Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 21 Juun 2019 02:30

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Probleem mossega
PostitusPostitatud: 18 Mai 2019 13:35 

Liitunud: 17 Mai 2019 14:49
Postitusi: 3
Keegi teab, mis viga võib olla?
Moskvich 2140, et kohapeal käib nagu ilusti, aga proovisime sõita, siis ei tahtnud pöördesse minna ja võimu polnud kohe üldse


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Probleem mossega
PostitusPostitatud: 18 Mai 2019 21:18 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Postitusi: 130
Vana tüübi karbuss või daaz?

_________________
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Probleem mossega
PostitusPostitatud: 18 Mai 2019 23:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2019
Asukoht: Tallinn
Raske öelda, milles täpselt probleem kuid ilmselt DAAZ karburaatori puhul võib olla on düüsid vahetusse läinud. See vajaks ikka lähemalt uurimist mõne spetsialisti poolt.

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Probleem mossega
PostitusPostitatud: 19 Mai 2019 00:08 

Liitunud: 17 Mai 2019 14:49
Postitusi: 3
partnermosse kirjutas:
Raske öelda, milles täpselt probleem kuid ilmselt DAAZ karburaatori puhul võib olla on düüsid vahetusse läinud. See vajaks ikka lähemalt uurimist mõne spetsialisti poolt.


Võibolla tõesti... Ma homme lähen vaatan veel lähemalt üle, vaatan mis teha saan... Äkki üldse uus karpa, peaks vist olemas olema


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Probleem mossega
PostitusPostitatud: 19 Mai 2019 00:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2019
Asukoht: Tallinn
Danlandia kirjutas:
partnermosse kirjutas:
Raske öelda, milles täpselt probleem kuid ilmselt DAAZ karburaatori puhul võib olla on düüsid vahetusse läinud. See vajaks ikka lähemalt uurimist mõne spetsialisti poolt.


Võibolla tõesti... Ma homme lähen vaatan veel lähemalt üle, vaatan mis teha saan... Äkki üldse uus karpa, peaks vist olemas olema

Ka olemasoleva saab korda teha ;)

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Probleem mossega
PostitusPostitatud: 19 Mai 2019 07:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Postitusi: 130
Endal oli selline juhus talvel et jagaja vaakumkorrektor oli otsad andnud. Siis oli sedasi et liikuda sai ainult kas gaas täiesti põhjas või gaas täiesti maas, muude vahepealsete asenditega hakkas mootor välja surema.
Muidu partnermosse. Palju sa vanatüübi karpadega tegeled. Huvitaks just mida sa arvad nendest uutest karbussi remontkomplektidest. Igas tahes mis mina sain, selles ei olnud mitte ühtegi õiget düüsi. Kõik düüsid olid natuke suuremad, nii et neid ma ei vahetand. Kiirenduspumba mansett vajas nõks lõikust, muidu tuli lihtsalt otsast ära, ja need tihendid on küll ainult ühekordseks kasutamiseks. Muidu kui paned kokku ja siis lahti võttad, pead kohe uued tihendid panema. Tihendid muidu pole veel ära vajunud et selle poolest saaks veel kasutada. Küll aga teeb bensiin need tihendid nii lõdiks et need lihtsalt vajuvad suuremaks, ja masin tühipööretel enam käia ei tahtnud sest tihendi tühikäigusüsteemi auk on nihkunud ja kõik kanalid blokeeritud.

_________________
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Probleem mossega
PostitusPostitatud: 19 Mai 2019 12:01 

Liitunud: 17 Mai 2019 14:49
Postitusi: 3
Martin2140 kirjutas:
Endal oli selline juhus talvel et jagaja vaakumkorrektor oli otsad andnud. Siis oli sedasi et liikuda sai ainult kas gaas täiesti põhjas või gaas täiesti maas, muude vahepealsete asenditega hakkas mootor välja surema.
Muidu partnermosse. Palju sa vanatüübi karpadega tegeled. Huvitaks just mida sa arvad nendest uutest karbussi remontkomplektidest. Igas tahes mis mina sain, selles ei olnud mitte ühtegi õiget düüsi. Kõik düüsid olid natuke suuremad, nii et neid ma ei vahetand. Kiirenduspumba mansett vajas nõks lõikust, muidu tuli lihtsalt otsast ära, ja need tihendid on küll ainult ühekordseks kasutamiseks. Muidu kui paned kokku ja siis lahti võttad, pead kohe uued tihendid panema. Tihendid muidu pole veel ära vajunud et selle poolest saaks veel kasutada. Küll aga teeb bensiin need tihendid nii lõdiks et need lihtsalt vajuvad suuremaks, ja masin tühipööretel enam käia ei tahtnud sest tihendi tühikäigusüsteemi auk on nihkunud ja kõik kanalid blokeeritud.

Mul oli, nii et pidin gaasi pumpama koguaeg, et ära ei sureks


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Probleem mossega
PostitusPostitatud: 19 Mai 2019 14:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2019
Asukoht: Tallinn
Martin2140 kirjutas:
Endal oli selline juhus talvel et jagaja vaakumkorrektor oli otsad andnud. Siis oli sedasi et liikuda sai ainult kas gaas täiesti põhjas või gaas täiesti maas, muude vahepealsete asenditega hakkas mootor välja surema.
Muidu partnermosse. Palju sa vanatüübi karpadega tegeled. Huvitaks just mida sa arvad nendest uutest karbussi remontkomplektidest. Igas tahes mis mina sain, selles ei olnud mitte ühtegi õiget düüsi. Kõik düüsid olid natuke suuremad, nii et neid ma ei vahetand. Kiirenduspumba mansett vajas nõks lõikust, muidu tuli lihtsalt otsast ära, ja need tihendid on küll ainult ühekordseks kasutamiseks. Muidu kui paned kokku ja siis lahti võttad, pead kohe uued tihendid panema. Tihendid muidu pole veel ära vajunud et selle poolest saaks veel kasutada. Küll aga teeb bensiin need tihendid nii lõdiks et need lihtsalt vajuvad suuremaks, ja masin tühipööretel enam käia ei tahtnud sest tihendi tühikäigusüsteemi auk on nihkunud ja kõik kanalid blokeeritud.

Vanatüübi K-126 mõtlesid? Nendega ei tegele, pole varuosi. Aga DAAZidel jah kiirenduspumbamembraanid nigelad, parimad on punast värvi. Teised tehtud nagu vakstust ja bensiin sööb nad auklikuks.

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Probleem mossega
PostitusPostitatud: 19 Mai 2019 20:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Postitusi: 130
k126 jah. kiirenduspumba membraan oli lihtsalt ühte pidi liiga pikk nii et pidi lühemaks lõikama.

_________________
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Probleem mossega
PostitusPostitatud: 20 Mai 2019 12:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2019
Asukoht: Tallinn
Martin2140 kirjutas:
k126 jah. kiirenduspumba membraan oli lihtsalt ühte pidi liiga pikk nii et pidi lühemaks lõikama.

Leidsin 1 tutika remontkomplekti K-126 -le. Kui on soovi, anna teada.

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7