412 pidurid ülevaatusel

Ei oska kolvirõngaid vahetada? Käigud ei lähe sisse?
Vasta
ketsbuue
Postitusi: 3
Liitunud: 16 Mär 2014 18:09

412 pidurid ülevaatusel

Postitus Postitas ketsbuue »

Tere
mure siis selline, et ülevaatusel selgus, et pidurid pole vastavad lubatule, seega küsimus suurele ringile oleks mida järgnevaks ette võtta ning kas annab üldse ise midagi ära teha.

1.sõidupidur vasak 2,09 kN; parem 0,40 kN. erinevus 81%
2.sõidupidur vasak 0,89 kN; parem 1,90 kN. erinevus 53%

seega OV alla läks vasak tagumine ja parem esimene pidur. sõidupiduri pidurdustõhusus on väiksem lubatust.

Kõik vastused oodatud!
Kasutaja avatar
marko
Postitusi: 520
Liitunud: 02 Veebr 2009 20:16
Asukoht: Tartu

Re: 412 pidurid ülevaatusel

Postitus Postitas marko »

Alusta ehk selles,et kas pidurid korralikult õhutatud.Kas pidurisupportites kolvid liiguvad ja ei ole kinni jäänud.Minul tekkis mingi aeg jama kui vanad nõukaaegsed esimesed pidurivoolikud olid sõnaotseses mõttes umbes vanadusest vms.
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: 412 pidurid ülevaatusel

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

Kunagi ammu üritasin teemat arendada ja aidata ka teisi Mosse pidurite teemal...aga sain kõvasti nahutada......... :lol Plaan oli teemat edasi arendada aga isu läks üle........ Ehk on abiks.
T.

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=32912
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: 412 pidurid ülevaatusel

Postitus Postitas Edel »

ketsbuue kirjutas:Tere
mure siis selline, et ülevaatusel selgus, et pidurid pole vastavad lubatule, seega küsimus suurele ringile oleks mida järgnevaks ette võtta ning kas annab üldse ise midagi ära teha.

1.sõidupidur vasak 2,09 kN; parem 0,40 kN. erinevus 81%
2.sõidupidur vasak 0,89 kN; parem 1,90 kN. erinevus 53%

seega OV alla läks vasak tagumine ja parem esimene pidur. sõidupiduri pidurdustõhusus on väiksem lubatust.

Kõik vastused oodatud!
Nii suured erinevused peaks pidurdamisel juba tunda olema rooli kiskumise järgi.

Piduri voolikuid peaks paar korda aastas ikka kontrollima. Kunagi pidi neid iga paari aasta tagant vahetama, täna vaatad, et pragusid poleks.
ketsbuue
Postitusi: 3
Liitunud: 16 Mär 2014 18:09

Re: 412 pidurid ülevaatusel

Postitus Postitas ketsbuue »

Voolikud on ka läbi, vähemalt üks neist. ma kahjuks peale Tartu vene-auto-poe ei oska kuhugi pöörduda. . .
Kasutaja avatar
marko
Postitusi: 520
Liitunud: 02 Veebr 2009 20:16
Asukoht: Tartu

Re: 412 pidurid ülevaatusel

Postitus Postitas marko »

Tartus jah Jaama tn. kauplus normaalne.Teguri tn.Ülo ärist soovitan eemale hoida.
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Kasutaja avatar
Peeter
Postitusi: 119
Liitunud: 17 Mär 2012 17:57

Re: 412 pidurid ülevaatusel

Postitus Postitas Peeter »

Pole sel ülo ärail ka midagi häda. Vahel on hinnad tõesti krõbedad, kuid samas võib sealt leida asju mida mujalt ei leia. Teinekord on hinnad täiesti okeid. Ülo muidugi tihti ei tea, mis tal olemas on.

Muidu teemasse ka küsimus. Nimelt pidurdamisel töötab üks hetk üks pool, teine kord teine, vahel harva isegi mõlemad. Kunagi ei tea.
Trumlid on seest puhtad, voolikud korras, kolvid liiguvad. Autol siis ees trummel pidurid ja uuetüübi vaakumvõimendi koos peapumbaga.
Kasutaja avatar
marek
Postitusi: 377
Liitunud: 05 Veebr 2009 12:29
Asukoht: Pärnu/Tartu
Kontakt:

Re: 412 pidurid ülevaatusel

Postitus Postitas marek »

Sarnased kogemused, et kuna vene autodega kiiret sõitu ja intensiivset pidurdamist väga ei tee ning lisaks talv otsa seismist ka, siis iga aasta tarvis kevadeti ülevaatuseks "pidurid lahti" sõita. Veidi intensiivsemat pidurdamist kui tavaliselt + mõned korrad nt. 90->0 km/h nii et pidurid korralikult kuumaks lähevad. Sapakal tõestatud, et nõnda toimides piduritesti tulemused paranesid märkimisväärselt. Mina alustaksin sellest kui auto on kaua seisnud. Kui auto igapäevqases kasutuses siis tutvuksin ennekõike piduriklotside seisukorraga. Uued klotsid alla pannes pole ka mõtet otse TÜV minna, vaid teha enne sissesõit.
Vasta