1. leht 1-st

408/412 käigukastide erinevus/sobivus.

Postitatud: 29 Sept 2012 20:45
Postitas marek
On selline küsimus, et kas 412 käigukasti korpuse peal on detailikoodi algus 412 v. 408?
Mul 2 kasti, mõlemal kastil olev kood algab 408-ga, aga väidetavalt on üks 412 oma ja teine 408 originaal. Kasti pikendustel(allumiinium-osa kardaani pool) on ühel kastil kood 412 ja teisel 408.

Samas huvitaks, kas käigukasti küljes olev hoovastikusüsteem/kaan on üksteise vahel vahetatav? Vaatasin endal, et 410 hoovastikukaan koos käigukangiga istub väidetavalt 412 kasti külge ilusti. Seega paneks samale kastile hoopis 408 hoovastikukaane ja saaks käigud ka rooli peale.

Samas selline küsimus ka veel, et kuidas seda hoovastiku kaant kasti külge tagasi pannakse? Ära tuli lihtsalt käigukangi liigutades ja jeblades, aga tagasi külge enam ei lähe. See nuudiga pulk mis tundub, et käike vahetab ei lähe oma augus lõpuni sisse enam.

Ehk jagab keegi nendest asjadest veits paremini ja oskaks seletada?

Re: 408/412 käigukastide erinevus/sobivus.

Postitatud: 29 Sept 2012 21:14
Postitas viirusboy
Käigukasti kaane tagasipanekuks pead gteiselt poolt korpust selle metallkopiku ka maha keerama.. Seal all on üks hargitaoline asi mis peab minema selle nuudiga pulga otsa.
Kaan on seest täpselt sama. Kui aga selle 408 kast on olnud roolihoovastikuga isendi all, on kaane välishoovad teised. Ehk ei saa seda panna põrandakangiga isendile.
Moskvits 408l on originaalis 407 alguskoodiga korpus (Räägime ikka vana kerega 408st). 412l aga 408 algusega. Käigukasti saba (Seda alumiiniumist osa) omavahel vahetada ei saa sest on täiesti erinevad. Kui sul on mõlemad korpused 408 koodiga, peab olema saba ka 408 koodiga, sest neid ei muudetud kuni lõpuni välja. Mõlemaid kaste saab panna 412 mootorile.

Kui on veel küsimusi, küsi julgelt. Üritan võimalikult lihtsalt seletada.

Re: 408/412 käigukastide erinevus/sobivus.

Postitatud: 29 Sept 2012 22:20
Postitas Seenior
Täpsustan ,et see hargitaoline asi on tagasikäigu lülituskahvel.