Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 12 Nov 2019 08:56

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 123 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Karpast ja düüsidest
PostitusPostitatud: 09 Nov 2012 02:21 
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Postitusi: 1807
Asukoht: Linnuvabrik
Aegajalt leidub hädalisi, kelle masin ei käi normaalselt edasi. Võiks siia teemasse koguda kogu info erinevate mossedel kasutatavate karburaatorite hingeelust ja mis düüse üldse kasutada. Osad soovivad võimalikult ökot autot, teised jälle võimalikult parimat minekut. Tean et sass tegi põhjaliku uurimistöö sel teemal, ning Partnermosse on väga hästi teemaga kursis :)

Teen siis ka kohe omapoolse otsa lahti. 412 mootori otsas istub DAAZ-2140. Minek on uimasem kui oli vana K-126-ga. Mis düüse tuleks DAAZis kasutada, et autole võimalikult hea tõmme saada? Kütusekulu pole oluline :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karpast ja düüsidest
PostitusPostitatud: 09 Nov 2012 02:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2031
Asukoht: Tallinn
Peaksid ehk proovima minu uut seadistust kuna endal pole praegu võimalik proovida. Anna siis teada, kuidas selline lahendus sinu masinale sobib 1 kamber : õhk-157 kütus-120 ; 2 kamber: õhk-180 kütus-162 Sel juhul pead "kulli noka" esimeses kambris augu suuremaks puurima 0,5 peale kuna originaalis seal vaid 0,35. Küljepealsed düüsid tuleb ka suuremad panna ühe ühiku võrra, et emulsioon ja läbilaske võime ühtlustada.

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karpast ja düüsidest
PostitusPostitatud: 09 Nov 2012 02:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2031
Asukoht: Tallinn
Kuna siin teemas sellest jutt, siis panen kirja ka selle mis on DAAZ-2140 originaal seadistus-põhimõtteliselt öko värk , pole mõtet eriti tallata, aga kui süüted, klapid paigas siis on võimalik säästa kah :)

1-kamber: õhk-150 kütus-109 ; 2 kamber: õhk-170 kütus-157

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karpast ja düüsidest
PostitusPostitatud: 19 Dets 2012 10:33 
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Postitusi: 1807
Asukoht: Linnuvabrik
Kust saan mõõdu järgi düüse osta? Pae ja Härma tänava poed laiutavad käsi. volga poe omanik lubas vanadest varudest otsida, kuid ei ole nädala jooksul iitsinud seda teha, kuigi helistan iga päev ja küsin... Teab keegi kindlat kohta, kust saaks?

_________________
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - Iž 27151 '79 - AZLK 2140 '78
https://www.facebook.com/WaxGarage
http://www.whitewalls.ee


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karpast ja düüsidest
PostitusPostitatud: 31 Dets 2012 01:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Juul 2012 11:42
Postitusi: 304
Asukoht: Läänemaa, Kiideva
wax kirjutas:
Kust saan mõõdu järgi düüse osta? Pae ja Härma tänava poed laiutavad käsi. volga poe omanik lubas vanadest varudest otsida, kuid ei ole nädala jooksul iitsinud seda teha, kuigi helistan iga päev ja küsin... Teab keegi kindlat kohta, kust saaks?


Huvitaks ennastki. :)

_________________
Audide lainel


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karpast ja düüsidest
PostitusPostitatud: 31 Dets 2012 10:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Postitusi: 661
Asukoht: Lavassaare
r384n3 kirjutas:
wax kirjutas:
Kust saan mõõdu järgi düüse osta? Pae ja Härma tänava poed laiutavad käsi. volga poe omanik lubas vanadest varudest otsida, kuid ei ole nädala jooksul iitsinud seda teha, kuigi helistan iga päev ja küsin... Teab keegi kindlat kohta, kust saaks?


Huvitaks ennastki. :)

Kõige lihtsam on mõne peenmehaaniku poole pöörduda,kes puurib peened düüsid jämedamaks või treib päris uued,poest neid vastavas valikus suht lootusetu leida.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karpast ja düüsidest
PostitusPostitatud: 31 Dets 2012 11:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Postitusi: 3268
Asukoht: virtsu
kui kellegil mõnd vana düüsi leidub, võin ju proovida auku natuke suuremaks puurida. või teha.

_________________
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karpast ja düüsidest
PostitusPostitatud: 31 Dets 2012 18:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Juul 2012 22:58
Postitusi: 146
Asukoht: Elva
partnermosse kirjutas:
Kuna siin teemas sellest jutt, siis panen kirja ka selle mis on DAAZ-2140 originaal seadistus-põhimõtteliselt öko värk , pole mõtet eriti tallata, aga kui süüted, klapid paigas siis on võimalik säästa kah :)

1-kamber: õhk-150 kütus-109 ; 2 kamber: õhk-170 kütus-157


partnermosse kirjutas:
Peaksid ehk proovima minu uut seadistust kuna endal pole praegu võimalik proovida. Anna siis teada, kuidas selline lahendus sinu masinale sobib 1 kamber : õhk-157 kütus-120 ; 2 kamber: õhk-180 kütus-162 Sel juhul pead "kulli noka" esimeses kambris augu suuremaks puurima 0,5 peale kuna originaalis seal vaid 0,35. Küljepealsed düüsid tuleb ka suuremad panna ühe ühiku võrra, et emulsioon ja läbilaske võime ühtlustada.


Sai siis enda mossel kah karpat vähe näpitud, kuna ei olnud kõiki sobivaid düüse kodust võtta siis püüdsin võimalikult sarnased panna, mis partnermosse soovitas- tulemuseks sain esimene kamber: õhk-150, kütus-112; teine kamber; õhk-170, kütus-162. (Kas oleks mõtet teise kambrisse õhk 190 panna, kui kütus on 162, et ikka oleks väheke tõmmet kah :D ?)
Keerasin süüte ilusti paika, käib päris ilusti, kuid ilma õhuklapita läheb pöördesse väikese nõksuga. Vajutad gaasi- korra nagu tõmbab hinge kinni ja siis läheb pöördesse. Õhuklapp kinni või pool avatud läks puhtalt, ilma nõksuta pöördesse.
Parem sai küll kui enne. Enne olid üldse väga kahtlaselt düüsid- Esimene kamber 150, 120 vastavalt õhk ja kütus, ning teine kamber 190 ja 128.
Kui talverehvid alla saab, siis saab ka loom katseid teel teha, seniks head vana aasta lõppu.

_________________
ИЖ 412ИЭ


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karpast ja düüsidest
PostitusPostitatud: 09 Jaan 2013 02:32 

Liitunud: 04 Veebr 2009 17:31
Postitusi: 198
Kas vanematüübi karburaatori düüsid istuvad uuema DAAZ-i sisse?
Vilistav mootor tahaks natuke rohkem juua saada :uhoh

Ehk oskab keegi ka öelda, kas DAAZ karburaatorit annab õhutihedaks teha?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karpast ja düüsidest
PostitusPostitatud: 09 Jaan 2013 11:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2031
Asukoht: Tallinn
canyondrift kirjutas:
Ehk oskab keegi ka öelda, kas DAAZ karburaatorit annab õhutihedaks teha?

Mida selle all mõtled ?

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 123 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
cron
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7