2140 läheb keema

Ei oska kolvirõngaid vahetada? Käigud ei lähe sisse?
Pearu
Postitusi: 17
Liitunud: 25 Aug 2013 18:37

Re: 2140 läheb keema

Postitus Postitas Pearu »

Probleem lahendatud , viga oli siiski termostaadis , võtsin termostaadi vahelt välja ja temp jääb nüüd 80 juurde.
Teine küsimus oleks ,mis ketiklõbinat põhjustab , kahte pingutit proovisin ,ei aidanud või on kett veninud?
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: 2140 läheb keema

Postitus Postitas stern100 »

Pearu kirjutas:Probleem lahendatud , viga oli siiski termostaadis , võtsin termostaadi vahelt välja ja temp jääb nüüd 80 juurde.
Teine küsimus oleks ,mis ketiklõbinat põhjustab , kahte pingutit proovisin ,ei aidanud või on kett veninud?
Kus kohas mosul see teine pinguti on ka? :lol Mosul on üks pingutusratas ja kõik. Enda mootoril vahetasin keti välja juba 120 tuhande km peal. Tald oli ka üsna kulunud.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 120 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Pearu
Postitusi: 17
Liitunud: 25 Aug 2013 18:37

Re: 2140 läheb keema

Postitus Postitas Pearu »

Kahte erinevat pingutit proovisin.
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: 2140 läheb keema

Postitus Postitas sass »

Kett üldiselt väga kiiresti välja ei veni. Ketipinguti vahel ei taha hästi töötada. Kui auto tühikäigul käib, lased mutri pool pööret lahti ja koputad kergelt vastu pinguti korpust, kui paigas, siis kinni ja pärast peaks pinguti osaga ühelpool olema. Järgmine asi on tald, mis võib läbi olla. Lisaks võid klapivahed üle käia, klapid kipuvad ka päris valjult häälitsema, kui vahed paigast ära.
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: 2140 läheb keema

Postitus Postitas moskiito »

sass kirjutas:Kett üldiselt väga kiiresti välja ei veni. Ketipinguti vahel ei taha hästi töötada. Kui auto tühikäigul käib, lased mutri pool pööret lahti ja koputad kergelt vastu pinguti korpust, kui paigas, siis kinni ja pärast peaks pinguti osaga ühelpool olema. Järgmine asi on tald, mis võib läbi olla. Lisaks võid klapivahed üle käia, klapid kipuvad ka päris valjult häälitsema, kui vahed paigast ära.
lisan siia listi veel liig varajane süüde põhjustab samuti klappide plaginat. juhul kui vahed paigas on.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: 2140 läheb keema

Postitus Postitas partnermosse »

Keti pinguti võib vajada ka korraliku puhastust, muidu ei taha see sindrinahk korralikult tööd teha
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Pearu
Postitusi: 17
Liitunud: 25 Aug 2013 18:37

Re: 2140 läheb keema

Postitus Postitas Pearu »

Puhastatud sai suht esimese asjana :) .
Vasta