5. leht 7-st

Re: Karbussi probleem

Postitatud: 05 Aug 2016 12:44
Postitas timo93
Küsiks siin teemas ka daaz 2140 karpa reguleerimise kohta, ei leia ühtegi skeemi ega seletust, kus mis kruvi on ja kuidas on tehase seade.

Re: Karbussi probleem

Postitatud: 05 Aug 2016 15:20
Postitas partnermosse
timo93 kirjutas:Küsiks siin teemas ka daaz 2140 karpa reguleerimise kohta, ei leia ühtegi skeemi ega seletust, kus mis kruvi on ja kuidas on tehase seade.
On olemas 1 venekeelne raamat(mida mina tean), kus on sellistest asjadest juttu, aga muidu peab ilmselt kirillitsat kasutades netiavarustest seda raamatut otsima...

Re: Karbussi probleem

Postitatud: 05 Aug 2016 15:24
Postitas timo93
partnermosse kirjutas:
timo93 kirjutas:Küsiks siin teemas ka daaz 2140 karpa reguleerimise kohta, ei leia ühtegi skeemi ega seletust, kus mis kruvi on ja kuidas on tehase seade.
On olemas 1 venekeelne raamat(mida mina tean), kus on sellistest asjadest juttu, aga muidu peab ilmselt kirillitsat kasutades netiavarustest seda raamatut otsima...
Pole kahjuks vene keelega sina peal, lootsingi et äkki siin keegi saab skeemi peal näidata kus mis kruvi ja kui palju keerata.

Re: Karbussi probleem

Postitatud: 05 Aug 2016 17:18
Postitas irukas
Silmad ja kõrvad on selleks, et näha ja kuulda kui palju timmida.

Re: Karbussi probleem

Postitatud: 10 Juul 2018 16:23
Postitas ArdoH
Tõstatan veidi teemat enda murega - 126'ne karpa tõmbab gaasi vajutades esmalt 2-3 sekundiks hinge täiesti kinni ning siis hakkab tööle. Ühtlaselt kruiisides on kõik tip-top. Millest alustada?

Üleeile sai ujuk ära vahetatud ja karpat puhastatud - enne seda oli tip-top korras.

Re: Karbussi probleem

Postitatud: 10 Juul 2018 17:17
Postitas väikevend
Kas nüüd kütuse tase on paigas, kui ujuki ära vahetasid?
Sel karpal saab taset kontrollida valge inimese kombel ehk siis aknast.
Ja kui ei ole, siis raamatus kirjas ujuki kaugus kaanest ja käigu pikkus jne.
Ja hea on kui düüsid ka sassi ei läinud kokku pannes.

Re: Karbussi probleem

Postitatud: 10 Juul 2018 18:10
Postitas Martin2140
Kiirendus pump käib liiga raskelt?

Re: Karbussi probleem

Postitatud: 10 Juul 2018 18:15
Postitas Martin2140
K126n käib natuke teine õhufiltri kopsik kui daaz tüüpi karbadel. Sellel õhu kopsikul on 2 ava. Üks sooja õhu ja teine külma õhu jaoks. Kas sellelt külma õhu avausel peab mingi klapp ka olema, sest sellest pole ju mingit kasu talvel soojaõhu toru panna, kui ta sealt külma avast õhku tõmbab?
Loodetavasti sobib siia teemasse see küsimus.

Re: Karbussi probleem

Postitatud: 10 Juul 2018 20:26
Postitas Muhulane
Suuremas avauses käib klapp ees jah.

Re: Karbussi probleem

Postitatud: 10 Juul 2018 21:29
Postitas ArdoH
väikevend kirjutas:Kas nüüd kütuse tase on paigas, kui ujuki ära vahetasid?
Sel karpal saab taset kontrollida valge inimese kombel ehk siis aknast.
Ja kui ei ole, siis raamatus kirjas ujuki kaugus kaanest ja käigu pikkus jne.
Ja hea on kui düüsid ka sassi ei läinud kokku pannes.
Tase on korrad, enne vahetamist uputas. Düüsid õigesti. Mis variandid veel on?