408 pidurisüsteemi moderniseerimine

Ei oska kolvirõngaid vahetada? Käigud ei lähe sisse?
Mikk
Postitusi: 5
Liitunud: 10 Juun 2011 10:35

408 pidurisüsteemi moderniseerimine

Postitus Postitas Mikk »

Tere.

Tekkisid mõned küsimused targematele meestele 408 pidurisüsteemi osas.
Pidurisilindrid lekivad ning tarvis ära vahetada. Kas uutest silindritest on valida ka tootjat või peab leppima sellega, mida pakutakse? Plaan välja vahetada ka need silindrid, mis ei leki, kuna tuleb üle minna DOT4 peale.
Kas 408- le sobivad ka 412 piduriosad (silindrid, trumlid)? Või on hoopis mõtekas aretada 408- le ette ketaspidurid ning taga jätkata trummlitega? Küsin seepärast, kuna esimesed trumlid on väga sooniliseks kulunud ning kardan, et peale treimist ei jää neist suurt midagi järgi.
Piduriklotsid uued olemas, kuid plaanis needid lahti puurida ning kasutada katete kinnitamiseks pidurikatte liimi (needid algselt klotsikattest kõrgemad).
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: 408 pidurisüsteemi moderniseerimine

Postitus Postitas stern100 »

Kui sa kasutad autot vähe, saab ees olevate trummelpiduritega vägagi hästi hakkama. Sebi kuskilt vähe paremate pindadega trummlid lihtsalt, siis ei olegi vaja neid treida ;)
Taha peaks istuma tavalised 412 pidurisilindrid. Kaupluses Volga maksid uued 12 euri tükk.
Edu!
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 120 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: 408 pidurisüsteemi moderniseerimine

Postitus Postitas moskiito »

Mikk kirjutas:Tere.

Tekkisid mõned küsimused targematele meestele 408 pidurisüsteemi osas.
Pidurisilindrid lekivad ning tarvis ära vahetada. Kas uutest silindritest on valida ka tootjat või peab leppima sellega, mida pakutakse? Plaan välja vahetada ka need silindrid, mis ei leki, kuna tuleb üle minna DOT4 peale.
Kas 408- le sobivad ka 412 piduriosad (silindrid, trumlid)? Või on hoopis mõtekas aretada 408- le ette ketaspidurid ning taga jätkata trummlitega? Küsin seepärast, kuna esimesed trumlid on väga sooniliseks kulunud ning kardan, et peale treimist ei jää neist suurt midagi järgi.
Piduriklotsid uued olemas, kuid plaanis needid lahti puurida ning kasutada katete kinnitamiseks pidurikatte liimi (needid algselt klotsikattest kõrgemad).

Reeglina mosse pidurisilindrid on kõik üks toodang. Need mis ei lekki, pole vajadust välja vahetada, lihtsalt vaheta seal sees olevad mansettid uute vastu ja pese enne monteerimist pese silinrdi ka puhtaks soovitavalt bensiiniga. kuna see aurustub kiiresti ja ei jätta jääke.

408 piduritumlid ei pruugi sobida, kuna neid on toodetud erinevaid. Võib sobida, aga ei pruugi. Kettaspiduritega on see jant, et siis pead enamuse süsteemist ringi ehitama, mis on palju aeganõudvam kui trumlite väljavahetamine.

Liimida võid ise kl aga osta kohe uued klotsid ära, endal vähem jamamist.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Mikk
Postitusi: 5
Liitunud: 10 Juun 2011 10:35

Re: 408 pidurisüsteemi moderniseerimine

Postitus Postitas Mikk »

Siis peab vaatama kusagilt trumlid, sest uute eest tahetakse 50 eur/tk. Uusi klotse pole vajadust osta, sest tuttuued olemas, üritan lihtsalt seda needimajandust sealt ära kaotada. Neediaugud jäävad siis lihtsalt alles, tolmul hea kuhu pugeda :).
Mikk
Postitusi: 5
Liitunud: 10 Juun 2011 10:35

Re: 408 pidurisüsteemi moderniseerimine

Postitus Postitas Mikk »

Aga kas 412 pidurisilindrid sobivad ka 408- le? Autopoes väivavad, et ei sobi. Alati on variant, et lähen kruvin ühe enne küljest ja võtan poodi kaasa, kuid optimistlikult planeerisin ennem jupid ära osta, et siis korraga vana küljest ja uus külge. 408 peasilindril mansette eraldi vahetada saab või peab terve peasilindri ära vahetama? Kardan, et peale DOT4 läheb asi pudedaks ja hakkab kohe-kohe lekkima, seetõttu peaks kõik komponendid korraga ära vahetama.
Kasutaja avatar
marko
Postitusi: 520
Liitunud: 02 Veebr 2009 20:16
Asukoht: Tartu

