3. leht 8-st

Re: Moskvitside kiirusomadustest

Postitatud: 17 Apr 2011 14:00
Postitas Edel
Edel kirjutas: Enda praeguse 2140-ga olen sõitnud 135km/h,lõpuni ajanud ei ole. Hetkel on segavad asjad rattad (rehvid vanad ja viskavad natuke)
Paar päeva tagasi rõhtsal teel pigistasin viimase välja,venitasin seekord pikemalt. Ütleme,et peaaegu 145 tuli ära,ehk 1-2 ühikut vähem... Mootori väntvõlli pöörded 5700. Muu hulgas lisan veel,et 140km/h olid pöörded täpselt 5500 ja üle 130 kiirusel hakkas kardaan teravalt vibreerima (eriti siis kui käigu välja lükkasin) ja ka esirattad ei jooksnud just kõige paremini. Vaja sinna uued (korralikult sirged) rehvid vaadata.

Re: Moskvitside kiirusomadustest

Postitatud: 17 Apr 2011 18:09
Postitas hannes24
eelmise 2140-ga millel 412 mootor oli sain 150 kätte spido järgi, praegusega ei ole üle linnakiiruse veel sõita saanud :D

Re: Moskvitside kiirusomadustest

Postitatud: 26 Apr 2011 15:36
Postitas vootele
Oma 2141-ga millel peal 1.7 mootor sain maksimumiks Piibe maanteel 162km/h, viimaselt kokkutulekult tagasi vurades oli vaja ära proovida :D Mõõtsin siis USB GPS-iga läpaka taga.

Re: Moskvitside kiirusomadustest

Postitatud: 26 Apr 2011 16:55
Postitas viirusboy
KUi ma suvel käigukasti ja tagasillas õlisid soojaks lasin kohapeal, siis pigistasin 160 vaevu välja. Selline tunne oli et lendab minema aisade vahelt.. Andmed siis spidoka järgi.

Re: Moskvitside kiirusomadustest

Postitatud: 26 Apr 2011 20:05
Postitas 27151
Jääpeal olen siis pigistanud 160km/h välja naljalt. Aga sõites sai 412 kätte 140km/h ja pirukaga sama mootoriga 150km/h millel oli all Sl differ, arvatavasti oleks saanud spido magama aga sirge lõppes.
Jube oli küll :D

Re: Moskvitside kiirusomadustest

Postitatud: 27 Apr 2011 06:13
Postitas via
vootele kirjutas:Oma 2141-ga millel peal 1.7 mootor sain maksimumiks Piibe maanteel 162km/h, viimaselt kokkutulekult tagasi vurades oli vaja ära proovida :D Mõõtsin siis USB GPS-iga läpaka taga.
4-da või 5-da käiguga? Mis tahokas pööreteks andis?

Re: Moskvitside kiirusomadustest

Postitatud: 27 Apr 2011 21:02
Postitas vootele
5. käiguga, tahhoka näitu ei mäleta eriti, aga seda mäletan küll, et mootor lõugas mis kole :D Suht hirm oli asja vastupidavuse suhtes...

Re: Moskvitside kiirusomadustest

Postitatud: 19 Juun 2011 00:44
Postitas Zoig
Tegelikult üks üritus kus saab täiesti legaalselt ja täpse masinaga auto lõppkiirust proovida on OMC ehk One Mile Challenge. Eesmärgiks paigalstardist 1 miili jooksul saada kätte maksimaalne kiirus, muidugi 5km jutti pedaal põhjas elades saaks vähe suurema numbri kätte, kuid eestis puudub ohutu koht kus seda legaalselt teha. Enda igapäevase pereautoga sai kevadel osalemas käidud, ja tulemuseks sain täpselt 200km/h (teisel katsel viskas mõnisada meetrit ennem lõppu kuskil 205km/h juures siduri ringi). Kui mu Kombi oleks korras, siis heameelega läheks sügisel sellega võimeid proovima.

Muidu katsetused on näidanud, et piruka peaülekandega Kombi saavutas mul spidomeetri järgi kuskile 135km/h kanti. 125km/h kellal oli GPSi järgi 110, seega peaks olema see umbes 120km/h. SLi või 2140 ülekandega 2140 näitas mulle ükskord kellal 145km/h, võib oletada et kuskile 135km/h kanti see reaalne kiirus jäi.

Re: Moskvitside kiirusomadustest

Postitatud: 19 Juun 2011 11:48
Postitas Neeme
Zoig kirjutas:Muidu katsetused on näidanud, et piruka peaülekandega Kombi saavutas mul spidomeetri järgi kuskile 135km/h kanti. 125km/h kellal oli GPSi järgi 110, seega peaks olema see umbes 120km/h. SLi või 2140 ülekandega 2140 näitas mulle ükskord kellal 145km/h, võib oletada et kuskile 135km/h kanti see reaalne kiirus jäi.
Tegin kiired arvutused. Oletame, et all oli rehv 175/70-13, differ 4,55, GPS'i järgi kiirus ca 120kmh. Seega mootori pöörded ca 5050rpm. Kui all oli 165/80-13, siis 4900rpm.

Re: Moskvitside kiirusomadustest

Postitatud: 19 Juun 2011 12:30
Postitas SanderV
vahet sel on on ta sul 155 165 v 175/80

E: arvutasin ise 70nese kõrgusega rehviga ja sain tulemuseks hoopis 6160 pööret minutis
arvutuskäik ka
13*2.54+7+7=ratta läbimõõt
ANS*pii=ratta ümbermõõt sentimeetrites /100 =meetrites
120 000/ ratta ümbermõõt meetrites = pöörded 120km peale ehk pöörded tunnis
ANS*4.55=kardaani pöörded tunnis
ANS/60=pöörded/min