nii kuna lammutamisele kuulus üks ford scorpio,auto oli töökorras ja sõiduvõimeline kuid kere mäda !
plaan oleks istudada fordi v6 koos ajude ja värkidega mosse kerele
pm peaks tulema kergem kui on scorpa ise!
auto tänavalegaalseks ei tahagi lihtsalt jääraja pilliks !:)
keegi varem midagi sellist teostanud ?
pilte ?infot jne võiksite jagada !
Viimati muutis martvl, 23 Apr 2009 12:40, muudetud 1 kord kokku.
Ja mida see V6 sulle annab? Täiesti mööda oleva kaalujaotuse, millega pole jäärajal mitte midagi peale hakata? See suur ja raske mootor kaotab juhitavuse täiesti ära.
Kui keevitus ja muud metallitööriistad käes püsivad, siis anna minna. Aga ole lihtsalt hoiatatud, et selle mootoriga on üsna suure tõenäosusega Mosse jäärajal aeglasem kui originaalmootoriga.
Kui Opel katki läheb, on Mossel veel 3 minutit jäänud.
Tiiduga täiesti nõus, ei ole sul jäärajal selle jõuga midagi peale hakkata, seda enam, et nina läheb jube raskeks ja tagumik on nagunii jube kerge! Jääraja tarvis sellist pilli ehitada suhtmõtetu, kaotus on igal juhul suurem kui võit!
Võrumaal meil poisid panid vanale 80-te alguse Mazda 323-le Fordi 2.8 ning ehitasid tagaveoliseks Taga Lada sild LSD-ga, ja jäärajal oli ülinobe riist Ei usu et mosse kehvem oleks.
Kaldun siiski arvama, et originaal on kiirem, kui sõita muidugi tänavalegaalse rehviga. Paar aastat agasi Pärnu jääl oli seda näha, et tagaveoliste lassis ei saanud mossega ainult Toyota MP2-le vastu, tal on kaalujaotus tunduvalt parem, mootor on taga vedavate rataste peal.
Kui piigiga sõita siis jääb mosse originaal natuke lahjaks küll!
tuleb proovida ja katsetada !:D
muud üle ei jää,kuna töötuna igasuguseid mõtteid peas ja aega on küllaga
pm keegi varem midagi sellist proovinud pole ?
martvl kirjutas:annab seda et jõudu on ka 3käiguga !
tavaline mosse teema oleks see et lappad pm 2-3-3-2
kaalujaotust eriti muret ei tee !
Siis tuleb Mosse mootor kõrgete pööreteni käima panna ning käigukast ümber koostada. Efekt on kindlasti suurem kui raske mootoriga saavutatu. Mõned head aastad tagasi tegi üks Sapakas jääradadel ilma, oma mikromootorist hoolimata. Jäärajale minekuks on mootori võimsus ebaolulisem kui kaalujaotus.
V6 topi vahele kui tahad sirget sõita (kiirendusvõistlused siis).
Kui Opel katki läheb, on Mossel veel 3 minutit jäänud.