis teha.

Parem mõte on investeerida vedrustusse ja vähendada auto massi - tuleb odavam.

Ja Lada karburaatorit juttude järgi kasutatakse tõepoolest jõulisa saamiseks. Minu teada on enamikel kasutusel 2101 mehaaniline karburaator, millel düüsid on vahetatud vastava mootori tarbeks. Endalgi selline seismas, aga düüside suurust ei oska määrata. Mosse enda Daaz karburaatori düüsidega ei käinud päris hästi (1.kamber 109/150 ja 2.kamber 157/170). Ehk on mõnel kogemustega tegelasel mõned paremad numbrid pakkuda välja (hetkel 1. 157/170 ja 2. 157/190)?

Lisaks saad muuta reduktori ülekande 3,9 või 4,1 pealt 4,55 peale - annab päris hea efekti.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 05 Okt 2009 21:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Okt 2009 23:11
Postitusi: 217
Asukoht: Põlvamaa/Kanepi
plokikaane lihvimine pidi klappe hakkama põletama mida mul vaja pole

_________________
Moskvich 2140 ! :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 05 Okt 2009 21:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Postitusi: 1128
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Pidi? Ei põleta ta midagi, nagu ei põleta ka deforseeritud mootoril 95 bensiini kasutamine. Ja kuna mul üks selline on (ja ennem olnud mitmed), siis tean - tangin ka 98-t, pole mingi probleem, klapid kenad.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 05 Okt 2009 21:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Okt 2009 23:11
Postitusi: 217
Asukoht: Põlvamaa/Kanepi
sass kirjutas:
Pidi? Ei põleta ta midagi, nagu ei põleta ka deforseeritud mootoril 95 bensiini kasutamine. Ja kuna mul üks selline on (ja ennem olnud mitmed), siis tean - tangin ka 98-t, pole mingi probleem, klapid kenad.


Endal mul selle plokikaane lihvimisega kogemusi pole,kuid siin üks paar aastat tagasi kui ühe vennaga rohkem suhtlesin,siis tema lasi igaljuhul omal kahel autol ära lihvida ja samuti polnud mingit probleemi(hetkel ei räägi ma mossest), kuid siin ühes klubis käis ka selle plokikaane lihvimise kohta teema,kus avaldasin ise samuti julgelt oma arvamust,kui oli taoline küsimus nagu mul siin ning siis mingi vend vastas et " lihvimine mõtetu,põletab klapid läbi ".

Samuti torkas endal idee korraks pähe,et panna mossele vaz-i termostaat peale. Idee torkas,kuna ise oled omanud nii mosset kui siksi(oman ka hetkel mosset), ning siks läks kiiremini soojaks küll kui mosse,kuid kas tasuks ära ennast see,kui paneks moskvichile vaz-i termostaadi peale? Et kas aitaks kaasa sellele,et rutemini soojaks läheb? Oskab keegi siitkohalt miskit öelda,või siis katsetan ise järgi ja annan teada teistele 8)

_________________
Moskvich 2140 ! :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 05 Okt 2009 22:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Postitusi: 1128
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
See termostaadi vahetus... Tundub suhtkoht mõttetu - omal on olnud mölemad, mingit vahet ei olnud. Aga hetkel on ju nii, et sul pole mossetki? Katsu kõigepealt see kätte saada, siis vaatame edasi. :D

Arvan, et esialgu vaja lihtsalt korda teha, tähtsamad sölmed üle käia ja reguleerida - siis liigub juba enamvähem vast.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 06 Okt 2009 10:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06 Veebr 2009 10:51
Postitusi: 124
Asukoht: Tallinn
ivorturb12 kirjutas:
... mingi vend vastas ...

Kuula ikka selliseid vendi, kes teavad ka, millest räägivad ;) Osa foorumites kribajaid ei tea, millest räägivad, või tuginevad üksikule ebaõnnestunud olukorrale, mida siis kuulutavad tõepähe.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 06 Okt 2009 10:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2031
Asukoht: Tallinn
ivorturb12 kirjutas:
Et kas aitaks kaasa sellele,et rutemini soojaks läheb?

Kas sa mõtled ,et mootor läheks kiiremini soojaks või auto salong?Salongi kohapealt võib öelda ,et lada ja mosse salongid lähevad erinevalt ajalises mõttes soojaks kuna salongiradiaatorid on erinevatest materjalidest.Samuti ka mootori soojenemine on ajalises mõttes erinev kuna mosse hülsid on "märjad"-jahutusvedelik on koheselt silindrite ümber-erinevalt lada mootoritest-sellest ka 1 mootor soojeneb kiiremini ja teine aeglasemalt !

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 06 Okt 2009 19:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Veebr 2009 20:16
Postitusi: 781
Asukoht: Tartu
Mosse on tegelikult üsna soe auto kui termostaat korras ja salongi radikas katlakivi täis pole.See,et termostaadid tükivad olema kehva kvaliteediga see jumala õige jutt,sai ka neid vahetatud ja lõpuks läks ikka kasutusse üks vana kasutatud termostaat mis töötas nii kuidas peab.Uutest mõni ei tahtnud üldse toimida ja mõni lihtsalt avanes varem...juba seal 60-70 kraadi juures.

_________________
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 86a,AZLK 2137 84a


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 13 Veebr 2010 00:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10 Mär 2009 13:43
Postitusi: 360
Asukoht: Kirepi
salongi radika saab paremini tööle kui lõdvikud teistpidi panna, uurin täpselt järgi ja panen siia üles info.

_________________
"ONU HEINO RALLITIIM"


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7