1. leht 1-st

Siduri lahutamisega seoses küsimus

Postitatud: 07 Nov 2018 12:53
Postitas Muhulane
Tekkis huvitav anomaalia.
Kui universaalile uue mootori peale panin,tekkis siduri lahutamisega probleem. Sai siis regullivarrast niipalju sätitud,et sõitma sai hakata. Ok. Jama on selles,et käigud lähevad suht raskelt sisse ja siduri enda käik tundub liiga lühike olevat. Kui survelaager puudutab muhvi,siis sellest peaks juba piisama,et sidur hästi lahutab. Vähemalt 412-l toimib selline versioon hästi,sidur lahutab normaalselt ja käigud lähevad ka pehmelt sisse. Universaalil see ei toimi. Varrast peab päris mõnuga peale kruttima ning kui üle regullid,siis hakkab libisema. Esmalt arvasin survelaagri või ketta süü olevat aga ketas sai sisse uus pandud ja survelaager samuti. Peale hooratta lihvi panin grafiidi sisse,lootes,et asi paraneb aga ei miskit. Süüdlasteks jäävad hetkeseisuga silindrid. Töösilinder peaks 412-l ja 2140-l üks olema? Peasilinder samuti? Või oskab keegi veel miskit välja pakkuda?

Re: Siduri lahutamisega seoses küsimus

Postitatud: 07 Nov 2018 14:28
Postitas stern100
Silindrid ikka samad kõik. Vändal pikilõtku pole? Siis kipub kah sidurit vajutades eest ära sõitma.

Re: Siduri lahutamisega seoses küsimus

Postitatud: 07 Nov 2018 16:32
Postitas Muhulane
Ei ole. Mootorisse sai pandud kõik uued tükid. Kaasa arvatud pikilõtku seibid. Ning kui hooratta külge panin,siis heebliga sai igaks juhuks kontrollitud ka veel.

Re: Siduri lahutamisega seoses küsimus

Postitatud: 07 Nov 2018 17:33
Postitas Muhulane
Probleemil lahendus olemas. Pedaaliregull oli abiks.

Re: Siduri lahutamisega seoses küsimus

Postitatud: 07 Nov 2018 20:01
Postitas partnermosse
Et siis oligi, et peasilindri töökäik oli olematu :)