AZLK 2140SL 1983 TheoK

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Suletud
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1581
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitus Postitas partnermosse »

TheoK kirjutas:Üks mõttetu uuendus :P

Pilt
Kas mõttetu uuendus töötab ka ikka? :P
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
TheoK
Postitusi: 238
Liitunud: 03 Veebr 2009 21:13
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitus Postitas TheoK »

Antud (mosse)keskkonnas paraku mitte ;)
Endine Super-Lux.
Kasutaja avatar
Neeme
Postitusi: 291
Liitunud: 04 Veebr 2009 23:04
Asukoht: Kuressaare

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitus Postitas Neeme »

Kas sul punast varianti ei ole? Paned peale kirja "Moskva" või "Kremli otseliin" ja juurde numbrid: sm .... nr ... jne.
Kasutaja avatar
TheoK
Postitusi: 238
Liitunud: 03 Veebr 2009 21:13
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitus Postitas TheoK »

Üks punane telefon on olemas, kuid see juba numbriklahvidega. See ei oleks enam see.
Endine Super-Lux.
Kasutaja avatar
TheoK
Postitusi: 238
Liitunud: 03 Veebr 2009 21:13
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitus Postitas TheoK »

TheoK kirjutas:No selge. Aga kui need kobakad maha lõigata/freesida, kas lähevad SL-ile taha?
Piduriklotsid on jälle teemas. Nimelt on olemas ikka veel need piduriklotsid, millel kobakad küljes(hetkel ei lähe kuidagi külge).
Niisiis,kui need kobakad maha freesin,lõikan kas siis lähevad need klotsid külge?

Pilt

Ilma piduriteta ei saa kuidagi linnatalvekorterisse sõita.
Endine Super-Lux.
Kasutaja avatar
Gustav
Postitusi: 119
Liitunud: 16 Aug 2010 15:53
Asukoht: Kuressaare/Tallinn

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitus Postitas Gustav »

Vabandust, et teemat rüüstan, aga huvi pärast küsin, et mis otstarbel need kobakad seal üldse on? Leidsin samasuguse üllatuse enda mosselt, kui esipiduritrumli lahti võtsin.

Gustav
IZ 412 IE '82
Kasutaja avatar
TiitS
Postitusi: 261
Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Asukoht: Rapla

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitus Postitas TiitS »

nn. raskustega klotsid käivadki esimestesse trummelpiduritesse, kasutatakse neid siis 408-412 ja 2140 põllumajanduslikul versioonil. Otstarbe kohta ei oska kahjuks midagi kosta.
Kasutaja avatar
TheoK
Postitusi: 238
Liitunud: 03 Veebr 2009 21:13
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitus Postitas TheoK »

Kui maha võtta siis klotsid sobiksid?
Endine Super-Lux.
pppp
Postitusi: 60
Liitunud: 02 Veebr 2009 14:27
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitus Postitas pppp »

Lihtsam on vast kobakateta klotsid soetada. Äkki tahab keegi isegi vahetust teha...
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitus Postitas Edel »

TiitS kirjutas:nn. raskustega klotsid käivadki esimestesse trummelpiduritesse, kasutatakse neid siis 408-412 ja 2140 põllumajanduslikul versioonil. Otstarbe kohta ei oska kahjuks midagi kosta.
Mina olen kuulnud,et need "lisadega" klotsid käivad esirataste trummelpiduritele ja pidid vähendama pidurdamisel Mossele omast kriiksumist.
Neid klotse saab kasutada 408-l (412) ja põllumajandusliku 2140-l.
Suletud