3. leht 7-st

Re: Karbussi probleem

Postitatud: 28 Juun 2016 21:20
Postitas Oliver
Sedasi bensukulu suuremaks ei lähe? Otsin pigem ökonoomsust, mitte võimsust.

Re: Karbussi probleem

Postitatud: 28 Juun 2016 23:34
Postitas partnermosse
Oliver kirjutas:Tervist!

Mudeliks 1976. aasta Azlk 2140 ja mureks on karbuss. Külmalt töötab halvasti ja puterdab. Puhastus ei aita. Räägitakse ikka, et siksi karbuss pidi parem olema, aga samas ka kuulnud, et pigem vana karbuss korda teha. Hetkel on peal K-126Б karbuss. Kas on mõtet peale aretada siksi WEBERI karbuss või vana korda teha ja paika sättida? Ehk targemas mossemehed oskavad rääkida ja õpetada :)
Leidsin Sulle venekeelse teksti selle K-126Б kohta mis on veoauto GAZ 53 oma http://avtomobil-1.ru/karbyurator-k-126b.html
moskvichi oma on paraku K-126H ja sellest ka düüsid sees suured sul kuna veokat peaks see karpa liigutama

Re: Karbussi probleem

Postitatud: 28 Juun 2016 23:39
Postitas partnermosse
K-126H karpa düüsid on: 1 kamber kütus 185 õhk 230 , 2 kamber kütus 250 ja õhk 310

Re: Karbussi probleem

Postitatud: 28 Juun 2016 23:42
Postitas partnermosse
partnermosse kirjutas:
Oliver kirjutas:Panin praegu sedasi: 1 kamber 320/125, 2 kamber 230/250. Vaatab, mis saama hakkab. Aga numbrid tunduvad kahtlaselt suured olevat. Lugesin muid postitusi ja seal oli 1-kamber: õhk-150 kütus-109 ; 2 kamber: õhk-170 kütus-157. Lausa poole suuremad numbrid :D
Kulla latsekene, egas sul ameerika auto ole, et nõnna suure düüsid sisse aand oled. Vat see mis poole väiksemad, pane ikka nõnnamuudu...
See mida lugesid on paraku DAAZ karburaatori andmed aga mitte K-126 tüübi omad

Re: Karbussi probleem

Postitatud: 29 Juun 2016 19:59
Postitas Oliver
milliseid düüse ma siis kasutama peaksin? 1 kamber õhk 230 bents 125, 2 kamber õhk 320 bents 250 jääb seljuhul ju paljuks.

Re: Karbussi probleem

Postitatud: 29 Juun 2016 20:52
Postitas partnermosse
Oliver kirjutas:milliseid düüse ma siis kasutama peaksin? 1 kamber õhk 230 bents 125, 2 kamber õhk 320 bents 250 jääb seljuhul ju paljuks.
Kui sul karpa K-126, siis kirjutasin originaal mõõdud sulle eraldi paar postitust varem ! Need mõõdud tehasest pantavad. Ja lõppudelõpuks ise otsustad, mida ja kuidas teed, kas originaaliks või katsetad edasi kuidas "õhu" peal sõita....

Re: Karbussi probleem

Postitatud: 29 Juun 2016 22:21
Postitas Oliver
Düüse vahetades nägin juba silmaga ära, et vanad düüsid olid tunduvalt väiksemad. Võimalik, et vana omanik on väiksemad düüsid sisse pannud. Tahaks bensukulu ikka väiksena hoida.

Re: Karbussi probleem

Postitatud: 30 Juun 2016 10:06
Postitas partnermosse
Oliver kirjutas:Düüse vahetades nägin juba silmaga ära, et vanad düüsid olid tunduvalt väiksemad. Võimalik, et vana omanik on väiksemad düüsid sisse pannud. Tahaks bensukulu ikka väiksena hoida.
Karburaator K-126 puhul peavad syyted,klapid karpa väga hästi sätitud olema, et ökonoomiat saada....

Re: Karbussi probleem

Postitatud: 30 Juun 2016 13:02
Postitas sass
Ja düüse ei vahetata oma äranägemise järgi suuremaks-väiksemaks. Üsna ideaalselt töötab see, mis tehas on ette näinud. See tähendabki seda, et paned need düüsid sisse, mis remontkomplektis on (juhul kui on tegu õige remontkomplektiga). Ökonoomsus saavutatakse õige seguga, mitte lahja ega rikka seguga. Õige pisut saab tänasel päeval teda ökonoomsemaks küll lahjema seguga, aga pole mötet hakata taga ajama ulmelist ökonoomsust Moskvichist. Tegu ei ole ju igapäevasõidukiga ja karburaator on vaid üks osa mitmest, mis tagab ökonoomsuse.

Re: Karbussi probleem

Postitatud: 30 Juun 2016 14:01
Postitas Oliver
Mina seda karbussi värki väga ei jaga. Need numbrid tundusid suuremad kui need, mida teistest postitustest lugenud olen, sp tekkis küsimus, et kas ikka sobivad. Remontkomplekti karbi peal oli kirjas k126h, järelikult peaks olema selle oma.