Karpast ja düüsidest

Ei oska kolvirõngaid vahetada? Käigud ei lähe sisse?
Vasta
Kasutaja avatar
wax
Site Admin
Postitusi: 1715
Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Telefon: 53414666
Asukoht: Linnuvabrik
Kontakt:

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas wax »

Minul on see vaakumvoolikuga jagajasse ühendatud. Kuid küsin samas, kuhu sellest ringiga märgitust nõks vasakule poole toru ühendada? Mul seisab niisama lahtiselt, ja karpa töös anomaaliaid ei esine.
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - Iž 27151 - AZLK 2140 '78 - M402 '57
https://www.facebook.com/WaxGarage
Urukoer
Postitusi: 760
Liitunud: 07 Juun 2011 22:26

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas Urukoer »

wax kirjutas:Minul on see vaakumvoolikuga jagajasse ühendatud. Kuid küsin samas, kuhu sellest ringiga märgitust nõks vasakule poole toru ühendada? Mul seisab niisama lahtiselt, ja karpa töös anomaalialid ei esine.
tegelikult see vaskpoolne peaks minema jagajasse .läbi karburaatori hõrenduse juhib jagaja süütenurka vastavalt pööretele. see jutuks olnule aga saab vaakumi stutsist ,mis kollektoril ja ühenduses pidurivõimuga.

lihtsalt see ökonoomika värk on elektrovaakum klapp ,mis on voolikule kollektorist kuni sinna pildil punase rõngaga otsikuni, vahele pandud. kord andes vaakumit reguleerklapile ,kord sulgedes vaakumi.
Viimati muutis Urukoer, 21 Veebr 2013 23:28, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
r384n3
Postitusi: 231
Liitunud: 02 Juul 2012 11:42
Asukoht: Läänemaa, Kiideva

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas r384n3 »

See vasakpoolne toru oli ka sellel masinal jagaja peale viidud, kust see karburaator pärit on. Aga sellelt elektronplokist polnud halli haisugi, torujupp oli ainult küljes. Sellepärast painama jäigi, et kas minul jäi miskit kahesilma vahele või ei olnudki seal midagi.
Audide lainel
Kasutaja avatar
viirusboy
Postitusi: 1042
Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Asukoht: Läänemaa

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas viirusboy »

http://varstu.planet.ee/tehnika/TT/tt6%20daaf.pdf
Siin on eesti keeles natuke juttu sellest koos joonistega. Omal punasel sama süsteem peal alles, aga karpa ei mahu. Kolle pealt tulev veekraan jääb ette. Tegelikult on sul nii vana mosse et sellist süsteemi ei saakski sul seal peal olla.
Viimati muutis viirusboy, 21 Veebr 2013 23:32, muudetud 1 kord kokku.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Urukoer
Postitusi: 760
Liitunud: 07 Juun 2011 22:26

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas Urukoer »

r384n3 kirjutas:See vasakpoolne toru oli ka sellel masinal jagaja peale viidud, kust see karburaator pärit on. Aga sellelt elektronplokist polnud halli haisugi, torujupp oli ainult küljes. Sellepärast painama jäigi, et kas minul jäi miskit kahesilma vahele või ei olnudki seal midagi.
kõige lihtsam kui ei tea kas see number 17 reguleeritav pöördekruvi on seest ümbertehtud või mitte anda kollektori pealt vaakum ja asi kindel.
töötab ka ilma vaakumi ühendamata aga omal kogemus et kui ikka ühendatud siis töö sujuvam.
Kasutaja avatar
Peeter
Postitusi: 119
Liitunud: 17 Mär 2012 17:57

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas Peeter »

Pöörduks tagasi selle 06 karpa magnetklapi juurde. Ülevaatusel soovitati sinna mingi relee vahele toppida, et mingist hetkest oleks vool maas, mitte et see käiks koos süütega. On keegi midagi sellest kuulnud

Teiseks, mis peaks olema normaalne kütusekulu sellise karpaga. Hetkel on selline tunne ,et 20l sajale põhiliselt maantee sõiduga. Mootoril on kõik uus süüte süsteem ja karpa targemate meeste poolt reguleeritud, puhastatud ja pärast veel ülevaatus punktis näpitud. Aga neelab palju kütet ja lisaks põhjagaasi puhul poob kinni.
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas moskiito »

20 liitrit sajale ja maanteel on ikka liiast mis liiast. ma soovitan sul see karpa veelkord üle käia, panna sisse väiksemad düüsid peakanalile ja uuesti reguleerida.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas partnermosse »

Peeter kirjutas:Pöörduks tagasi selle 06 karpa magnetklapi juurde. Ülevaatusel soovitati sinna mingi relee vahele toppida, et mingist hetkest oleks vool maas, mitte et see käiks koos süütega. On keegi midagi sellest kuulnud

Teiseks, mis peaks olema normaalne kütusekulu sellise karpaga. Hetkel on selline tunne ,et 20l sajale põhiliselt maantee sõiduga. Mootoril on kõik uus süüte süsteem ja karpa targemate meeste poolt reguleeritud, puhastatud ja pärast veel ülevaatus punktis näpitud. Aga neelab palju kütet ja lisaks põhjagaasi puhul poob kinni.
Arvan,et 2kambri düüsid on esimese kambriga vahetusse läinud. Sellest ka lõppkiirusel poomis tunne ja võimalik,et ka lörisemise hääl kostub. Vaakummembraanis võib ka mõra olla, et kui 2 kamber peaks töösse astuma,siis ta seda ei tee...
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas SanderV »

kuidas saada küttekulu võimalikult alla?
endal hetkel karpas
Kamber 1
107 küte 170 õhk
Kamber 2
162 küte 170 õhk
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas partnermosse »

SanderV kirjutas:kuidas saada küttekulu võimalikult alla?
endal hetkel karpas
Kamber 1
107 küte 170 õhk
Kamber 2
162 küte 170 õhk
Sellise seadistusega nagu sul kirjas jääb 1 kamber lahjaks kütte osas ja hakkab puperdama ning 2 kamber on liiast küttega üle doseeritud ehk rüüpab meeletult ja suurem osa küttest läheb lihtsalt niiöelda toorelt sumpast välja ja peaks ka küünlad tahmama. Teiste sõnadega võib öelda, et sujuvus üleminekul ühe kambri tööst teisele puudub ja see on kütuse kulu suurenemise põhjuseks.

Pane kamber 1 - 109 või 110 küte, 150 või 157 õhk
Pane kamber 2 - 157 või 160 küte, 170 või 177 õhk
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Vasta