AZLK-2140 1981 Edel

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
mossejumal
Postitusi: 620
Liitunud: 10 Okt 2009 10:38

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas mossejumal »

Ah mina ei tea ma tegin ennem sumpsi liitekohad terasharjaga puhtaks,siis panin mingit kallist möksi vahele ja tõmbasin klambritega kinni ja asi kärab küll.
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

partnermosse kirjutas:Ise teinud alati toruliite kohad -püksid -resonaator-summutiotsad grafiitmäärdega kokku,et rooste kinni ei "keevitaks" ja kui kuskilt isegi "siristab" väljaheitegaasi, siis panen kuumakindla silikooniga(mis mõeldud mootorite ja muude asjade kiirtihenditeks) veel korraliku läraka otsa ja kui see kuivanud,siis pole probleemi ja seda taktikat kasutanud juba aastaid.Kunagi pole probleemi olnud miskit roostetanud resonaator või summuti vahetada ja keevitust pole samuti vaja, sest kõik toimib ideaalselt.Ärge solvuge kuid kinnikeevitamine on rohkem põmmpeadele ;) :smokin
On ennemgi see kuumakindla silikooniga kinnimökerdamine meeles mõlkunud aga ma polnud kindel,kas sellel silikoonil niipalju kuumakindlust jagub kui summutaja tekitab.
Panin grafiiti pükste ja kolle tihendi vahele kuid abi ei olnud. Eks läheb siis silikoon...
Eks see summutajaprobleem Mossel võib ka mind varsti kummitama hakata. Läbi veel roostetanud pole aga vaadates,kuidas torud kiht-kihi haaval aina õhemaks jäävad,on vist üsna varsti augud sees. Eks näe,mis ülevaatusel sellest räägitakse...
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

Jäin täna mõttesse,kas tihend asub poolassi küljes või sillatala sees? Raamatust ei saa hästi aru ja kunagi ühe silla ära lammutades ei meenu ka,kus tihend oli. Praegune probleem on parempoolne lekkiv poolassitihend.
Kasutaja avatar
marko
Postitusi: 520
Liitunud: 02 Veebr 2009 20:16
Asukoht: Tartu

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas marko »

Simmer on sillasees :)
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

marko kirjutas:Simmer on sillasees :)
Selge siis. Ma olin siiani arvanud,et tihend on just assi küljes. Ega keegi ei tea,mis on selle simmerlingi varuosakood? Peaks olema algusega midagi 408xxxxxx,403xxxxxx vms. Mul üht-teist simmereid on varuks,ehk leian sobiva.
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

Edel kirjutas:
marko kirjutas:Simmer on sillasees :)
Selge siis. Ma olin siiani arvanud,et tihend on just assi küljes. Ega keegi ei tea,mis on selle simmerlingi varuosakood? Peaks olema algusega midagi 408xxxxxx,403xxxxxx vms. Mul üht-teist simmereid on varuks,ehk leian sobiva.
Peaks olema 400-2401034-A5
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

TALUPOEG TALUJA kirjutas:
Edel kirjutas:
marko kirjutas:Simmer on sillasees :)
Selge siis. Ma olin siiani arvanud,et tihend on just assi küljes. Ega keegi ei tea,mis on selle simmerlingi varuosakood? Peaks olema algusega midagi 408xxxxxx,403xxxxxx vms. Mul üht-teist simmereid on varuks,ehk leian sobiva.
Peaks olema 400-2401034-A5
Leidsin oma varudest 400-2401034-5. Ei tea kas see sobib. Simmeri sisemine ava igaljuhul on sobiv aga sillatala ava ei tea.
Eile koostasin "jooksu" roolivardaid. Kõik otsad jäid parasjagu "tuugad" nii et need saab lähiajal alla pandud.
Oli käepärast punane värv ning tõmbasin siis vardad punaseks ka juba :D
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

Tagasilla poolassi simmerling on 400-2401034-05.
Eile tegin mõned videoklipid Mosse kiirendusvõimest. Kahjuks üles laadides pole mõnel videol heli,ilmselt on konkreetne video youtubega (tavaliselt aga toru.ee-ga) mingil põhjusel konfliktis.
Üks video selline http://www.youtube.com/watch?v=5UpYMuas5mU
Välja lööb karburaatori võimetus korralikult töödata alla 3500p/min, alla selle minekut pole ja köhib alles. Vaatamata sellele 21 sekundiga "sajani" on isegi hea tulemus.
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

Poolassi simmer vahetatud. Koos selle tööga sai ka käsipidurit peale keeratud ning selle tross määritud. Muu hulgas sai veel asendatud summutaja tripp ja läbi puhutud tagasilla õhutusnippel tala peal.
Käsipidur läks paremaks aga asfaldil sai plokki vist ühe ratta. Peab veel selle üle vaatama.
Lähipäevadel lähen ülevaatusele.
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

Edel kirjutas:Esimene käik 43... teine käik 74... kolmas käik 114... Täna siis lõpuks ometi Mossel tehniline ülevaatus edukalt läbitud
Ja taaskord läbis Moskvitš tehnilise ülevaatuse. Tehnika kohapealt ei leitud ühtegi viga, küll aga paberimajanduses. Nimelt nüüd kummitas jälle sama probleem kui ARK-is ümbervormistusel: Mossel olev VIN-kood klapib ühe (Hollandis oli vist) tagaotsitava auto omaga ja see ei lubanud andmebaasis muudatusi teha. Niipalju,et homme ajab ülevaatuspunkt ARK-iga selle asja korda ning siis on jälle aasta mureta.
Vasta