Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 21 Sept 2019 11:54

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 72 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 17 Apr 2011 14:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Postitusi: 1707
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Edel kirjutas:
Enda praeguse 2140-ga olen sõitnud 135km/h,lõpuni ajanud ei ole. Hetkel on segavad asjad rattad (rehvid vanad ja viskavad natuke)

Paar päeva tagasi rõhtsal teel pigistasin viimase välja,venitasin seekord pikemalt. Ütleme,et peaaegu 145 tuli ära,ehk 1-2 ühikut vähem... Mootori väntvõlli pöörded 5700. Muu hulgas lisan veel,et 140km/h olid pöörded täpselt 5500 ja üle 130 kiirusel hakkas kardaan teravalt vibreerima (eriti siis kui käigu välja lükkasin) ja ka esirattad ei jooksnud just kõige paremini. Vaja sinna uued (korralikult sirged) rehvid vaadata.

_________________
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 17 Apr 2011 18:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10 Mär 2009 13:43
Postitusi: 360
Asukoht: Kirepi
eelmise 2140-ga millel 412 mootor oli sain 150 kätte spido järgi, praegusega ei ole üle linnakiiruse veel sõita saanud :D

_________________
"ONU HEINO RALLITIIM"


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 26 Apr 2011 15:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22 Dets 2009 14:06
Postitusi: 212
Oma 2141-ga millel peal 1.7 mootor sain maksimumiks Piibe maanteel 162km/h, viimaselt kokkutulekult tagasi vurades oli vaja ära proovida :D Mõõtsin siis USB GPS-iga läpaka taga.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 26 Apr 2011 16:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Postitusi: 1298
Asukoht: Läänemaa
KUi ma suvel käigukasti ja tagasillas õlisid soojaks lasin kohapeal, siis pigistasin 160 vaevu välja. Selline tunne oli et lendab minema aisade vahelt.. Andmed siis spidoka järgi.

_________________
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 26 Apr 2011 20:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Veebr 2009 21:57
Postitusi: 340
Asukoht: Noarootsi
Jääpeal olen siis pigistanud 160km/h välja naljalt. Aga sõites sai 412 kätte 140km/h ja pirukaga sama mootoriga 150km/h millel oli all Sl differ, arvatavasti oleks saanud spido magama aga sirge lõppes.
Jube oli küll :D

_________________
Punane välk


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 27 Apr 2011 06:13 

Liitunud: 24 Apr 2009 16:00
Postitusi: 118
vootele kirjutas:
Oma 2141-ga millel peal 1.7 mootor sain maksimumiks Piibe maanteel 162km/h, viimaselt kokkutulekult tagasi vurades oli vaja ära proovida :D Mõõtsin siis USB GPS-iga läpaka taga.


4-da või 5-da käiguga? Mis tahokas pööreteks andis?

_________________
Tasa sõuad, kaugele jõuad.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 27 Apr 2011 21:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22 Dets 2009 14:06
Postitusi: 212
5. käiguga, tahhoka näitu ei mäleta eriti, aga seda mäletan küll, et mootor lõugas mis kole :D Suht hirm oli asja vastupidavuse suhtes...


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 19 Juun 2011 00:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19 Juun 2011 00:16
Postitusi: 8
Asukoht: Paide/Tallinn
Tegelikult üks üritus kus saab täiesti legaalselt ja täpse masinaga auto lõppkiirust proovida on OMC ehk One Mile Challenge. Eesmärgiks paigalstardist 1 miili jooksul saada kätte maksimaalne kiirus, muidugi 5km jutti pedaal põhjas elades saaks vähe suurema numbri kätte, kuid eestis puudub ohutu koht kus seda legaalselt teha. Enda igapäevase pereautoga sai kevadel osalemas käidud, ja tulemuseks sain täpselt 200km/h (teisel katsel viskas mõnisada meetrit ennem lõppu kuskil 205km/h juures siduri ringi). Kui mu Kombi oleks korras, siis heameelega läheks sügisel sellega võimeid proovima.

Muidu katsetused on näidanud, et piruka peaülekandega Kombi saavutas mul spidomeetri järgi kuskile 135km/h kanti. 125km/h kellal oli GPSi järgi 110, seega peaks olema see umbes 120km/h. SLi või 2140 ülekandega 2140 näitas mulle ükskord kellal 145km/h, võib oletada et kuskile 135km/h kanti see reaalne kiirus jäi.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 19 Juun 2011 11:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 23:04
Postitusi: 327
Asukoht: Kuressaare
Zoig kirjutas:
Muidu katsetused on näidanud, et piruka peaülekandega Kombi saavutas mul spidomeetri järgi kuskile 135km/h kanti. 125km/h kellal oli GPSi järgi 110, seega peaks olema see umbes 120km/h. SLi või 2140 ülekandega 2140 näitas mulle ükskord kellal 145km/h, võib oletada et kuskile 135km/h kanti see reaalne kiirus jäi.

Tegin kiired arvutused. Oletame, et all oli rehv 175/70-13, differ 4,55, GPS'i järgi kiirus ca 120kmh. Seega mootori pöörded ca 5050rpm. Kui all oli 165/80-13, siis 4900rpm.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 19 Juun 2011 12:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21 Dets 2009 01:55
Postitusi: 2642
vahet sel on on ta sul 155 165 v 175/80

E: arvutasin ise 70nese kõrgusega rehviga ja sain tulemuseks hoopis 6160 pööret minutis
arvutuskäik ka
13*2.54+7+7=ratta läbimõõt
ANS*pii=ratta ümbermõõt sentimeetrites /100 =meetrites
120 000/ ratta ümbermõõt meetrites = pöörded 120km peale ehk pöörded tunnis
ANS*4.55=kardaani pöörded tunnis
ANS/60=pöörded/min


Viimati muutis SanderV, 19 Juun 2011 12:38, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 72 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7