Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 19 Nov 2019 05:56

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 123 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Karpast ja düüsidest
PostitusPostitatud: 02 Juun 2016 20:48 

Liitunud: 07 Juun 2011 22:26
Postitusi: 1084
pane 20 l kanister kohe pagassi,see sul nüüd standardvarustuses !


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karpast ja düüsidest
PostitusPostitatud: 02 Juun 2016 21:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Postitusi: 844
Asukoht: Muhu saar
tarmo400 kirjutas:
Kas nüüd seda ohtu pole et kogu see kütusekogus mis ämbrist sinna valatakse voolab lihtsalt mööda karburaatori seinu ja segukoonust laiali ja enne kui midagi silindrisse jõuab on mootor juba janusse surnud? Peenema ava puhul pihustatakse kütus segukoonusest mööda otse kollektori suunas.


Kusjuures kõik pahises ilusti koldesse. Usinalt sai pealt jälgitud :) Ja juga oli oluliselt muidugi tummisem,kui originaalmõõduga :)

_________________
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karpast ja düüsidest
PostitusPostitatud: 02 Juun 2016 21:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Postitusi: 844
Asukoht: Muhu saar
Urukoer kirjutas:
pane 20 l kanister kohe pagassi,see sul nüüd standardvarustuses !


20L plännu on mõmmiaabits. 100L vaat on asjakohasem :D

_________________
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karpast ja düüsidest
PostitusPostitatud: 07 Juul 2016 16:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Aug 2010 00:02
Postitusi: 426
Asukoht: Tartu-Jõgeva 55608255
Kuna siin ühes teises teemas on julm arutelu selle õnnetu K-126 üle...
Tekkis huvi üks saag käima tõmmata jälle sellel teemal..

Nimelt, kuna K-126'd on üldjoontes sama ehitusega, siis Volga pealt võetuna 126GM on lõõridega 32-32mm, mossele vist tehti 28-32mm lõõridega?
Ühes vene foorumis oli selline kompunn:
Alumine ots siis Volga pealt, ülemine mosse oma ning düüsid:
1 кам. БД 24.....гтж 250 гвж 260
2 кам. БД 27.....гтж 330 гвж 310
вжхх сток 445
тжхх 1 кам.50
тжхх 2 кам.75


mosse versioonil olid vist mõlemad külgmised kanalid 50? (tunnistan ausalt, olen oma mosseraamatu kuskile igavikku ära paigutanud ja ei leia enam...)

Igatahes sm. AleksMishenko väidab, et trassi kulu langes 6.5-7 liitrini, linnasõit läks ka veidi särtsakamaks. Tippkiirusele mõju ei avaldanud, meie oludes on kõik legaalsed kiirused saavutatavad. Teised paar tk kiidavad sama takka, et komplekt töötab..
Et kas peaks ka hakkama Volgade karpasid kokku ostma? :D


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karpast ja düüsidest
PostitusPostitatud: 21 Juul 2016 10:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24 Juul 2015 11:05
Postitusi: 91
Asukoht: Järvamaa/Tartumaa
Keegi 07 karburaatorit on proovinud?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karpast ja düüsidest
PostitusPostitatud: 21 Juul 2016 23:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2031
Asukoht: Tallinn
rs_ kirjutas:
Keegi 07 karburaatorit on proovinud?

Proovitud, töötab...

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karpast ja düüsidest
PostitusPostitatud: 27 Mai 2019 10:50 

Liitunud: 23 Juul 2018 22:03
Postitusi: 12
Asukoht: Lääne-Virumaa
Daaž 2101-1107010-11 karpa ja düüsid panin
1 lõõr küte 120 õhk 170
2 lõõr küte 162 õhk 190.
Alguses ei tahtnud hästi pöördesse minna, aga kui olin kullinoka 0,5 mm puuriga suuremaks puurinud hakkas ilusti pöördesse minema.
90 sain ilusti kätte, kuid sealt edasi hakkas vaevalisemalt edasi minema. Mis peaks veel tegema, külgmised düüsid suuremaks puurima? praegu seal kirjas düüside suurus 60, kas keegi Lääne-virumaal saab sellega aidata.

_________________
IŽ 412


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karpast ja düüsidest
PostitusPostitatud: 27 Mai 2019 12:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Postitusi: 1128
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Suuremaks puurimine siinkohal enam ei aita, viga tuleks otsida ilmselt mujalt. Missugused segukoonused on kasutusel ja emulsioonitorud?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karpast ja düüsidest
PostitusPostitatud: 27 Mai 2019 22:31 

Liitunud: 03 Sept 2013 18:28
Postitusi: 153
Asukoht: Iru küla
Selliste düüsidega peaks kella põhja laskma probleemideta. Nagu juba öeldud on viga kuskil mujal. Paigas peab olema süüde karpa jne.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karpast ja düüsidest
PostitusPostitatud: 28 Mai 2019 05:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Postitusi: 175
Viga võib ka täitsa vabalt olla karpas. Kui on teise kambri avamine vaakumiga siis järsku lihtsalt teine kamber ei avane ja sellest tulenevalt madal top speed.

_________________
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 123 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7