Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 22 Aug 2019 23:39

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 72 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 08 Juul 2011 19:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2028
Asukoht: Tallinn
Urukoer kirjutas:
jah aga ZAZ kastist sisuliselt oli vaid kest.

Seda küll :) ja siit väike järeldus ;) tuleb teha ZAZ-i käigukasti kestast, sest kannatab suurt koormust, mossele uue sisuga võimas kast - vabandan OT eest !

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 09 Juul 2011 08:18 

Liitunud: 24 Apr 2009 16:00
Postitusi: 118
partnermosse kirjutas:
ZAZ käigukastid vist olid ka suht head.KAVORis topiti neid vormelitele estonia 25 kui ma ei eksi. :)


Põhjuseks oli ikka vajadus saada keskmootorilt vedu tagaratastele. Muud sobivat polnud NSVL tingimustes võtta :P

_________________
Tasa sõuad, kaugele jõuad.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 09 Juul 2011 22:47 

Liitunud: 08 Veebr 2009 00:04
Postitusi: 189
Ka sapika differ seal sees pidi 150hp kannatama. :D motors24 oli mingi saade selle kohta.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 12 Juul 2011 00:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22 Dets 2009 14:06
Postitusi: 212
Sapika peaülekanne on estonia kasti kõige nõrgem koht. Kavoris tehtud 5 käiku on sellega võrreldes palju vastupidavam. Muide, selleks keevitati kasti korpusele sisse lisa vahesein ning peale keevitust rändas partii korpuseid suurde termika ahju. Kord oli ahju temperatuuriregulaator peeti läinud nii et hommikuks kui mehed ahjuukse lahti tegid, oli seal ainult sulanud alumiiniumi känkrad olnud. Seda rääkis mulle üks tuttav, kes nende asjadega tol ajal tegeles.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 12 Juul 2011 12:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Aug 2010 00:02
Postitusi: 426
Asukoht: Tartu-Jõgeva 55608255
mulle toodi kooli ka 2 Estonia kasti... mõlemal lülituskahvlid nii kulunud, et käigud käisid väga mööda..
Võrdlusena sapika "originaaliga", olid erinevused võllides (tehti vormelitele tugevamaks..) aga muus osas kasutati vana rasva.. Lülituskahvlid läksid sapaka originaalid, kuid nende materjalist tulenevalt kulusid need üsna kiirelt ära.. Ja ofkoors, ei kasutata jõu ratastele kandmiseks kardaaniriste (nagu sapikal) vaid ikka oli korralik Rzeppi püsikiirusliigend juba. :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 13 Juul 2011 03:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Postitusi: 1298
Asukoht: Läänemaa
Uurisin ma siin tükk aega nii mosseliiga kui ka siin foorumis karburaatorite teemasid. Eesmärgiks oli daaz-2140 reguleerimise ja muude asjade väljaselgitamine. Muidugi oodatud tulemust ei leidnud kuid leidsin palju-palju arutelu ja diskussioone teemal et kumb siis ikkagi parem on, kas daaz tüüpi karpad või K126 mistahes tüüpi. Suppi kõrvale hammustades hakkasin mõtlema et millist mulle vaja oleks. Praegune K-126H käib küll päris hästi aga võtab liiga palju. Juttude järgi pidi daaz küll ökonoomsem olema aga pidi ka jõudlusele negatiivselt mõjuma. Samas oli ka vastupidist tõestust. Saa siis aru. Põhipoint on asjal aga see, et tahaks mingit dosaatorit kolle otsa, millega ma liiklusele eriti jalgu ei jäeks ja samas paagist rohkem ei imeks kui voolik läbi kanda suudab. Tänapäevases liikluskeerises on korduvalt olnud juhuseid, kus ükskõik kui kiiresti sa ka oma mossega ei sõidaks, mingid lühkarites, nokakaga ja plätudega päikseprillide taha varjuvad vennad, kes veel teeäärse võsaraieloaga ringi sõidavad, ei suuda leppida et võiks vähemalt teedki anda ja on vaja ikka ette trügida. Linnas sõidurada vahetades jne. Viimane ehe näide 120km/h haapsalu poole sõites rannakülast keeras mingi vana A-kujulise sillaehitusega mersurimakas välja ja kohe naksti teepeale. Pidime seltskonnaga diislitahma sisse ära lämbuma kui see eest ära kiirendada üritas..

