Eesti Moskvich Klubi
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/

Karbussi probleem
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/viewtopic.php?f=9&t=5640
6. leht 7-st

Autor:  Martin2140 [ 11 Juul 2018 09:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Karbussi probleem

Muhulane kirjutas:
Suuremas avauses käib klapp ees jah.

aga missugune klapp käib kus. suure avause all on poldiauk, kas sinna läheb siis mingi asi ette ja poldiga kinni või peaks klapp olema selle õhukopsiku sees? äkki saab keegi pilti teha.

Autor:  Muhulane [ 11 Juul 2018 09:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Karbussi probleem

Sul on lihtsam komplektne õhupuhasti hankida,kui selle klapiga mässama hakata. Eraldi sellist klappi saada ei ole ja eraldi seda klappi keegi sulle ärima ka ei hakka ilmselgelt.Kui,siis koos õhupuhastiga.

Autor:  tanello2 [ 04 Aug 2020 08:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Karbussi probleem

Tere, väike mure- DAAZ 2140-1107010 karburaator ei taha kohapealt lasta normaalselt ära söita.
Pole varem sellise daaziga kokku puutunud, kus 1.löör on mehaaniliselt ühenduses pedaaliga aga 2.löör on täiesti sõltumatu ja töötab krt teab mis juhiste alusel.
http://www.drive.google.com/file/d/1C6UfDDQed-p9QCXooG36o6AzNVy_N7VR/view?usp=sharing
kruvi nr 2 on segukruvi, ainuke kruvi mida üldse väljaspoolt keerata annab.
kujutisel olev vaakumühendus nr 1 on mul jagajaga ühenduses, netist vaadates vahivad vastu ainult sellised pildid, kus on ka olemas vaakumühendus nr 3, aga see on önomizeri jaoks, mul setä ühendust pole seega ma ei teagi....vb on olemasolev ühendus ka ainult öko oma, sest milleks muidu see korrektor nr 3 mul veel karpa küljes on ?

kohapeal ei lase ca 850 p/min tiksuda, vaid sureb sujuvalt välja :(
keerasin ss kruvi nr 2 niikaua välja kuniks kohapeal käima jäi, aga tundub et pöörded on seal 1500 juures juba :ouh
Kui nüüd kohapealt tahan ära minna siis tuleb kohe julgelt gaasiga kaasa aidata sest minek on pm 0, läheb nagu tigu.
Kui nüüd löpuks hoo ülesse saada siis näiteks 70nega 4.peale lülitades jeeli-jeeli liigub kiiruse osuti ülesse poole, pedaali vöib põhimõtteliselt läbi auto põranda ka suruda, vahet väga pole.

Hilfen bitte !

Autor:  irukas [ 04 Aug 2020 18:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Karbussi probleem

Võin aidata aga tahan ise kohal olla, ühendust saab 55 81 505.

Autor:  partnermosse [ 04 Aug 2020 22:44 ]
Teema pealkiri:  Re: Karbussi probleem

Tühikäigukruvi nr 3 kui vaakumvooliku otsaga, tee pimedaks mingi vooliku ja voolikusse sisse keeratud kruviga. Segukruvi nr 2 keera sisse lõpuni ja keera 2 täispööret tagasi, eelnevalt kontrolli, et kruvi nr 2 rõngastihend oleks terve!

Autor:  tanello2 [ 06 Aug 2020 00:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Karbussi probleem

Nr 3 küljes pole eralsi mingit toru olemas, seepärast mainingi, et netiavarustes jh seal on ka toru ots ja see peaks önomizerisse minema aga mul pole selle kruvi otsas mingit väljundit, samas kruvi ise pn füüsiliselt olemas kyll...

Autor:  ipi [ 06 Aug 2020 08:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Karbussi probleem

tanello2 kirjutas:
Nr 3 küljes pole eralsi mingit toru olemas, seepärast mainingi, et netiavarustes jh seal on ka toru ots ja see peaks önomizerisse minema aga mul pole selle kruvi otsas mingit väljundit, samas kruvi ise pn füüsiliselt olemas kyll...

Tee pilt sellest ekonomaiserist, jutu järgi tundub, et sul küljes siis nö väike ekonomaiser, mida saab kruvist reguleerida (~2,5 pööret kinnisest asendist lahti). Olles vaadanud youtubes erinevaid vene tehnikamehi, siis suured (õhuga juhitavad) vahetataksegi esmajärjekorras väikese vastu välja.

Autor:  partnermosse [ 06 Aug 2020 22:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Karbussi probleem

ipi kirjutas:
tanello2 kirjutas:
Nr 3 küljes pole eralsi mingit toru olemas, seepärast mainingi, et netiavarustes jh seal on ka toru ots ja see peaks önomizerisse minema aga mul pole selle kruvi otsas mingit väljundit, samas kruvi ise pn füüsiliselt olemas kyll...

Tee pilt sellest ekonomaiserist, jutu järgi tundub, et sul küljes siis nö väike ekonomaiser, mida saab kruvist reguleerida (~2,5 pööret kinnisest asendist lahti). Olles vaadanud youtubes erinevaid vene tehnikamehi, siis suured (õhuga juhitavad) vahetataksegi esmajärjekorras väikese vastu välja.


Markeeringuga karpal 2140-..... ei saa sellist toimingut teha ehk väiksema vastu vahetada. Seda on võimalik teostada siis 2105 ja 2107 karpade puhul vaakumiga ajami mehaanilise tühikäigukruvi vastu vahetada.

NB! ~2.5 pööret tagasi keeratakse kütuse segukruvi.

Autor:  13piisab [ 30 Aug 2020 22:00 ]
Teema pealkiri:  Re: Karbussi probleem

Heitgaasid: kui segukruvi on liiga lahti (CO lausa 0,187% :) ), siis kas see võib ka HC üles (3300ppm...) lüüa?
Punkt hakkas kinni minema ja kuna oli ka käsipiduri-jama, ei hakanud seal segukruvi kontrollima.

Autor:  partnermosse [ 01 Sept 2020 18:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Karbussi probleem

13piisab kirjutas:
Heitgaasid: kui segukruvi on liiga lahti (CO lausa 0,187% :) ), siis kas see võib ka HC üles (3300ppm...) lüüa?.

Segukruvi ehk kütusekoguse etteandmine oli sul äkitse täitsa kinni keeratud, et lausa 0.187 :)

6. leht 7-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/