K: Kaasaegsete määrdeainete kasutamine Moskvitši juures.

Ei oska kolvirõngaid vahetada? Käigud ei lähe sisse?
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: K: Kaasaegsete määrdeainete kasutamine Moskvitši juures.

Postitus Postitas stern100 »

Eelmine kord jäin võlgu: Ise kasutan tänavamosses 10-40 täissünti.
Rallikas suvel 10-60 ja talvel 5-50 täissünti.
Kastis 85-90 ja tagasillas LSDga 75-140, ka need sünteetilised ikka. Ja tootja ainult Liquy Moly. Rallika mootoris ka Engine Protect lisand sees, mis juba ennast minu silmis tõestanud(terve ralli niiet saalesi pea polegi ja vänt ok. Selline imelik kiht jääb peale mida bensuga maha ei saa)
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 4 x 412 , 2715, 426E, 2126 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 115 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
tanello2
Postitusi: 415
Liitunud: 07 Okt 2012 01:40
Telefon: 56882279
Asukoht: Raplamaa
Kontakt:

Re: K: Kaasaegsete määrdeainete kasutamine Moskvitši juures.

Postitus Postitas tanello2 »

wax kirjutas:Ilmselt Energy Release õlilisand. Eks arvamusi on mitmeid, paljud kasutavad ja kiidavad. Kuid tänapäeva õlides on kõik vajalikud lisandid sees ja pole vaja kahtlast manti juurde segada. :)
Pole seal tänapäeva mootoriõlis üldsegi teps seda mida minu nõuded vajavad, ER on ikka sigakõva asi (mitte kahtlane).
Selle analooge kasutavad kõik rallimehed, kes vähegi tahavad pikendada oma kastide ja mootorite eluiga.
Mina kasutan isilikult seda sellepärast, et alguses oli ta nii proovipärast murukale aga pärast päästis ühe mootori ära, millega sõitsin ca 100 km ilma õlita ringi, hoiatustuli oli peetis ja tanu taevale, et just tehtud õlivahetusega see ER sisse sai valatud, muidu oleks raudpolt mootor kotti jooksnud, sest õlivarras oli otseses mõttes kuiv kui koju jõudes suvatsesin seda vaadata.

Tglt sai kõik alguse Volga poe vanamehest, kes mulle 1 pudeli üritas pähe määrida aasta oli vist ss 2011- tuli sellise jutuga mu juurde, et tal olla kodus muruniiduk mis hädavaevu enam käimagi läheb, vahetad küll õli ära aga täpselt sama jama ikka, pärast valas ERi õlile hulka, ja käivitub nüüd 1 tõmbamisest. Ss hakkasin ma naerma ja ütlesin :" tead vana nüüd sa tõmbasid end ikka korralikult kotti, sest ma just mõtlesin, et ostan uue niiduki sest vana sitta tõmbad nagu kurat käima, pärast pikka nussimist hakkab nagu vene traktor aegamööda tööle minema valget suitsu välja ajades" võtsin ss selle pudeli ja koju jõudes seisin nagu loll tükkaega töötava niidukiga keset hoovi, sest see kraam tõesti parandas olukorra ära. Järgmine kord kui Volga poodi sattusin ss pidin vabandust paluma, sest tal oli tõesti õigus selle mandi suhtes.

Liqui Moly on MoS2 ja muid lisandeid oma õlide hulka juba agaralt panema hakanud ja see on ka pakenditel kirjas, miks nad seda teevad, niisiis pole see ilmaasjata värk või jutt. MoS2 kasutan ma nt jagaja vildi määrimiseks. Pole viitsinud süveneda mis nende 2 vahe on, seepärast olen mõlemat ostnud. Sõbrale manuaalkasti olen ka valanud mingit liqui moly käigukasti hammasrataste kulumist vähendavat kraami mida müüdi tuubis, selle toimest ei tea ma midagi aga kuna ma selle niisama sain ss miks ka mitte, halba ta kindlasti midagi ei tee, eriti veel mosses mille õlinõuded on tehase poolt allapoole igasuguse normaalsus piiri.

Sorry für a long post !
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
Vasta