AZLK 2140 1976? hannes24 "Onu Heino"

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
hannes24
Postitusi: 274
Liitunud: 10 Mär 2009 13:43
Asukoht: Kirepi

Re: AZLK 2140 1976? hannes24

Postitus Postitas hannes24 »

pika mõtlemise peale sai siis ära otsustatud, et progeaju vaja ikka ära tellida, MS läks siis tellimusse, sisselaske kollektor hakkab ka vast valmima vaikselt. Kui kellegil peaks aju vastu huvi olema, siis Turboclub kasutaja kaak groupbuy-ga saab veel liituda.
"ONU HEINO RALLITIIM"
Kasutaja avatar
Gun
Postitusi: 48
Liitunud: 11 Mai 2009 16:03
Asukoht: enamasti Tartu

Re: AZLK 2140 1976? hannes24

Postitus Postitas Gun »

Kui lihtne/keeruline see MS'i häälestamine üldse on?

Ja ega nendel seda ehitustööliste seas populaarse Saksa premiumbrändile omast tamagotchi- sündroomi pole, et iga X- tuhande kilomeetri tagant peab üle flashima, et kokku ei jookseks / kojuroomamisreziimi ei läheks?
Viimati muutis Gun, 19 Mai 2011 19:19, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Jossu
Postitusi: 307
Liitunud: 02 Veebr 2009 16:10
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Re: AZLK 2140 1976? hannes24

Postitus Postitas Jossu »

kaugele jõudsid täna sisselaskega?
Pukseerimishaagise e Konna rent
Kasutaja avatar
hannes24
Postitusi: 274
Liitunud: 10 Mär 2009 13:43
Asukoht: Kirepi

Re: AZLK 2140 1976? hannes24

Postitus Postitas hannes24 »

pole suurt midagi jõudnud, puhkus oli siin vahepeal :) See nädal tegutseb edasi.
"ONU HEINO RALLITIIM"
Kasutaja avatar
hannes24
Postitusi: 274
Liitunud: 10 Mär 2009 13:43
Asukoht: Kirepi

Re: AZLK 2140 1976? hannes24

Postitus Postitas hannes24 »

Gun kirjutas:Kui lihtne/keeruline see MS'i häälestamine üldse on?

Ja ega nendel seda ehitustööliste seas populaarse Saksa premiumbrändile omast tamagotchi- sündroomi pole, et iga X- tuhande kilomeetri tagant peab üle flashima, et kokku ei jookseks / kojuroomamisreziimi ei läheks?

veel ei tea, eks paistab, samas pole kuulnud, et hulle jamasid oleks olnud nendega.
"ONU HEINO RALLITIIM"
Kasutaja avatar
hannes24
Postitusi: 274
Liitunud: 10 Mär 2009 13:43
Asukoht: Kirepi

Re: AZLK 2140 1976? hannes24

Postitus Postitas hannes24 »

sisselase on hetkel selline

Pilt

Pilt
"ONU HEINO RALLITIIM"
Kasutaja avatar
mario
Postitusi: 378
Liitunud: 01 Aug 2010 00:02
Asukoht: Tartu-Jõgeva 55608255

Re: AZLK 2140 1976? hannes24

Postitus Postitas mario »

sul on need trompetid täpselt välja arvutatud või on miski targem öelnud?

niipalju, kui Ferrari mootorit kräunutasime laboris, siis keskmine pikkus on kõige parem, lühikese ja pikaga tekib võimsuskadu, mis isegi Ferru mootori puhul tähendas 20kW kadumist..
huvitav, kas keegi viitsiks 4 tsiklikarpat peale panna :P ..
Eks siis kunagi saab näha seda imelooma...
Kasutaja avatar
hannes24
Postitusi: 274
Liitunud: 10 Mär 2009 13:43
Asukoht: Kirepi

Re: AZLK 2140 1976? hannes24

Postitus Postitas hannes24 »

pikkused põhiliselt seepärast nii, et gaasiklapp ära mahuks. 114mm läbimõõduga toru tuleb otsa neile pleenumiks. Esialgne plaan oligi ühepikkused teha aga veepump jääb ühest otsast ette ja teisest pidurivõimendi, lisaks kuidagi peab seda asja paigaldama ka sinna. Mingit hullu täpisteadust esialgu taga ei aja, katsetamise küsimus rohkem.
"ONU HEINO RALLITIIM"
Kasutaja avatar
mario
Postitusi: 378
Liitunud: 01 Aug 2010 00:02
Asukoht: Tartu-Jõgeva 55608255

Re: AZLK 2140 1976? hannes24

Postitus Postitas mario »

no MS annab piisavalt palju mänguruumi õnneks, et erinevate map'idega mängida. :)
eks selle ruumiga ole jah kitsas käes.. :D
Kasutaja avatar
TiitS
Postitusi: 261
Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Asukoht: Rapla

Re: AZLK 2140 1976? hannes24

Postitus Postitas TiitS »

mario kirjutas:sul on need trompetid täpselt välja arvutatud või on miski targem öelnud?

niipalju, kui Ferrari mootorit kräunutasime laboris, siis keskmine pikkus on kõige parem, lühikese ja pikaga tekib võimsuskadu, mis isegi Ferru mootori puhul tähendas 20kW kadumist..
huvitav, kas keegi viitsiks 4 tsiklikarpat peale panna :P ..
Eks siis kunagi saab näha seda imelooma...
Need pole ju miskid trompetid :). See ju alles osa sisselaskekollest, aga kindlasti mängib ka selle pikkus mootori töös tähtsat rolli. Trompeteid kasutatakse siis, kui igale silindrile on eraldi segusiiber. Pikem trompet annab rohkem jõudu madalal pöördel, lühike kõrgetel pöördel, ehk siis jah keskmine pikkus on kõige optimaalsem. Sai isegi seal laboris käidud, aga spetsialistid ei viitsinud trompeteid korralikult siibrite külge kinnitada ja need pudenesid mootori töötades küljest ära :D
Vasta