Pole siia ammu kirjutanud.Vahepeal siis olen ikka otsinud ja otsinud, et millest on suitsupahvakad tingitud.ÕNNEKS !!! vahetasin plokikaanetihendi ära ,mis oli sisuliselt läbi ja kohe-kohe oleks ilmselt ka tosool ja õli ka segunenud.Ennatlikult lootes,et pahvakad olid katkisest tihendist tingitud, olin kokkupanemisel suhteliselt optimistlik, et viga on üles leitud ja likvideeritud.Aga nagu ennist mainisin sõna ENNATLIKULT, siis nii ongi, et viga ikka alles.Kõigis 4-s silindris kopressioon tibatoba nagu 15000 km sõitnud mootorile kohane ehk 10 - 10,5 .Proovin lähipäevil veel karburaatorit vahetada, aimdus on,et vaakumiga tõmbab kuskilt silindrisse karburaatori alumise siibri peale kogunenud kütust, et gaasipedaalile vajutades tuleb pahmakas sinakat suitsu.
Otsingud jätkuvad... kui korda ei saa,siis peab 2 aastat järjest "suitsupääsukesega" klubi sõidule tulema.
PEHKINUD TIHEND,MIS LÄKS VAHETUSSE