Re: 408 pidurisüsteemi moderniseerimine

Postitus Postitas marko »

412 ja 408 peaks silindrid olema samad,vähemalt tagumised kindlasti.Esimeste trummelpiduritega endal kogemus puudub :)
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: 408 pidurisüsteemi moderniseerimine

Postitus Postitas moskiito »

Mikk kirjutas:Aga kas 412 pidurisilindrid sobivad ka 408- le? Autopoes väivavad, et ei sobi. Alati on variant, et lähen kruvin ühe enne küljest ja võtan poodi kaasa, kuid optimistlikult planeerisin ennem jupid ära osta, et siis korraga vana küljest ja uus külge. 408 peasilindril mansette eraldi vahetada saab või peab terve peasilindri ära vahetama? Kardan, et peale DOT4 läheb asi pudedaks ja hakkab kohe-kohe lekkima, seetõttu peaks kõik komponendid korraga ära vahetama.
slindrid samad ei ole, vanematel versjoonidel on toru mutri auk suurem kui uuematel, samuti on erinevus ka silndri läbimõõdul, vanem on suurem kui uuem.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
marko
Postitusi: 520
Liitunud: 02 Veebr 2009 20:16
Asukoht: Tartu

Re: 408 pidurisüsteemi moderniseerimine

Postitus Postitas marko »

moskiito kirjutas:
Mikk kirjutas:Aga kas 412 pidurisilindrid sobivad ka 408- le? Autopoes väivavad, et ei sobi. Alati on variant, et lähen kruvin ühe enne küljest ja võtan poodi kaasa, kuid optimistlikult planeerisin ennem jupid ära osta, et siis korraga vana küljest ja uus külge. 408 peasilindril mansette eraldi vahetada saab või peab terve peasilindri ära vahetama? Kardan, et peale DOT4 läheb asi pudedaks ja hakkab kohe-kohe lekkima, seetõttu peaks kõik komponendid korraga ära vahetama.
slindrid samad ei ole, vanematel versjoonidel on toru mutri auk suurem kui uuematel, samuti on erinevus ka silndri läbimõõdul, vanem on suurem kui uuem.

Minu teada on need erinevused 412 ja 2140 vahel millel siis vastavalt 25mm ja 22mm kui nüüd mälu ei peta.408 siiski peakas 412-ga kattuma,aga pead ei julge anda kuna pole 408-ga kokkupuutunud eriti.
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: 408 pidurisüsteemi moderniseerimine

Postitus Postitas Edel »

marko kirjutas:
moskiito kirjutas:
Mikk kirjutas:Aga kas 412 pidurisilindrid sobivad ka 408- le? Autopoes väivavad, et ei sobi. Alati on variant, et lähen kruvin ühe enne küljest ja võtan poodi kaasa, kuid optimistlikult planeerisin ennem jupid ära osta, et siis korraga vana küljest ja uus külge. 408 peasilindril mansette eraldi vahetada saab või peab terve peasilindri ära vahetama? Kardan, et peale DOT4 läheb asi pudedaks ja hakkab kohe-kohe lekkima, seetõttu peaks kõik komponendid korraga ära vahetama.
slindrid samad ei ole, vanematel versjoonidel on toru mutri auk suurem kui uuematel, samuti on erinevus ka silndri läbimõõdul, vanem on suurem kui uuem.

Minu teada on need erinevused 412 ja 2140 vahel millel siis vastavalt 25mm ja 22mm kui nüüd mälu ei peta.408 siiski peakas 412-ga kattuma,aga pead ei julge anda kuna pole 408-ga kokkupuutunud eriti.
408 ja 412 tagumised piduri töösilindrid peaks olema üks ja sama aga 2140 lisaks eelmainitud erinevusele ka piduritorud ja selle stutsid väiksemate mõõtudega kui 412.
Mikk
Postitusi: 5
Liitunud: 10 Juun 2011 10:35

Re: 408 pidurisüsteemi moderniseerimine

Postitus Postitas Mikk »

Kindluse mõttes krutin küljest ära ja võtan poodi kaasa. Siis on kindel, et saab õige asja :).
Vasta