Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Plaan on mingiaeg auto külili keerata,et põhja puhastada.Kas tuleks sillad maha võtta ja siis keerata kummuli või saab sillad probleemideta maha ka juba külili keeratud autolt????
Ja kas ennem keramist peaks siduri ja piduri vedelikud välja laskma???
Tagumise ukse alumine nurk seisab karbist ja rattakoopast eemal,silmaga vaadates aru ei saa et küljekarp kõver oleks,uks on kaa sirge,millest see võib olla ja kuidas sellist probleemi lahendada???
Pilt uksenurgast:
Ja kas ennem keramist peaks siduri ja piduri vedelikud välja laskma???
Tagumise ukse alumine nurk seisab karbist ja rattakoopast eemal,silmaga vaadates aru ei saa et küljekarp kõver oleks,uks on kaa sirge,millest see võib olla ja kuidas sellist probleemi lahendada???
Pilt uksenurgast:
Absolute beginner
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
marek kirjutas:Esimene 408 Elite, mida näpuga katsuda sain(läks igaltpoolt läbi) ja mistõttu need jubedalt meeldima hakkasid oli selline:
Siiani vaikselt kummitab selline värvikombinatsioon, aga enda oma tuleb kindlasti selline hallikas-tumesinine nagu ta on.
Kui sinise ja militaari vahel valik, siis soovitaks ikka sinist, aga mitte nii sinist kui sellel masinal seal, pigem ajastukohaselt sobiks selline hallikas-tumesinine.
Sarnasus:
Absolute beginner
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Kuidas palun?
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Kunagi oli mul desktopi pildiks üks 408 mis oli roosa ja valge kirju.Ei mäleta enam kas oli katus valge või seeliku osa.Sellel olid veel taha suuremad uimed tehtud nagu meerika maa masinatel.Siiski taevasinine seelikuosa ja valge katus oleks sellisele masinale kõige sobilikum IMHO. http://www.autospies.com/images/users/A ... ite-ma.jpg
Gardaan,keneraator,garba,tüüs,garter........
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Niki88 kirjutas:marek kirjutas:Esimene 408 Elite, mida näpuga katsuda sain(läks igaltpoolt läbi) ja mistõttu need jubedalt meeldima hakkasid oli selline:
Siiani vaikselt kummitab selline värvikombinatsioon, aga enda oma tuleb kindlasti selline hallikas-tumesinine nagu ta on.
Kui sinise ja militaari vahel valik, siis soovitaks ikka sinist, aga mitte nii sinist kui sellel masinal seal, pigem ajastukohaselt sobiks selline hallikas-tumesinine.
Kuid tegelt olen ma sellist puht sinist värvi mosse värvilahendusega nagu Niki88 välja pakub näinud!
On muideks originaal toon! Ja see peaks üsna asjalik värv olema mossele, kuigi jätab natuke ameerikaliku mulje, kuid mulle sellegi poolest meeldiks!
Ise asi kui palju neid Elitesid seda värvi tehti!
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
kontrolli, kas uks on terves kõrguses väljas või ainult alt.
joonlauaga võid ukse altserva ka kontrollida. peaks olema sirge enam-vähem, kuid kindlasti mitte kaardus.
kasuta oma loogilist mõtlemist (kui vaja siis ka jõudu) . võrdle mõlemat tagaust omavahel.
mul oli sama jama, aga siis tuli välja, et uks jumala kõver! ( kuigi originaal)
edu!
Azlk 408 ´65 ja Iz 412 ´81
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Ainult alumine nurk.Uks ise käib kaa imelikult,lukustus süsteemi juures on sissepeksmisjälg kere küljes ja uks läks kinn vaid kogu jõuga lüües..nagu ukepost oleks tagumise ukse poole kõver,samas esimene uks käis laitmatult...
peab ja kahte poolt võrdlema...
peab ja kahte poolt võrdlema...
Absolute beginner
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Kas tagumised poolraamid on kah punktkeevitusega kere küljes kinni v kuidagi muudmoodi?
Tagumik tuleb minumeelest kõik uuesti ehitada,viimasel pildil märkisin punasega ära mis osa peab kindlalt välja lõikama ja uue tegema,kuid ma ei tea kust sobivat plekki osta????
ja kui see osa sealt ära lõigata siis tagaots jääb rippuma ja vajub kõveraks,peab kuidagi toestama.Ja keegi võiks lähemalt rääkida poolraamide vahetusest,nt kas seda tehakse külili keeratud autol või mismoodi?
Minu lollusel pole ju piire...
Tagumik tuleb minumeelest kõik uuesti ehitada,viimasel pildil märkisin punasega ära mis osa peab kindlalt välja lõikama ja uue tegema,kuid ma ei tea kust sobivat plekki osta????
ja kui see osa sealt ära lõigata siis tagaots jääb rippuma ja vajub kõveraks,peab kuidagi toestama.Ja keegi võiks lähemalt rääkida poolraamide vahetusest,nt kas seda tehakse külili keeratud autol või mismoodi?
Minu lollusel pole ju piire...
Absolute beginner
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Kõige kindlam oleks sul tagaots risttugedega ära toestada ja üks pool korraga ehitada. poolraam tuleks ikka vähe jämmimast plekist painata, või kavalam oleks sul otsida nelikant toru ja sellest poolraam voolida. muide "kunagi" oli jah see poolraam sinna kontaktiga punktitud. soovitangi ennem sul poolraam ehitada ja siis alles põhjaplekke aretama hakata. vahepeal etappide vahel proovi tagatiiba ka külge veendumaks, et tagumik sellel ära poleks vajunud.
seda ka, et neid nelikant toru mõõdud vaata lehtvedrude kinnituste järgi ja seina paksus võiks olla 2 mm. ( selliseid torusid müüakse ka kusagil) midagi rasket pole ainult lahtist pead, ressursse ja loogilist mõtlemist on vaja.
seda ka, et neid nelikant toru mõõdud vaata lehtvedrude kinnituste järgi ja seina paksus võiks olla 2 mm. ( selliseid torusid müüakse ka kusagil) midagi rasket pole ainult lahtist pead, ressursse ja loogilist mõtlemist on vaja.
Azlk 408 ´65 ja Iz 412 ´81
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Jõudu ehitamisel!
Vaadates taastamise plaane, siis otsi kindlasti välja auto diagonaalide mõõdud. Kuna auto juures on varemgi keretöid tehtud, praegused kandevkereta tõstmised veel juurde, siis on auto geomeetria rikutud. Sellest võib tingitud olla ka anomaalia uksega.
Vaadates taastamise plaane, siis otsi kindlasti välja auto diagonaalide mõõdud. Kuna auto juures on varemgi keretöid tehtud, praegused kandevkereta tõstmised veel juurde, siis on auto geomeetria rikutud. Sellest võib tingitud olla ka anomaalia uksega.
Kui Opel katki läheb, on Mossel veel 3 minutit jäänud.