TÜ - tehnoülevaatus

Üldised probleemid mossega
Vasta
leaver
Postitusi: 3
Liitunud: 10 Veebr 2009 23:04
Asukoht: Tallinn

Re: TÜ - tehnoülevaatus

Postitus Postitas leaver »

moskiito kirjutas:rikkepidur ??? ??? ???

mina tean seda ainult ja ainult seisu pidurina ning minu andmetel õppetatakse sedasi autokoolides ka.
Selgituseks piduritermineid määrusest 50:
1.käsipidur on mootorratta esiratta pidur
2.rikkepidur on pidur, mis tagab sõidupiduri rikke korral sõiduki peatamise, kusjuures juht peab olema võimeline sõidukit peatama, kasutades selleks ainult üht kätt. Rikkepiduriga pidurdamine peab olema reguleeritav (Secondarybraking )
3.seisupidur on pidur, mis kindlustab sõiduki püsimise paigal ka teekaldel, kusjuures juhi kohalolek ei ole vajalik. Seisupidur peab toimima ratastele otseselt, mehhaaniliselt (Parkingbraking)
Viimast varianti piduristendil ei soovitaks katsetada ,esineb näit. gaz-21 tüüpi sõidukil ning asub kardaanil.
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: TÜ - tehnoülevaatus

Postitus Postitas moskiito »

leaver kirjutas:
moskiito kirjutas:rikkepidur ??? ??? ???

mina tean seda ainult ja ainult seisu pidurina ning minu andmetel õppetatakse sedasi autokoolides ka.
Selgituseks piduritermineid määrusest 50:
1.käsipidur on mootorratta esiratta pidur
2.rikkepidur on pidur, mis tagab sõidupiduri rikke korral sõiduki peatamise, kusjuures juht peab olema võimeline sõidukit peatama, kasutades selleks ainult üht kätt. Rikkepiduriga pidurdamine peab olema reguleeritav (Secondarybraking )
3.seisupidur on pidur, mis kindlustab sõiduki püsimise paigal ka teekaldel, kusjuures juhi kohalolek ei ole vajalik. Seisupidur peab toimima ratastele otseselt, mehhaaniliselt (Parkingbraking)
Viimast varianti piduristendil ei soovitaks katsetada ,esineb näit. gaz-21 tüüpi sõidukil ning asub kardaanil.
miks peab mõnda asja jubedalt segaseks ajama, punktid 2 ja3 võiksid olla ju ühese termini all ehk siis nii
2.rikkepidur ehk seisupidur on pidur mis tagab sõidupiduri rikke korral.............ja peab tagama sõiduki paigalpüsimise teekaldel nii et juhi kohalolek ei ole vajalik...... . Seda pidurit ei tohi stendil katsetada kui on tegu GAZ-21 tüüpi sõidukiga ning asub kardaanil.

olekski kõik, aga ei, tüüpiline eesti, kõik aetakse mega pikkaks joruks et oleks võimalik segane.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: TÜ - tehnoülevaatus

Postitus Postitas partnermosse »

Aga sellegi poolest jätkaks seda teemat-tekkis tõsine huvi,et kuidas kellegil need TÜ näitajad on.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
Gun
Postitusi: 48
Liitunud: 11 Mai 2009 16:03
Asukoht: enamasti Tartu

Re: TÜ - tehnoülevaatus

Postitus Postitas Gun »

IZ 412 IE - 1989 - 50kW
läbisõit 43185 km
mõõdetud 16.04.09
pöörded 810 rpm
CO - 2.906%
CH - 465 ppm

sõidupidur 78% ( ees erinevus 3%, taga 13%)
rikkepidur 29% (erinevus 19% :uhoh )
Kasutaja avatar
Sten
Postitusi: 324
Liitunud: 08 Veebr 2009 12:57
Asukoht: Eesti

Re: TÜ - tehnoülevaatus

Postitus Postitas Sten »

Kuidas TÜV-il lisavedrulehega on? Mul üks pealeht taga mõlemale poole juurde pandud.
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: TÜ - tehnoülevaatus

Postitus Postitas sass »

See ei mõjuta mitte midagi.
Kasutaja avatar
Neeme
Postitusi: 291
Liitunud: 04 Veebr 2009 23:04
Asukoht: Kuressaare

Re: TÜ - tehnoülevaatus

Postitus Postitas Neeme »

Põhiline on see, et vedrulehed oleks terved. Palju neid seal on, sellest ei ole kunagi probleeme tehtud.
Kasutaja avatar
kOll
Postitusi: 450
Liitunud: 04 Veebr 2009 21:39
Asukoht: NWO Lõuna Sektor
Kontakt:

Re: TÜ - tehnoülevaatus

Postitus Postitas kOll »

Viisin oma sinise ja skifi kah eelmine nädal ülevaatusele.
Just nii, nagu need mul talveunest ärkasid.
Tahtsin ka neid näitajaid teada, härrad ülevaatajad ütlesid vaid, et nii vana auto kohta kõik täiesti normi piires(originaal mootor - 187 tkm). Siis käisid kordamööda kolmekesi mosse hõngu auto salongist nostalgitsemas.
TÜ läbitud!
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: TÜ - tehnoülevaatus

Postitus Postitas partnermosse »

Selle suve TÜ tulemused.
lubatud pöörded 1200 p/min- mõõdetud 950 p/min
lubatud CO - 3.500 % - mõõdetud 1.943 %
lubatud CH - 600 ppm - mõõdetud 267 ppm
Sõidupidurite üldefektiivsus -59%
Rikkepiduri üldefektiivsus -26%
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: TÜ - tehnoülevaatus

Postitus Postitas partnermosse »

Selle kevade (4.05.2012) TÜ tulemused.
lubatud pöörded 1200 p/min- mõõdetud 1140 p/min
lubatud CO - 3.500 % - mõõdetud 2.636 %
lubatud CH - 600 ppm - mõõdetud 168 ppm
Sõidupidurite üldefektiivsus -67%
Rikkepiduri üldefektiivsus -25%
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Vasta