408 pidurisüsteemi moderniseerimine
408 pidurisüsteemi moderniseerimine
Tere.
Tekkisid mõned küsimused targematele meestele 408 pidurisüsteemi osas.
Pidurisilindrid lekivad ning tarvis ära vahetada. Kas uutest silindritest on valida ka tootjat või peab leppima sellega, mida pakutakse? Plaan välja vahetada ka need silindrid, mis ei leki, kuna tuleb üle minna DOT4 peale.
Kas 408- le sobivad ka 412 piduriosad (silindrid, trumlid)? Või on hoopis mõtekas aretada 408- le ette ketaspidurid ning taga jätkata trummlitega? Küsin seepärast, kuna esimesed trumlid on väga sooniliseks kulunud ning kardan, et peale treimist ei jää neist suurt midagi järgi.
Piduriklotsid uued olemas, kuid plaanis needid lahti puurida ning kasutada katete kinnitamiseks pidurikatte liimi (needid algselt klotsikattest kõrgemad).
Tekkisid mõned küsimused targematele meestele 408 pidurisüsteemi osas.
Pidurisilindrid lekivad ning tarvis ära vahetada. Kas uutest silindritest on valida ka tootjat või peab leppima sellega, mida pakutakse? Plaan välja vahetada ka need silindrid, mis ei leki, kuna tuleb üle minna DOT4 peale.
Kas 408- le sobivad ka 412 piduriosad (silindrid, trumlid)? Või on hoopis mõtekas aretada 408- le ette ketaspidurid ning taga jätkata trummlitega? Küsin seepärast, kuna esimesed trumlid on väga sooniliseks kulunud ning kardan, et peale treimist ei jää neist suurt midagi järgi.
Piduriklotsid uued olemas, kuid plaanis needid lahti puurida ning kasutada katete kinnitamiseks pidurikatte liimi (needid algselt klotsikattest kõrgemad).
Re: 408 pidurisüsteemi moderniseerimine
Kui sa kasutad autot vähe, saab ees olevate trummelpiduritega vägagi hästi hakkama. Sebi kuskilt vähe paremate pindadega trummlid lihtsalt, siis ei olegi vaja neid treida
Taha peaks istuma tavalised 412 pidurisilindrid. Kaupluses Volga maksid uued 12 euri tükk.
Edu!
Taha peaks istuma tavalised 412 pidurisilindrid. Kaupluses Volga maksid uued 12 euri tükk.
Edu!
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: 408 pidurisüsteemi moderniseerimine
Mikk kirjutas:Tere.
Tekkisid mõned küsimused targematele meestele 408 pidurisüsteemi osas.
Pidurisilindrid lekivad ning tarvis ära vahetada. Kas uutest silindritest on valida ka tootjat või peab leppima sellega, mida pakutakse? Plaan välja vahetada ka need silindrid, mis ei leki, kuna tuleb üle minna DOT4 peale.
Kas 408- le sobivad ka 412 piduriosad (silindrid, trumlid)? Või on hoopis mõtekas aretada 408- le ette ketaspidurid ning taga jätkata trummlitega? Küsin seepärast, kuna esimesed trumlid on väga sooniliseks kulunud ning kardan, et peale treimist ei jää neist suurt midagi järgi.
Piduriklotsid uued olemas, kuid plaanis needid lahti puurida ning kasutada katete kinnitamiseks pidurikatte liimi (needid algselt klotsikattest kõrgemad).
Reeglina mosse pidurisilindrid on kõik üks toodang. Need mis ei lekki, pole vajadust välja vahetada, lihtsalt vaheta seal sees olevad mansettid uute vastu ja pese enne monteerimist pese silinrdi ka puhtaks soovitavalt bensiiniga. kuna see aurustub kiiresti ja ei jätta jääke.
408 piduritumlid ei pruugi sobida, kuna neid on toodetud erinevaid. Võib sobida, aga ei pruugi. Kettaspiduritega on see jant, et siis pead enamuse süsteemist ringi ehitama, mis on palju aeganõudvam kui trumlite väljavahetamine.
Liimida võid ise kl aga osta kohe uued klotsid ära, endal vähem jamamist.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: 408 pidurisüsteemi moderniseerimine
Siis peab vaatama kusagilt trumlid, sest uute eest tahetakse 50 eur/tk. Uusi klotse pole vajadust osta, sest tuttuued olemas, üritan lihtsalt seda needimajandust sealt ära kaotada. Neediaugud jäävad siis lihtsalt alles, tolmul hea kuhu pugeda .
