Kere lakkimine
Re: Kere lakkimine
pmts kui 20 kraadi juures kuivada lasta siis mingi 30 min peab ikka enne ära olema kui lakkima hakata?
Re: Kere lakkimine
Pole ma küll automaaler aga lakk-värv variante on väääga erinevaid, nii et ühtne reegel kindlasti puudub. Kindlam on kasutada ühe tootja materjale ja teha kõik kaasasoleva õpetuse järgi, aga võib ka autoväliselt eksperimenteerida, mis muidugi tülikas ja aeganõudev on, seda enne terve autu kallale minemist ning muu pleki peal katseid korraldada. Lasta värv ja mõne aja pärast lakk otsa ja vaadata mis juhtub. Teha katseid erinevate ajaintervallidega.. Paljud värv-lakk kombinatsioonid ei pruugi üldse toimida, oota kaua tahad, ikka läheb kipra... Sageli sõltub tulemus 2K värvide ja lakkide komponentide täpsest vahekorrast kokkusegamisel (silma järgi segades võib tulla igasugu üllatusi), kihtide paksustest, temperatuurist, jne. "Külma" värvi peale lastes ei pruugi kipra minna, "kuuma" peale läheb...
Sellise eksperimenteerimise korral selgub lõpptulemus muidugi alles aastate pärast , kas asi jääb pidama või ei...
Sellise eksperimenteerimise korral selgub lõpptulemus muidugi alles aastate pärast , kas asi jääb pidama või ei...
Tasa sõuad, kaugele jõuad.
Re: Kere lakkimine
Piisab isegi 20-st minutist, et lakialune värv oleks kuiv. Seda siis juhul kui tegu lahusti baasil, mitte vesialuselise värviga.
P.S. Ja ma tahaks sellist meest näha, kes 60-kraadise kuumaga värvikambris autot värvib, nagu siin ühest postitusest lugesin. Värvimiseks sobiv temp. on kambrites tavaliselt 15-20 soojakraadi.
P.S. Ja ma tahaks sellist meest näha, kes 60-kraadise kuumaga värvikambris autot värvib, nagu siin ühest postitusest lugesin. Värvimiseks sobiv temp. on kambrites tavaliselt 15-20 soojakraadi.
Re: Kere lakkimine
kraad keeratakse peale alles peale värvimist. Ja nii tehakse vesivärviga. Lahusebaasil värve enam ei toodeta juba alates 2008. vähemalt nii koolitusel väideti. Meil maalrid vangutasid ainult pead, et nojah, nüüd siis lähevad järgmised tööd persse kõik.
Re: Kere lakkimine
mul siiski lahustibaasil värv.. vana sadolini oma... need mida enam myya ei tohi
Re: Kere lakkimine
Kui ta sul Sadolini metallik on, siis saab tema pealekandmine ja ülelakkimine paras seebiooper olema. Seda ei oska keegi arvata, mida ta krunditud-lihvitud aluspinnaga või mõne teise firma lakiga kokku puutudes teha võib(loe: reageerida). Töö võib õnnestuda aga võib vabalt ka peesse minna.SanderV kirjutas:mul siiski lahustibaasil värv.. vana sadolini oma... need mida enam myya ei tohi
P.S. Selle lakialuse vesivärvi jamaga olen ise ka kursis. See plöga, mida nö. värviks nimetatakse, ei kõlba tegelikult "korea-pärsiasse" ka. Värvimiseks on vaja täiesti teistsugust tehnoloogiat(loe: püstolit, õhuga kuivatust jne.) ja lõpuks ei pruugi värvitoon ka kokku minna.
Kui nüüd teemast päris kõrvale kalduda, siis lisaks veel niipalju juurde, et imelikul kombel tavalist pinnavärvi ja lakki tehakse nende värvifirmade poolt ikka vanaviisi- lahusti baasil.
Nii et ma ei saa aru, mismoodi vee baasil metallikvärv on loodussõbralikum või siis vastupidi- lahusti baasil tehtud metallikvärv rohkem loodust reostavam, kui samas tema peale susistatavat lahusti baasil lakki kulub sama palju ning lõppkokkuvõttes saastab see õhku samamoodi.
Ühesõnaga- tegu on ainult ühe järjekordse pealesurutud kartellilepinguga värvikontsernide poolt. See igasugune loodussõbralikkusele viitav pläust, mida vesialuselise värvi reklaamimiseks räägitakse kontsernide/tootjate poolt, on ainult sooja õhu tekitamine, et seda sodi paremini müüa saaks.
Re: Kere lakkimine
ma ei tea mul terve auto novoli krundiga yle lastud ja ja testilaskmises mingeid reaktsioone ei esinenud.
Re: Kere lakkimine
Siis on muidugimõista teine asi.