Küsimus siis ikkagi suurele ringile. Kumb on parem, kas DAAZ-tüüpi või K126 tüüpi karpad? Jagage oma kogemusi ja tähelepanekuid mõlemas valdkonnas.

Natuke pikk jutt tuli aga ehk annate andeks. Kell on ikkagist 3 öösel :D

_________________
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 13 Juul 2011 07:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Veebr 2009 20:16
Postitusi: 781
Asukoht: Tartu
Kumb parem on seda ei saagi niiviisi võtta,kõik oleneb seadistusest.K126-te kehvem paika regullida,lada tüüpi karpat selle eest suht lihtne regullida ja niipalju kui mina neid omanud olen siis enam ei taha K126 näha ka,edasi läks korralikult,aga kõikse muud hädad.Igaljuhul saad lada karpaga küttekulu normaalseks,kõige paremini ja kindlamalt töötavad daaz 2101 mehaanilised karpad mida pandi siis ka juba tehase poolt mossedele peale.Tegelikkuses maitse asi :)

_________________
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 86a,AZLK 2137 84a


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 13 Juul 2011 10:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Postitusi: 3735
Asukoht: Läänemaa, Palivere
Minu helerohelisel peal daaz tüüpi karpa mis mõeldud sigulli 1.3 liitrisle mootorile, vaakumiga variant. Ökosõiduga läheb 7.5 kuni 8 liitrit sajale. (külavahel töristades). Spidoka laseb põhja edukalt. Jõudu just väga ei ole aga kiirust kogub ikka küll.

Minu kollasel on peal K126-h, mis ennem oli helerohelisel peal. Trassil sõites küttekuluks 10 liitrit sajale, peenestades saab 15 kätte ilusti. Selle eest viskab aga teise käiguga asfaldil sussi veel kenasti.

Minu värvilisel on peal 2101 mehhaaniline karpa, küttekulu ei ole mõõtnud aga kruusa peal saab kolmandaga kivid kenasti lendama ja minekut on mosse kohta vägagi palju. Usun et rüüpab ka selle eest kahe suu poolega.

Kõik oleneb ju sellest kuidas sa ikkagi tankida viitsid ja mis sõitu sa teha tahad :D

_________________
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 3 x 412(osa IE osa mitte) , 2715

Kokku omanud 66 mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 13 Juul 2011 10:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Postitusi: 1126
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Oma kogemustest võin väita kindlalt, et K126N on kõige lihtsam reguleerida ja töötab ka siis, kui on sitasti reguleeritud. Remontkomplekt sisse, ujukitase paika (või veidi kõrgemaks lubatust - mul oli vaja rohkem jöudu), tühikäik paika ja töötas ideaalselt... Rüüpab küll rohkem, aga see eest on võimsust ka saadaval korralikult - originaalspidomeetrist jäi igatahes puudu.
Seevastu DAAZ-2140 on veidi ergem - reageerib gaasivajutustele paremini, kuid ei ole ma saanud päris korralikult seda veel jooksma (vörreldes k126-ga). Ökonoomsem on küll.
Ise läksin köige lihtsamat teed, vötsin kasutusele DAAZ-2101 täismehaanilise karburaatori, remontkomplekt sisse ja düüsid õigeks, ujukitase paika ja oligi väga hea. On erk, parasjagu on võimsust ka ja päris ökonoomne. :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 13 Juul 2011 23:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Aug 2010 00:02
Postitusi: 426
Asukoht: Tartu-Jõgeva 55608255
sass, kui ma õigesti mäletan, siis ongi sinu mossest üks uurimustöö netis rippumas. :)
Erinevad karpad, filtrid, plokikaaned.... :beer


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 72 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7