Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 19 Nov 2019 06:23

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 52 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Karbussi probleem
PostitusPostitatud: 05 Aug 2016 12:44 

Liitunud: 19 Juul 2013 12:52
Postitusi: 32
Küsiks siin teemas ka daaz 2140 karpa reguleerimise kohta, ei leia ühtegi skeemi ega seletust, kus mis kruvi on ja kuidas on tehase seade.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karbussi probleem
PostitusPostitatud: 05 Aug 2016 15:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2031
Asukoht: Tallinn
timo93 kirjutas:
Küsiks siin teemas ka daaz 2140 karpa reguleerimise kohta, ei leia ühtegi skeemi ega seletust, kus mis kruvi on ja kuidas on tehase seade.

On olemas 1 venekeelne raamat(mida mina tean), kus on sellistest asjadest juttu, aga muidu peab ilmselt kirillitsat kasutades netiavarustest seda raamatut otsima...

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karbussi probleem
PostitusPostitatud: 05 Aug 2016 15:24 

Liitunud: 19 Juul 2013 12:52
Postitusi: 32
partnermosse kirjutas:
timo93 kirjutas:
Küsiks siin teemas ka daaz 2140 karpa reguleerimise kohta, ei leia ühtegi skeemi ega seletust, kus mis kruvi on ja kuidas on tehase seade.

On olemas 1 venekeelne raamat(mida mina tean), kus on sellistest asjadest juttu, aga muidu peab ilmselt kirillitsat kasutades netiavarustest seda raamatut otsima...

Pole kahjuks vene keelega sina peal, lootsingi et äkki siin keegi saab skeemi peal näidata kus mis kruvi ja kui palju keerata.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karbussi probleem
PostitusPostitatud: 05 Aug 2016 17:18 

Liitunud: 03 Sept 2013 18:28
Postitusi: 153
Asukoht: Iru küla
Silmad ja kõrvad on selleks, et näha ja kuulda kui palju timmida.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karbussi probleem
PostitusPostitatud: 10 Juul 2018 16:23 

Liitunud: 25 Mär 2012 06:31
Postitusi: 37
Tõstatan veidi teemat enda murega - 126'ne karpa tõmbab gaasi vajutades esmalt 2-3 sekundiks hinge täiesti kinni ning siis hakkab tööle. Ühtlaselt kruiisides on kõik tip-top. Millest alustada?

Üleeile sai ujuk ära vahetatud ja karpat puhastatud - enne seda oli tip-top korras.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karbussi probleem
PostitusPostitatud: 10 Juul 2018 17:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24 Juul 2011 21:07
Postitusi: 232
Asukoht: Seal, kus tagi on nagis!
Kas nüüd kütuse tase on paigas, kui ujuki ära vahetasid?
Sel karpal saab taset kontrollida valge inimese kombel ehk siis aknast.
Ja kui ei ole, siis raamatus kirjas ujuki kaugus kaanest ja käigu pikkus jne.
Ja hea on kui düüsid ka sassi ei läinud kokku pannes.

_________________
If you know how many brothers you have, there is not enough.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karbussi probleem
PostitusPostitatud: 10 Juul 2018 18:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Postitusi: 175
Kiirendus pump käib liiga raskelt?

_________________
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karbussi probleem
PostitusPostitatud: 10 Juul 2018 18:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Postitusi: 175
K126n käib natuke teine õhufiltri kopsik kui daaz tüüpi karbadel. Sellel õhu kopsikul on 2 ava. Üks sooja õhu ja teine külma õhu jaoks. Kas sellelt külma õhu avausel peab mingi klapp ka olema, sest sellest pole ju mingit kasu talvel soojaõhu toru panna, kui ta sealt külma avast õhku tõmbab?
Loodetavasti sobib siia teemasse see küsimus.

_________________
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karbussi probleem
PostitusPostitatud: 10 Juul 2018 20:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Postitusi: 844
Asukoht: Muhu saar
Suuremas avauses käib klapp ees jah.

_________________
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karbussi probleem
PostitusPostitatud: 10 Juul 2018 21:29 

Liitunud: 25 Mär 2012 06:31
Postitusi: 37
väikevend kirjutas:
Kas nüüd kütuse tase on paigas, kui ujuki ära vahetasid?
Sel karpal saab taset kontrollida valge inimese kombel ehk siis aknast.
Ja kui ei ole, siis raamatus kirjas ujuki kaugus kaanest ja käigu pikkus jne.
Ja hea on kui düüsid ka sassi ei läinud kokku pannes.


Tase on korrad, enne vahetamist uputas. Düüsid õigesti. Mis variandid veel on?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 52 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
cron
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7