1. leht 1-st

K:2,4 ja R käigud sisse ei lähe.

Postitatud: 22 Apr 2012 21:09
Postitas Kristjan
Tere!Mure selles et 2,4ja R ei lähe sisse 1ja3 lähevad ilusti sidur lahutab kui paned käigu sisse ja lükkad.

Re: K:2,4 ja R käigud sisse ei lähe.

Postitatud: 22 Apr 2012 21:11
Postitas stern100
Kristjan kirjutas:Tere!Mure selles et 2,4ja R ei lähe sisse 1ja3 lähevad ilusti sidur lahutab kui paned käigu sisse ja lükkad.
Hoovastiku regull paigast ära. Mine auto alla, ja siis vaata kus poole reguleerima pead, kui tahad lülitada 2. ja 4. käiku.

Re: K:2,4 ja R käigud sisse ei lähe.

Postitatud: 22 Apr 2012 21:12
Postitas Kristjan
Homme peale koolis proovin kohe.Tänan

Re: K:2,4 ja R käigud sisse ei lähe.

Postitatud: 27 Apr 2012 15:44
Postitas Kristjan
Äkki on nii lahke ja selletab lahti kuidas ma reguleerima hoovastiku pean?

Re: K:2,4 ja R käigud sisse ei lähe.

Postitatud: 27 Apr 2012 15:58
Postitas ABS
Neid saab keerata lühemaks või pikemaks.Kui auto all oled ja näed neid siis saad ise ka aru kuidas ;) Seletada minumeelest keerulisem kui reguleerida :lol

Re: K:2,4 ja R käigud sisse ei lähe.

Postitatud: 27 Apr 2012 16:18
Postitas Kristjan
Okey:Deks ma õhtu poole hakkan proovima:D

Re: K:2,4 ja R käigud sisse ei lähe.

Postitatud: 27 Apr 2012 21:01
Postitas Edel
Ühest vardast saad reguleerida kangi küljele liikumist ja teisest vardast edasi-tagasi liikumist. Tõenäoliselt on sul viimati nimetatud vaja regullida aga vaata ka küljele liikumismaad üle. Rasket pole midagi.
Kusjuures Mossel on kangil seda liikumismaad tegelt päris palju (isegi liiga) ja hoovastiku puksid peaksid siis olema ikka täiesti olematud olema, kui sellepärast käiku enam sisse ei saa. Tavaliselt kaob esimesena ära tagurpidikäik.
Mossemehed võiksid siiski õnnelikud olla, ZAZ-968 on kangi liikumine vs. regeleerimismaa ikka väga napp, reguleerida tuleb päris täpselt ja seal pole see nii lihtne kui Mossel.