Kähkusõidumossed

Jaga huvitavaid mosseteemalisi fotosid ja videosid
Vasta
Kasutaja avatar
easyrider
Postitusi: 128
Liitunud: 18 Aug 2009 21:57
Asukoht: Muuga

Re: Kähkusõidumossed

Postitus Postitas easyrider »

Veel London-Mexico 1970 ralli kohta (vajuta pildile, et avada link):

Pilt
Kunagi oli mul heleroheline 2140...
Kasutaja avatar
Sten
Postitusi: 324
Liitunud: 08 Veebr 2009 12:57
Asukoht: Eesti

Re: Kähkusõidumossed

Postitus Postitas Sten »

Saaremaa rallilt oma tehtud pilte
Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt
Kasutaja avatar
List_man
Postitusi: 126
Liitunud: 06 Mai 2009 22:25

Re: Kähkusõidumossed

Postitus Postitas List_man »

Krt, see kollane on kenamasin. Keegi teab, palju nad neid taga tiibasid laiemaks pidid keevitama?
Kasutaja avatar
Neeme
Postitusi: 291
Liitunud: 04 Veebr 2009 23:04
Asukoht: Kuressaare

Re: Kähkusõidumossed

Postitus Postitas Neeme »

Tänu megapingutusele, sain lõpuks üles algelised videod, mis tehtud Saaremaa ralli ajal. Jäädvustatud on ainult meie klubile sobilik sõiduk. Hääleproov enne kordusülevaatust http://www.youtube.com/watch?v=MAmhb_OqTM8 ja action http://www.youtube.com/watch?v=rqOYB-Potdc
PS. Seekord on tegu video originaalkiirusega.
Kasutaja avatar
tafi
Postitusi: 278
Liitunud: 13 Okt 2009 19:26

Re: Kähkusõidumossed

Postitus Postitas tafi »

Neeme ,ehk oled selle mosse mootoriga kursis,ja räägiksid lähemalt,mis tehtud jne ,kui tükki küljest ära ei võta :D
Tel 55627664
Kasutaja avatar
Neeme
Postitusi: 291
Liitunud: 04 Veebr 2009 23:04
Asukoht: Kuressaare

Re: Kähkusõidumossed

Postitus Postitas Neeme »

Ega ma täpselt ei tea, mida seal tehtud on, kuid eeldatavalt on alumine ots tasakaalu pandud, kolvid originaalid, milledele on relakaga väiksed süvendid sisselaskeklappide jaoks lastud, siis horisontaalsed weberid, torukollektor, 2141 klapid ja Tuha nukk. Kaanest polnud ka mingi leivaviilakat ära võetud. Täpselt ei tea, kuid Mägra enda tunduvalt võimsamalt kas polnud ainult 0,7 eemaldatud.
Klapivedrud olid nõrgad, kuna katsetamisega lasime kaks nookurit pooleks. Esimene lendas 3 käiguga ca 5500 pealt gaasi andes ja teine kohapeal tuuritades Mägra jutu järgi umbes 8500 pealt. Esimene oli uuema aja venelane, mis ei peagi vastu, aga teine oli originaal. Esimene läks võlli kohast, teine murdis otsa ära. Seega sai töökindluse huvides piiraja päris madalale seatud. Tuluke hakkas vist juba alla 7000 silma särama. No ütleme, et üle 8K ei lastud. Muidu mootor ise läks üle 10k välja. Originaalkollektoriga oli varem 7,5k. Vat nii palju annab väljalaske osas torukollektor juurde.
Seda, mida mootoriga ette võtta võiks, on kõige õigem küsida härrade Aruaasa ja Melioranski käest, aka Paps ja Mäger.

Ütleme nii, et teoreetiliselt oleks pidanud sellel mootoril olema ca 140 hj. Aga tunde järgi ei liikunud see küll nii hästi. Võibolla oli segavaid faktoreid a'la kõrged ootused. Ja muidugi kiirendusetapja Ziguli kast. Kui ma varemalt Zigulit veel natukenegi autoks pidasin, siis see kast (õigemini 4) pani tolle margi Nõukogude autotööstuse punase laterna rolli. See lihtsalt on õudne! See kast on originaalis nii õrn, et mul oli sama tunne nagu elevandil portselanipoes!
Kasutaja avatar
tafi
Postitusi: 278
Liitunud: 13 Okt 2009 19:26

Re: Kähkusõidumossed

Postitus Postitas tafi »

Tänud ! tuli meelde veel ,et mul papsi mosse mootorist paar pilti: Pilt
Pilt

ja väljast üks: Pilt
Tel 55627664
hard0
Postitusi: 360
Liitunud: 22 Mai 2010 21:29

Re: Kähkusõidumossed

Postitus Postitas hard0 »

Väga paljude kähkusõidumossede ja ladade piltidega album:
http://photofile.ru/users/vfts/

Mõned huvitavamad pildid:
Pilt
2140SL antitiib:D

Pilt
Moskvich DOHC?!
AZLK 426(427) 1973
AZLK 2140 "Rallye" 1977
Kasutaja avatar
Kombimiis
Postitusi: 185
Liitunud: 05 Veebr 2009 19:56

Re: Kähkusõidumossed

Postitus Postitas Kombimiis »

Jep, neid ju tehti kah.
Killa
Postitusi: 168
Liitunud: 08 Veebr 2009 00:04

Re: Kähkusõidumossed

Postitus Postitas Killa »

Miks osadel piltidel lada sillad, või vähemalt veljed kasutusel? Paremad pidurid või midagi?
Vasta