5. leht 8-st

Re: Moskvitside kiirusomadustest

Postitatud: 25 Juun 2011 20:57
Postitas Mossekene
SanderV kirjutas:
Mossekene kirjutas:Minu oma üle 200 ei lähe:D
and thats all u gotta know
Kunagi sai proovitud mitu aastat tagasi,aga nüüd enam ei oska öelda,no kui auto orginaal veel oli siis oli 90max.

Re: Moskvitside kiirusomadustest

Postitatud: 25 Juun 2011 21:00
Postitas viirusboy
Kiirendusest rääkides tegi punane, kus istus 5 inimest sees, ära mingile ford mondeole, kus istus 2 inimest sees.. Tippkiiruse vastu aga ei saa.. Vägisi tahaks seda 5. käiku :D

Re: Moskvitside kiirusomadustest

Postitatud: 25 Juun 2011 21:03
Postitas Mossekene
viirusboy kirjutas:Kiirendusest rääkides tegi punane, kus istus 5 inimest sees, ära mingile ford mondeole, kus istus 2 inimest sees.. Tippkiiruse vastu aga ei saa.. Vägisi tahaks seda 5. käiku :D
Pole paha:D

Re: Moskvitside kiirusomadustest

Postitatud: 25 Juun 2011 21:07
Postitas SanderV
mida see viies käik sulle annab. kas siis kasti ylekanne läheb veel väiksemaks kui 1:1?

Re: Moskvitside kiirusomadustest

Postitatud: 25 Juun 2011 21:08
Postitas moskiito
SanderV kirjutas:mida see viies käik sulle annab. kas siis kasti ylekanne läheb veel väiksemaks kui 1:1?
täiesti õige

Re: Moskvitside kiirusomadustest

Postitatud: 25 Juun 2011 21:27
Postitas viirusboy
moskiito kirjutas:
SanderV kirjutas:mida see viies käik sulle annab. kas siis kasti ylekanne läheb veel väiksemaks kui 1:1?
täiesti õige
Näiteks 2141 ülekandearvud:
Viiekäiguline käigukast, ülekandearvud I 3,308; II 2,050; III 1,367; IV 0,946; V 0.732 (0.690), tagurpidikäik 3,357; peaülekanne 3,9 (4,1).

Re: Moskvitside kiirusomadustest

Postitatud: 26 Juun 2011 00:58
Postitas Edel
viirusboy kirjutas:
moskiito kirjutas:
SanderV kirjutas:mida see viies käik sulle annab. kas siis kasti ylekanne läheb veel väiksemaks kui 1:1?
täiesti õige
Näiteks 2141 ülekandearvud:
Viiekäiguline käigukast, ülekandearvud I 3,308; II 2,050; III 1,367; IV 0,946; V 0.732 (0.690), tagurpidikäik 3,357; peaülekanne 3,9 (4,1).
Miks on paljudel arusaam, et käigukastis väiksem ülekanne ei saa olla alla 1:1? Saab. Kes rohkem neid käigukastide ülekandearvudega kokku puutunud on,teab, et alla 1:1 võib olla lisaks 5. käigule ka isegi 6. käik

Tegelt Mossel (mõeldud siis 412 ja 2140) see viies käik... Kui neljandaga on juba viimane väljas (140+km/h) ega siis 5. käik suurt enam aita. Esiteks on Mosse mootoril jõuvarud teadagi suht kasinad ja võhma "aitavad vähendada" ka suur veere- ja tuuletakistus.

Re: Moskvitside kiirusomadustest

Postitatud: 26 Juun 2011 02:33
Postitas Zoig
Pole küll väga kursis 2141 ja 412 kastide erinevusega, seega küsimus vähe laiemale ringile: On keegi võrrelnud, kui erineva ehitusega on 412 kast 2141 omast, kas on võimalik kuidagi detailide vahetamise teel 412 alla sobivaks teha?
Koostöös piruka diffriga peaks 0.73 ülekanne veel piisavalt kiire olema et mootor vedada jaksaks. Teise alternatiivina on variant ka kasutada(katsetada kas üldse on sobiv) ainult 2141 4nda käigu ülekannet 412 kastis, seegi veidi kiirema ülekandega kui originaalis.

Võrdluseks: Liigun igapäevaselt bensiinimootoriga autoga, millele sai kombineeritud Diisli käigukast. Peaülekanne on 4.111 ja 6nda käigu ülekandeks 0.56. 100km/h juures on mootori pöörded 1900.

Re: Moskvitside kiirusomadustest

Postitatud: 26 Juun 2011 22:09
Postitas via
2141 ja 412 kastidel omavahel vahetatavaid vidinaid pole. Ka 2141 detailide kataloogis pole käigukasti osas ühtki pudinat mille tahises 412 oleks. Kõik on 2141-xxxxxxx.
Kes on neid kahte kasti ja nende sisu kõrvuti näinud, saab aru et tegemist on täiesti erinevate asjadega..

Re: Moskvitside kiirusomadustest

Postitatud: 27 Juun 2011 18:43
Postitas vootele
MA pakun, et tagaveolisele peaks saama Lada 5k. kasti alla panna. Eriti kui võtta 21412 väntvõll, kuhu juba originaalis Lada sidur otsa käib.