26. leht 36-st

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 08 Veebr 2011 18:35
Postitas G63
Nõustun eelmisega. :)

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 08 Veebr 2011 23:51
Postitas Varblane
Nüüd on välimuselt juba väga hea! Eks lustisõidul näeb jälle? :beer

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 09 Veebr 2011 18:29
Postitas TiitS
Ikka näeb ma loodan.

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 07 Mär 2011 21:20
Postitas TiitS
Seekord võtsin käsile peaülekande vahetuse, kuna vana hakkas alates 70km/h undama. Aega läks aga vist sai asja. Uus differ läks algul külge endiste poltidega, see oli viga, kahte polti pingutades läksid need pooleks. Ühe alumise jäänuse sain välja keerata, aga ülemist ei õnnestunud kätte saada. Seejärel panin kõik ülejäänud poldid uued. Juttude järgi pidi eelmine differ kõige aeglasema ülekandearvuga olema (4,55 pirukas), uus sai toodud 4,22. Lootsin, et nüüd saab kiirema ülekande alla panna. Aga vana diffri hambaid üle lugedes tuli välja, et ülekandearv oli ka sellel 4,22. Nüüd jääb vaid loota, et uus differ ei uluks nagu trollibuss.

Pilt
Pilt

uus differ

Pilt

vana

Pilt

Enne diffri vahetust panin tähele, et tagasild on vasakult poolt kuidagi imelikult tagapool koopa suhtes. Mõõtsin siis mõlemalt poolt esisilla ja tagusilla vahelise kauguse ära ja tuli välja, et vasakult poolt oligi sild tagapool umbes 2 cm.
Peale diffri vahetust tegelesin siis ka sellega. Lasin kammitsad lahti ja üritasin silda siis ettepoole nihutada, aga liikus ainult 5mm ja siis nagu sein ees. Tundus, et ainuke asi, mis takistada saaks on kardaan. Keerasin kardaani lahti, ja sild nihkus nii palju, kui vaja. Probleemiks siis liiga pikk kardaan. Autot madalaks lastes läks kardaani otsapuks täitsa käigukasti sisse lõppasendisse ning liikumismaad puksil enam ei olnud. Arvatavasti lükkaski kardaan silla paigast. Nüüd peab siis kardaani veidi lühemaks tegema.

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 10 Apr 2011 17:50
Postitas Gun
Kumb oleks ohutum- kas kardaani lühemaks teha või vedrukronsasid tahapoole nihutada?

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 10 Apr 2011 17:52
Postitas stern100
Spets vendade tehtud gardaanide pärast küll karta ei ole vaja. Pingis ilusti tasakaalu ja timm.

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 11 Apr 2011 19:16
Postitas TiitS
Tegin niimoodi, et nihutasin ühe poole vedrukronsat tahapoole nii palju, et esimestest šarniiridest mõõdetuna oleksid mõlemil pool teljevahed ühesugused. Seejärel tegin ka kardaani veelkord lühemaks (varem tegin käigukastipoolsest otsast, seekord tagasilla poolt). Aga õnnetuseks sai seekord veidi kehvasti tehtud ning sõidu ajal alates 50km/h tuli vibra sisse. Veidi liiga lühikeseks jäi ka. Laupäeval sai siis riiulist uus mosse kardaan jälle võetud ja see siis parajaks tehtud. Proovisõidul oli kõik ok. Uus differ täitis ka oma eesmärki (ulgumine on kadunud). Tekkinud on nüüd uued probleemid. Summuti käib vastu tagasilda vetrumisel ja diffri otsasimmer lekib. Arvatavasti panen tagavedrudele need eemaldatud lehed tagasi, liiga pehme on hetkel ikkagi.

Üks kevadine pilt kah:

Pilt

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 11 Apr 2011 19:47
Postitas SanderV
isiklik arvamus on see et esimesed rattad peaksid 5cm sees pool olema.

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 11 Apr 2011 19:51
Postitas stern100
Minu arust väga kena :beer Mitme tollised veljed all on?(laiuse poolest) ja kas kasutad flantse ka?

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 11 Apr 2011 20:38
Postitas TiitS
Ees on 6,5 ja taga 7,5 tolli, flantse ei ole. Nende esimestega on selline mõte, et mingi aeg teen ühed originaal laiusega 407 veljed korda ja vaatan kuidas need istuvad. Kõige parem jääks, kui poritiibu laiendada nii palju, et kataks ratta ära.