Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
TheoK kirjutas:No selge. Aga kui need kobakad maha lõigata/freesida, kas lähevad SL-ile taha?
Piduriklotsid on jälle teemas. Nimelt on olemas ikka veel need piduriklotsid, millel kobakad küljes(hetkel ei lähe kuidagi külge).
Niisiis,kui need kobakad maha freesin,lõikan kas siis lähevad need klotsid külge?
Ilma piduriteta ei saa kuidagi linnatalvekorterisse sõita.
Vabandust, et teemat rüüstan, aga huvi pärast küsin, et mis otstarbel need kobakad seal üldse on? Leidsin samasuguse üllatuse enda mosselt, kui esipiduritrumli lahti võtsin.
nn. raskustega klotsid käivadki esimestesse trummelpiduritesse, kasutatakse neid siis 408-412 ja 2140 põllumajanduslikul versioonil. Otstarbe kohta ei oska kahjuks midagi kosta.
TiitS kirjutas:nn. raskustega klotsid käivadki esimestesse trummelpiduritesse, kasutatakse neid siis 408-412 ja 2140 põllumajanduslikul versioonil. Otstarbe kohta ei oska kahjuks midagi kosta.
Mina olen kuulnud,et need "lisadega" klotsid käivad esirataste trummelpiduritele ja pidid vähendama pidurdamisel Mossele omast kriiksumist.
Neid klotse saab kasutada 408-l (412) ja põllumajandusliku 2140-l.