Karpavalik pisut jõulisemale mootorile

Ei oska kolvirõngaid vahetada? Käigud ei lähe sisse?
Vasta
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Karpavalik pisut jõulisemale mootorile

Postitus Postitas Muhulane »

Plaan 1.7 mootor valmis ehitada aga tekib küss,et mis karpa peale panna? Plokikaant esialgu plaanis õhemaks närima pole hakata aga mine tea,vajadusel võibolla tuleb ka see töö ette võtta. 38 nuka sätiks ka peale. Targemad oskavad äkki hüva nõu soovitada karpavalikul?
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: Karpavalik pisut jõulisemale mootorile

Postitus Postitas Muhulane »

DAAZ-i kodulehel uidates hakkasid silma järgmised valikud:
DAAZ 2140-1107010-70; 1700cm3
DAAZ 21041-1107010-10; 1800cm3
DAAZ 21073-1107010; 1700cm3
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
hard0
Postitusi: 360
Liitunud: 22 Mai 2010 21:29

Re: Karpavalik pisut jõulisemale mootorile

Postitus Postitas hard0 »

-70 indeksiga karpa on mul täitsa olemas, praegu küll 1500cm3 mootori peal. Kunagi maha krutitud vanarauda toodud SLi pealt. Düüsid on jämedadmad, muud erinevust väga pole vist. Lisaks veel mehhaaniliselt avanev teine lõõr.
AZLK 426(427) 1973
AZLK 2140 "Rallye" 1977
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: Karpavalik pisut jõulisemale mootorile

Postitus Postitas partnermosse »

Ma soovitaks 2140 - ...70 peale panna, siis ei pea gaasihoovastikku ümber tegema, aga kui see pole probleemiks siis soovitaksin 21041 peale panna, see väheke särtsakam kui teised sinu nimekirjas olevad, aga tingimusel et hoovastiku plaat karpa küljes oleks nr 12
Viimati muutis partnermosse, 27 Apr 2017 11:52, muudetud 1 kord kokku.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: Karpavalik pisut jõulisemale mootorile

Postitus Postitas Muhulane »

21041 sobib olemasolevast hetkel rohkem. Kui kaant pisut närima hakata veel,siis peaks see karpa ka ära toitma. 2140-70 võib lahjaks jääda sel juhul juba.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: Karpavalik pisut jõulisemale mootorile

Postitus Postitas partnermosse »

2140 karpa ei jää lahjaks, lihtsalt tuleb veits düüsidega mängida ;)
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: Karpavalik pisut jõulisemale mootorile

Postitus Postitas sass »

Kui üks karburaator, siis Weber DGV seeriast midagi (32/36) või siis Solex, nagu sul juba olemas on.

Soovi korral võid proovima tulla Weberit (DGAV 32/36), auto on Saaremaal.

Variant ka kasutada 2107 karburaatorit (DAAZ) ja teha teine kamber mehaaniliselt avanevaks. Sellel ka pisut suuremad läbimõõdud, kui teistel.
Vasta