Re: 408 pidurisüsteemi moderniseerimine
Aga kas 412 pidurisilindrid sobivad ka 408- le? Autopoes väivavad, et ei sobi. Alati on variant, et lähen kruvin ühe enne küljest ja võtan poodi kaasa, kuid optimistlikult planeerisin ennem jupid ära osta, et siis korraga vana küljest ja uus külge. 408 peasilindril mansette eraldi vahetada saab või peab terve peasilindri ära vahetama? Kardan, et peale DOT4 läheb asi pudedaks ja hakkab kohe-kohe lekkima, seetõttu peaks kõik komponendid korraga ära vahetama.
Re: 408 pidurisüsteemi moderniseerimine
412 ja 408 peaks silindrid olema samad,vähemalt tagumised kindlasti.Esimeste trummelpiduritega endal kogemus puudub
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: 408 pidurisüsteemi moderniseerimine
slindrid samad ei ole, vanematel versjoonidel on toru mutri auk suurem kui uuematel, samuti on erinevus ka silndri läbimõõdul, vanem on suurem kui uuem.Mikk kirjutas:Aga kas 412 pidurisilindrid sobivad ka 408- le? Autopoes väivavad, et ei sobi. Alati on variant, et lähen kruvin ühe enne küljest ja võtan poodi kaasa, kuid optimistlikult planeerisin ennem jupid ära osta, et siis korraga vana küljest ja uus külge. 408 peasilindril mansette eraldi vahetada saab või peab terve peasilindri ära vahetama? Kardan, et peale DOT4 läheb asi pudedaks ja hakkab kohe-kohe lekkima, seetõttu peaks kõik komponendid korraga ära vahetama.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: 408 pidurisüsteemi moderniseerimine
moskiito kirjutas:slindrid samad ei ole, vanematel versjoonidel on toru mutri auk suurem kui uuematel, samuti on erinevus ka silndri läbimõõdul, vanem on suurem kui uuem.Mikk kirjutas:Aga kas 412 pidurisilindrid sobivad ka 408- le? Autopoes väivavad, et ei sobi. Alati on variant, et lähen kruvin ühe enne küljest ja võtan poodi kaasa, kuid optimistlikult planeerisin ennem jupid ära osta, et siis korraga vana küljest ja uus külge. 408 peasilindril mansette eraldi vahetada saab või peab terve peasilindri ära vahetama? Kardan, et peale DOT4 läheb asi pudedaks ja hakkab kohe-kohe lekkima, seetõttu peaks kõik komponendid korraga ära vahetama.
Minu teada on need erinevused 412 ja 2140 vahel millel siis vastavalt 25mm ja 22mm kui nüüd mälu ei peta.408 siiski peakas 412-ga kattuma,aga pead ei julge anda kuna pole 408-ga kokkupuutunud eriti.
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: 408 pidurisüsteemi moderniseerimine
408 ja 412 tagumised piduri töösilindrid peaks olema üks ja sama aga 2140 lisaks eelmainitud erinevusele ka piduritorud ja selle stutsid väiksemate mõõtudega kui 412.marko kirjutas:moskiito kirjutas:slindrid samad ei ole, vanematel versjoonidel on toru mutri auk suurem kui uuematel, samuti on erinevus ka silndri läbimõõdul, vanem on suurem kui uuem.Mikk kirjutas:Aga kas 412 pidurisilindrid sobivad ka 408- le? Autopoes väivavad, et ei sobi. Alati on variant, et lähen kruvin ühe enne küljest ja võtan poodi kaasa, kuid optimistlikult planeerisin ennem jupid ära osta, et siis korraga vana küljest ja uus külge. 408 peasilindril mansette eraldi vahetada saab või peab terve peasilindri ära vahetama? Kardan, et peale DOT4 läheb asi pudedaks ja hakkab kohe-kohe lekkima, seetõttu peaks kõik komponendid korraga ära vahetama.
Minu teada on need erinevused 412 ja 2140 vahel millel siis vastavalt 25mm ja 22mm kui nüüd mälu ei peta.408 siiski peakas 412-ga kattuma,aga pead ei julge anda kuna pole 408-ga kokkupuutunud eriti.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: 408 pidurisüsteemi moderniseerimine
Kindluse mõttes krutin küljest ära ja võtan poodi kaasa. Siis on kindel, et saab õige asja .