1. ja 2. käik ei lähe sisse

Ei oska kolvirõngaid vahetada? Käigud ei lähe sisse?
Vasta
oliveer
Postitusi: 6
Liitunud: 15 Sept 2010 21:22

1. ja 2. käik ei lähe sisse

Postitus Postitas oliveer »

Probleem siis selles, et 1. käigu sisselülitamisel läheb hoopis 3. ja 2. käigu panemisel 4. Milles võib probleem olla...Äkki vaja mingeid jubinaid keerata vms, et ei peaks kohe päris kasti vahetama hakkama?
Kasutaja avatar
Sten
Postitusi: 326
Liitunud: 08 Veebr 2009 12:57
Asukoht: Eesti

Re: 1. ja 2. käik ei lähe sisse

Postitus Postitas Sten »

Ilmselt pead hoovastikku reguleerima.
Pilt raamatust
Pilt
Kasutaja avatar
Seenior
Postitusi: 637
Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Asukoht: Lavassaare

Re: 1. ja 2. käik ei lähe sisse

Postitus Postitas Seenior »

Reguleeri varda nr.10 pikkust(mutrid nr.2).
oliveer
Postitusi: 6
Liitunud: 15 Sept 2010 21:22

Re: 1. ja 2. käik ei lähe sisse

Postitus Postitas oliveer »

Kas ma keeran neid muttreid sissepoole või väljapoole?
Kasutaja avatar
kristenprii
Postitusi: 61
Liitunud: 22 Apr 2009 14:14
Asukoht: Põltsamaa

Re: 1. ja 2. käik ei lähe sisse

Postitus Postitas kristenprii »

Mõtle, kuhu poole vaja on, las keegi liigutab kangi vasakule paremale siis saad aru kuidas asi toimib ;)
oliveer
Postitusi: 6
Liitunud: 15 Sept 2010 21:22

Re: 1. ja 2. käik ei lähe sisse

Postitus Postitas oliveer »

oh...tänud..see on hea mõte jah:)
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: 1. ja 2. käik ei lähe sisse

Postitus Postitas partnermosse »

Võta alt hoovastik lahti,salongist võta käigukangi ümber olev kate ära.Leiad sellise asjanduse alt mis vajutab(lükkab) tagurdustule lülitit !!! selle sees olev 5 või 6 mm avasse paned sama suure toki või puuri lihtsalt sisse,et ta fikseerib käigukangi kindlasse asendisse.Siis ronid auto alla ja keerad mutikaid hoovastikuga edasi-tagasi senikaua kuni saad normaalselt hoovastiku omavahel kokku !!! Siis stoperdad topelt mutritega ja ongi valmis.Peale sellist reguleeringut peavad kõik käigud sisse minema-kui ei siis tuleb hakata viga mujalt otsima -sidurivedelikus on õhk sees, lahutushargi reguleering vajab ülekäimist jne.... :) SIMPEL :smokin No ja soovituseks lisaks -kasutage raamatut SÕIDUAUTOD "MOSKVITŠ" mille on kirjutanud Vello Kits jaRoman Bertelov.Seal enamuses reguleeringute seletused !
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
viirusboy
Postitusi: 1042
Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Asukoht: Läänemaa

Re: 1. ja 2. käik ei lähe sisse

Postitus Postitas viirusboy »

Võta alt hoovastik lahti,salongist võta käigukangi ümber olev kate ära.Leiad sellise asjanduse alt mis vajutab(lükkab) tagurdustule lülitit !!! selle sees olev 5 või 6 mm avasse paned sama suure toki või puuri lihtsalt sisse,et ta fikseerib käigukangi kindlasse asendisse.Siis ronid auto alla ja keerad mutikaid hoovastikuga edasi-tagasi senikaua kuni saad normaalselt hoovastiku omavahel kokku !!! Siis stoperdad topelt mutritega ja ongi valmis.Peale sellist reguleeringut peavad kõik käigud sisse minema-kui ei siis tuleb hakata viga mujalt otsima -sidurivedelikus on õhk sees, lahutushargi reguleering vajab ülekäimist jne
Sedasi on kõige õigem reguleerida. Aga igal asjal on väike "aga" sees. Nimelt sedasi on kangi vaba olek fikseeritud keskasendisse, ja 3. ja 4. käigu ajal võib, aga ei pruugi hakata tagurdustuli vilkuma. Mina lahendasin selle probleemi varda nr. 10 (vt joonist üleval pool Hr. Steni postituses) pikendamisega. Kokkuvõttes tuli mul neid mutreid seal keerata 3-4 täisringi katsetusmeetodil.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: 1. ja 2. käik ei lähe sisse

Postitus Postitas partnermosse »

viirusboy kirjutas:
Võta alt hoovastik lahti,salongist võta käigukangi ümber olev kate ära.Leiad sellise asjanduse alt mis vajutab(lükkab) tagurdustule lülitit !!! selle sees olev 5 või 6 mm avasse paned sama suure toki või puuri lihtsalt sisse,et ta fikseerib käigukangi kindlasse asendisse.Siis ronid auto alla ja keerad mutikaid hoovastikuga edasi-tagasi senikaua kuni saad normaalselt hoovastiku omavahel kokku !!! Siis stoperdad topelt mutritega ja ongi valmis.Peale sellist reguleeringut peavad kõik käigud sisse minema-kui ei siis tuleb hakata viga mujalt otsima -sidurivedelikus on õhk sees, lahutushargi reguleering vajab ülekäimist jne
Sedasi on kõige õigem reguleerida. Aga igal asjal on väike "aga" sees. Nimelt sedasi on kangi vaba olek fikseeritud keskasendisse, ja 3. ja 4. käigu ajal võib, aga ei pruugi hakata tagurdustuli vilkuma. Mina lahendasin selle probleemi varda nr. 10 (vt joonist üleval pool Hr. Steni postituses) pikendamisega. Kokkuvõttes tuli mul neid mutreid seal keerata 3-4 täisringi katsetusmeetodil.
Enda mossel tagurdustuli ei vilgu ! ja käigud lähevad sisse ja tulevad ka välja filigraanselt hästi eeldusel,et sidur reguleeritud nii nagu peab ja sidurivedelikus õhk puudub :smokin
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Vasta