kuidas regullida roolikäike?

Ei oska kolvirõngaid vahetada? Käigud ei lähe sisse?
Vasta
randoA
Postitusi: 266
Liitunud: 04 Veebr 2009 19:32
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

kuidas regullida roolikäike?

Postitus Postitas randoA »

Tere.Küsimus on siis sihuke mul on 66 aasta M408 käsikäikudega.kuidas regullida käsikäike?kui auto panen käima ja panen 1. käigu siis selle asemel läheb hoopis kolmas sisse aga esimese asendis.kui käigukasti õli on soe ja vedel läheb esimene käik ilusti sisse, väikese raginaga.aga ma tahaks et läheb esimene ka külma õliga sisse.kuidas seda regullida?igasugune abi on teretulnud, eriti veel joonised.




ette tänades Rando
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986

Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
risto626
Postitusi: 193
Liitunud: 02 Veebr 2009 22:21
Asukoht: Ida-Viru

Re: kuidas regullida roolikäike?

Postitus Postitas risto626 »

tark raamat väidab nii, et :

m 408 käiguvahetusmehhanismi reguleerimiseks tuleb lülitada sisse neljas käik. siis keerata vahetüki mutter lahti ja reguleerida alumise vastumutri keeramisega vahetükk vardal asendisse, kus hoova õlg on risti käigukangi juhtvõlliga.

joonist ei saa sulle kahjuks pakkuda :(
randoA
Postitusi: 266
Liitunud: 04 Veebr 2009 19:32
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: kuidas regullida roolikäike?

Postitus Postitas randoA »

Täna siis proovisin ja kui keerad mutrid peaaegu alla lõppu välja siis on kõik õige. aga siis pole tagurpidi käiku.kui aga keeran liiga ülesse siis on iga käigu asemel tagurpidi käi.nii et päris regullitud ei saanud.
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986

Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: kuidas regullida roolikäike?

Postitus Postitas Edel »

randoA kirjutas:Täna siis proovisin ja kui keerad mutrid peaaegu alla lõppu välja siis on kõik õige. aga siis pole tagurpidi käiku.kui aga keeran liiga ülesse siis on iga käigu asemel tagurpidi käi.nii et päris regullitud ei saanud.
Otsast lõpuni ära krudi. Kui jäid "ainult" tagurpidikäigud siis krudisid liiga palju. Krudi seda nüüd jälle natukene tagasi ja proovi uuesti,kui ei piisa,krudi veel. Lõpuks peaks olema selline asend kus lülituvad kõik käigud ja kui ei,on käigukasti kulissi või hoovastiku puksid liialt kulunud.
Vasta