2 probleemi.

Ei oska kolvirõngaid vahetada? Käigud ei lähe sisse?
joh97r
Postitusi: 32
Liitunud: 29 Okt 2010 21:45
Asukoht: Saaremaa, Vätta
Kontakt:

Re: 2 probleemi.

Postitus Postitas joh97r »

Siis on probleem segu rikkuses tõesti, sest küünlad on tahmased ja mustad, aga ma pole kinnise tooreklapiga sõitnudki, ainult käivitades korra panen kinni. Aga mismoodi siis segu lahjemaks muuta?
AZLK 2140
via
Postitusi: 113
Liitunud: 24 Apr 2009 16:00

Re: 2 probleemi.

Postitus Postitas via »

Kui karteris õlitase üle normi ise tõusnud on, siis tuleb bensupumba membraani seisukorda kontrollida.
Tasa sõuad, kaugele jõuad.
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: 2 probleemi.

Postitus Postitas sass »

Küünlaks BP6ES, mitte BPR6ES. Mossel süütesüsteem niigi nõrk, milleks sinna veel lisatakisti... Kasutada võib ka kuumemaid/külmemaid küünlaid (BP7ES, BP5ES).
Segu saad paika kõige lihtsamalt nii: ostad poest oma karburaatorile remontkomplekti, puhastad karburaatori, paigaldad remontkomplekti ja reguleerid karburaatori.
joh97r
Postitusi: 32
Liitunud: 29 Okt 2010 21:45
Asukoht: Saaremaa, Vätta
Kontakt:

Re: 2 probleemi.

Postitus Postitas joh97r »

Aitäh kõigi vastuste eest, proovin!

Vaatasin bensupumba üle, membraan tundus väga korralik olevat. Aga mu Moskvitsil on mingi teistsugune bensupump peal(vist). See on kuue kruviga kinni, missugused originaalid on, ja kas sellepärast ei või segu liiga rikas olla? Aga jah tutikatest küünaldest on küll kahju, Denso küünlad olid, nüüd neljast aint üks töötab veel. :(
AZLK 2140
joh97r
Postitusi: 32
Liitunud: 29 Okt 2010 21:45
Asukoht: Saaremaa, Vätta
Kontakt:

Re: 2 probleemi.

Postitus Postitas joh97r »

Nii, täna käisin Kuressaares ja mõtlesin, et ostan uue karburaatori, läksin Tarmo poodi ja seal ütles müüja, et ilmselt karburaatoris polegi viga, ta arvas, et kompressiooni pole piisavalt, selle pärast läksid küünlad ka tahmaseks.

Ja noh, kui mõtlema hakata, siis kui segu rikkuses asi oleks olnud, ei töötaks enam ükski küünal, aga siiski üks jäi töötama.
AZLK 2140
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: 2 probleemi.

Postitus Postitas moskiito »

mõõda surveaste ära siis asi kohe selge
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Varblane
Postitusi: 153
Liitunud: 01 Apr 2009 01:36
Asukoht: Tallinn,Nõmme
Kontakt:

Re: 2 probleemi.

Postitus Postitas Varblane »

moskiito kirjutas:mõõda surveaste ära siis asi kohe selge
Mida surveaste siia puutub? Kompressioon tuleks üle mõõta ma arvan.
Gardaan,keneraator,garba,tüüs,garter........
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: 2 probleemi.

Postitus Postitas moskiito »

Varblane kirjutas:
moskiito kirjutas:mõõda surveaste ära siis asi kohe selge
Mida surveaste siia puutub? Kompressioon tuleks üle mõõta ma arvan.
noh jah, ma kippun ikka vanamehaaniku keeles rääkima. vanasti oli kõik üks suur "surveaste"
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
joh97r
Postitusi: 32
Liitunud: 29 Okt 2010 21:45
Asukoht: Saaremaa, Vätta
Kontakt:

Re: 2 probleemi.

Postitus Postitas joh97r »

Jah, endal pole sellist asja, millega müüta, loodan, et äkki kuskilt külapealt saab.

E: Sain mõõteriista kätte, mõõtsin ära ja kolmest august sain tulemuse, ühte ei läin mõõteriist sisse. 1. 7,5 2. 5,5 3. 7,5 ja neljas siis jäi mõõtmata, aga arvan, et seal umbes sama palju rõhku, kui teises.
AZLK 2140
Vasta