Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 12 Dets 2019 12:28

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 72 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 25 Juun 2011 20:57 

Liitunud: 21 Juun 2011 21:56
Postitusi: 44
SanderV kirjutas:
Mossekene kirjutas:
Minu oma üle 200 ei lähe:D

and thats all u gotta know


Kunagi sai proovitud mitu aastat tagasi,aga nüüd enam ei oska öelda,no kui auto orginaal veel oli siis oli 90max.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 25 Juun 2011 21:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Postitusi: 1298
Asukoht: Läänemaa
Kiirendusest rääkides tegi punane, kus istus 5 inimest sees, ära mingile ford mondeole, kus istus 2 inimest sees.. Tippkiiruse vastu aga ei saa.. Vägisi tahaks seda 5. käiku :D

_________________
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 25 Juun 2011 21:03 

Liitunud: 21 Juun 2011 21:56
Postitusi: 44
viirusboy kirjutas:
Kiirendusest rääkides tegi punane, kus istus 5 inimest sees, ära mingile ford mondeole, kus istus 2 inimest sees.. Tippkiiruse vastu aga ei saa.. Vägisi tahaks seda 5. käiku :D


Pole paha:D


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 25 Juun 2011 21:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21 Dets 2009 01:55
Postitusi: 2642
mida see viies käik sulle annab. kas siis kasti ylekanne läheb veel väiksemaks kui 1:1?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 25 Juun 2011 21:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Postitusi: 3268
Asukoht: virtsu
SanderV kirjutas:
mida see viies käik sulle annab. kas siis kasti ylekanne läheb veel väiksemaks kui 1:1?

täiesti õige

_________________
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 25 Juun 2011 21:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Postitusi: 1298
Asukoht: Läänemaa
moskiito kirjutas:
SanderV kirjutas:
mida see viies käik sulle annab. kas siis kasti ylekanne läheb veel väiksemaks kui 1:1?

täiesti õige


Näiteks 2141 ülekandearvud:
Viiekäiguline käigukast, ülekandearvud I 3,308; II 2,050; III 1,367; IV 0,946; V 0.732 (0.690), tagurpidikäik 3,357; peaülekanne 3,9 (4,1).

_________________
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 26 Juun 2011 00:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Postitusi: 1712
Asukoht: Jüri,Harjumaa
viirusboy kirjutas:
moskiito kirjutas:
SanderV kirjutas:
mida see viies käik sulle annab. kas siis kasti ylekanne läheb veel väiksemaks kui 1:1?

täiesti õige


Näiteks 2141 ülekandearvud:
Viiekäiguline käigukast, ülekandearvud I 3,308; II 2,050; III 1,367; IV 0,946; V 0.732 (0.690), tagurpidikäik 3,357; peaülekanne 3,9 (4,1).

Miks on paljudel arusaam, et käigukastis väiksem ülekanne ei saa olla alla 1:1? Saab. Kes rohkem neid käigukastide ülekandearvudega kokku puutunud on,teab, et alla 1:1 võib olla lisaks 5. käigule ka isegi 6. käik

Tegelt Mossel (mõeldud siis 412 ja 2140) see viies käik... Kui neljandaga on juba viimane väljas (140+km/h) ega siis 5. käik suurt enam aita. Esiteks on Mosse mootoril jõuvarud teadagi suht kasinad ja võhma "aitavad vähendada" ka suur veere- ja tuuletakistus.

_________________
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 26 Juun 2011 02:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19 Juun 2011 00:16
Postitusi: 8
Asukoht: Paide/Tallinn
Pole küll väga kursis 2141 ja 412 kastide erinevusega, seega küsimus vähe laiemale ringile: On keegi võrrelnud, kui erineva ehitusega on 412 kast 2141 omast, kas on võimalik kuidagi detailide vahetamise teel 412 alla sobivaks teha?
Koostöös piruka diffriga peaks 0.73 ülekanne veel piisavalt kiire olema et mootor vedada jaksaks. Teise alternatiivina on variant ka kasutada(katsetada kas üldse on sobiv) ainult 2141 4nda käigu ülekannet 412 kastis, seegi veidi kiirema ülekandega kui originaalis.

Võrdluseks: Liigun igapäevaselt bensiinimootoriga autoga, millele sai kombineeritud Diisli käigukast. Peaülekanne on 4.111 ja 6nda käigu ülekandeks 0.56. 100km/h juures on mootori pöörded 1900.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 26 Juun 2011 22:09 

Liitunud: 24 Apr 2009 16:00
Postitusi: 118
2141 ja 412 kastidel omavahel vahetatavaid vidinaid pole. Ka 2141 detailide kataloogis pole käigukasti osas ühtki pudinat mille tahises 412 oleks. Kõik on 2141-xxxxxxx.
Kes on neid kahte kasti ja nende sisu kõrvuti näinud, saab aru et tegemist on täiesti erinevate asjadega..

_________________
Tasa sõuad, kaugele jõuad.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 27 Juun 2011 18:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22 Dets 2009 14:06
Postitusi: 212
MA pakun, et tagaveolisele peaks saama Lada 5k. kasti alla panna. Eriti kui võtta 21412 väntvõll, kuhu juba originaalis Lada sidur otsa käib.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 72 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7