Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 19 Nov 2019 05:55

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 23 Nov 2017 00:01 

Liitunud: 01 Okt 2017 22:05
Postitusi: 5
Küsimus siis selline et kas 412 ja 2140 mootor ja kinnitused on 1 ühele et kas saab lihtsalt ringi tõsta või peab ise aretama hakkama midagi? :D (Ma veel noor mosse huvilne ja on palju veel mida õppida)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 23 Nov 2017 00:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2031
Asukoht: Tallinn
Neil mootoritel 1 erinevus, termostaadi asukoht ja vastavalt sellele ka lõdvikute kogus, suurus ja asetus. Mootori kinnitus 1:1 -le.

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 23 Nov 2017 01:09 

Liitunud: 01 Okt 2017 22:05
Postitusi: 5
partnermosse kirjutas:
Neil mootoritel 1 erinevus, termostaadi asukoht ja vastavalt sellele ka lõdvikute kogus, suurus ja asetus. Mootori kinnitus 1:1 -le.

Aitäh :D


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7